«Թող հավերժ լռեն բոլոր զենքերը և աշխարհում տիրի խաղաղությունը» այս խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների կողմից կազմակերպված ակցիան /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/։ Նրանց ցանկությունն էր, որ աշխարհի բոլոր մանուկները չկորցնեն հավատն արդարության, խաղաղության և լավ օրերի նկատմամբ, կարողանան հույսով նայել պայծառ ապագային։ Թող Տերը օրհնի բոլոր իրական…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի առաջին «ա» դասարանում դասվար Հերմինե Հակոբյանը կազմակերպեց դաս-հանդես նվիրված Ա տառին. արև, աշուն, ամպ, անձրև, աղավնի ու արագիլ հյուր եկան աղջիկների տեսքով:
Դասը պարբերաբար ընդմիջվեց երգերի գեղեցիկ կատարումներով:
Ամրապնդվեց պատմության նախադասության, բառի, վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքները և երեխաները կարողացան այդ եզրույթներն օգտագործել խոսքում:
Մտքերն արտահայտեցին…
Հոկտեմբերի 16-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտները ուսուցիչներին պարգևեցին բարձր տրամադրություն։ Կազմակերպվեց միջոցառում՝ «Շնորհավո՛ր տոնդ, սիրելի՛ ՈՒՍՈՒՑԻՉ...» խորագրով /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ռուզաննա Մեժլումյան/։
Ուսուցիչների հայրենանվեր և անձնուրաց աշխատանքը պետք է գնահատվի ամեն օր: Աշակերտներն իրենց խոսքում նշեցին, որ Ուսուցչի օրը ամենանվիրական տոներից մեկն է, և յուրաքանչյուր մարդ հիշողության…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ցածր և միջին դասարանների աշակերտները ռուսաց և օտար լեզուների մասնախմբի օգնությամբ կազմակերպել էին միջոցառում՝ նվիրված Ուսուցչի օրվան:
Մինչ աշակերտները կհնչեցնեին իրենց շնորհավորական խոսքը և հանդես կգային գրական-գեղարվեստական ելույթներով, ներկաները դիտեցին տեսաֆիլմ, որը հետաքրքիր ձևով ներկայացնում էր ուսուցչի ամենօրյա աշխատանքը: Տեսաֆիլմի միջոցով շատ…
Հոկտեմբերի 11-13 Վանաձորում տեղի ունեցավ սոցիալ-մանկավարժական նորարարությունների երկրորդ միջազգային ֆորումը։ Ֆորումի շրջանակներում տեղի ունեցան նորարարությունների ցուցադրություն պաստառների վրա, տարբեր վարպետաց դասեր։
Ֆորումի իրենց մասնակցությունը բերեցին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ուցուցիչները։ Մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լուսինե Սիրունյանը պաստառի միջոցով ցուցադրեց երկրաչափության դասավանդման իր մոտեցումը՝ երկրաչափությունը կապելով կյանքի տարբեր…
Հոկտեմբերի 11֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊միջոցառում՝ «Համամոլորակային հիմնախնդիրներ» թեմայով։ Դասն անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցիչ Տ. Հարությունյանը՝ VII,VIII և IX դասարանների սովորողների հետ։ Յուրաքանչյուր դասարան ներկայացրեց իր թեման․
VIIա - Օվկիանոսի աղտոտման հիմնախնդիր
VIIբ - էկոլոգիական հիմնախնդիր
VIIIա - Պարենային և հակամարտությունների հիմնախնդիրներ
VIIIբ - Գլոբալ տաքացում. Սևանի…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 3֊ին ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը քիմիա առարկայից անցկացրեց բաց դաս՝ VIIբ դասարանում։
Դասի թեման էր «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ»։
«Մտածիր֊զուգորդիր֊մտքեր փոխանակիր» վարժության օգնությամբ վեր հանեցին բոլոր այն փոփոխությունները, որոնք կատարվում են շրջապատող աշխարհում։ Եվ այդ ամենը Լ. Մուրադյանը ամրապնդեց գեցեցիկ ու տեսարժան փորձերով։
Հոկտեմբերի 4-ին նորից լեցուն էր Երևանի թ.201 դպրոցի դահլիճը: Այս անգամ «Դպրոցի ճամփան» խորագրով ուսումնադաստիարակչական միջոցառում էր կազմակերպել աշխարհագրության ուսուցչուհի Գայանե Գրիգորյանը: Միջոցառումը հագեցած էր բազմաթիվ երկրների դպրոցների, կրթօջախ հասնելու դժվարագույն ճանապարհների և խոչընդոտների, բնակչության կրթամակարդակի և կրթությունը հասանլի դարձնելու ուղիների մասին պատմող վավերագրական տեսանյութերով: Երեխաները նաև երախտիքի և մեծարանքի…
Աշունն իր տոնական գույներն է շաղ տվել Հայոց աշխարհում: Բոլորը շտապում են բնություն` հագնելու աշխարհի բոլոր գույներով զարդարված սաղավարտ, մարմնի վրա զգալու բնության հրաշագործությունը, սքանչելիքը:
Հոկտեմբերի 12-ին` Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի միջին դասարանների համակազմը տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի գլխավորությամբ եղան Վահանավանքում` «Ոսկե աշուն» էքսկուրսիայի ծրագրով.
Սյունյաց բազմազան ու առեղծվածային բնության…
Շախմատի առաջնության ներդպրոցական փուլին, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում մասնակցում էին 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:
Փնջային պայքարն ընթացավ երեք փուլով, որի արդյունքում առավել բարձր միավորներ են վաստակել`
Պետրոսյան Գևորգ - 3-րդ դասարան
Փարսյան Մհեր - 4-րդ դասարան
Պողոսյան Ալեքս - 5-րդ դասարան
Օհանջանյան Արմինե -…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ