Շախմատի առաջնության ներդպրոցական փուլին, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում մասնակցում էին 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:
Փնջային պայքարն ընթացավ երեք փուլով, որի արդյունքում առավել բարձր միավորներ են վաստակել`
Պետրոսյան Գևորգ - 3-րդ դասարան
Փարսյան Մհեր - 4-րդ դասարան
Պողոսյան Ալեքս - 5-րդ դասարան
Օհանջանյան Արմինե -…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակի սաները (խմբակավար՝ Հ.Առաքելյան ) կազմակերպել էին «Սեպտեմբերյան հրաշագործ1 աշուն» խորագիրը կրող արշավ դեպի հայրենի գյուղի հրաշք բնության գողտրիկ վայրերը:
Կազմակերպված խաղերր, գեղեցիկ երգն ու պարը ,ինչպես նաև փոքրիկ դերերի փորձերը, մեծ բավականություն պատճառեցին:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցը 2019թ. հունիսից համագործակցում է մի ծրագրի հետ, որի գործառույթները հարազատ են դպրոցի պատմությանը:
Ծրագիրն իրենից ներկայցնում է էկո դաստիարակություն, իսկ դպրոցը լինելով «սանատոր գիշերօթիկի» իրավահաջորդը, սերնդեսերունդ արտադասարանական գործընթացի հիմքերը լցրել է տարածքի բարեկարգման և բնապահպանական խնդիրների լուծումներով, էկո և էսթետիկ գործողություններով:
Ահա և թարմացվել են հիշողությունները,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հոկտեմբերի 4-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածու էր առաջադրվել.
11-րդ ա դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը, ով նախապես ներկայացրել էր նախընտրական ծրագիր՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:
Ընտրությունն ընթացավ ըստ կանոնակարգի, և Նարե Խանդանյանն ընտրվեց դպրոցի 2019-2020 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ:
Սովորողները ծանոթացան ընտրական իրավունքի սկզբունքներին և սիրով կմասնակցեն աշակերտական խորհրդի աշխատանքներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծ. Կարապետյան
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի վեցերորդ դասարանում տոնական տրամադրություն էր. «Դարերի անմար լուսատուները» խորագիրը կրող գրական-երաժշտական բաց դասը նվիրված էր Կոմիտասի և Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:
Դասարանը լցված էր կոմիտասյան հոգեպարար երաժշտությամբ և Թումանյանի դյութիչ բանաստեղծական ոգով:
Դասն աշակերտակենտրոն էր. ամենայն մանրամասնությամբ աշակերտներն ստեղծել էին և՛ Կոմիտասին և՛ Թումանյանին…
Ի՞նչ են շատ սիրում երեխաները, ինչի՞ց նրանք երբեք չեն հրաժարվի: Իհա՛րկե, շոկոլադ:
Եթե շոկոլադ խոստանաս, նույնիսկ փոքրիկ չարություն չեն անի:
Եվ ահա Վանաձորի թիվ 23 հիմանական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Եկատերինա Միրզոյանի և ծնողների մտաhղացումն էր՝ ցույց տալ, թե ինչպես է պատրաստվում շոկոլադը և, իհարկե, համտեսել այն հենց այնտեղ,…
Օրերս հյուրընկալ էր Ստեփանավան քաղաքը:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի աշակերտները, ծնողների և ուսուցիչների, ինչպես նաև տնօրեն Տ. Հովսեփյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին Լոռի բերդում կազմակերպված «Բագրատունյաց Ժառանգություն» խորագրով պատմական նշանակություն ունեցող գեղեցիկ միջոցառմանը:
9-րդ «ա» դասարանի տաղանդավոր աշակերտները հանպատրաստից իրենց անմիջական մասնակցությունն ունեցան ժողովրդական երգ-երաժշտության…
Ուսուցչի տոնին նվիրված շնորհավորական միջոցառումները Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ունեն յուրօրինակ միտք ու բովանդակություն…
Տոնին նվիրված խորհուրդը պահպանելով` «Գալիքը ուսուցչի ձեռքերում է» թեմայով միջոցառման ժամանակ հնչեցվեց խոսք` նվիրված դպրոցի ամեն մի մանկավարժի…
Միջոցառումն ընթացավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիայով:
Վերջում դպրոցի կողմից շնորհակալագրերով պարգևատրվեցին մի շարք ուսուցիչներ:
Սակայն առանձնացվեց երկարամյա տարիների փորձ…
Այսօր` հոկտեմբերի 8-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում բաց դաս էր մայրենի առարկայից: Թեման` Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշալիքները…
Դասաժամն ուղեկցվեց հայոց հրաշալիքների ներկայացմամբ (հայոց մեծերը ժողով էին հրավիրել… ):
Դասը նվիրված էր հայ մեծ երգահան Կոմիտասի ծննդյան 150–ամյակին:
«Կաքավիկ» երգն իր ջերմությամբ ազդարարեց, որ 4-րդ «ա»…
«Ուսուցիչ» ֊ բառ, որը մեզ տանում է դեպի կրթություն ու գիտություն, հոգատարություն, քնքշանք ու սեր է նշանակում մեզ համար... Բառ, որի շնորհիվ մենք դառնում ենք հասարակությանը պիտանի մարդ։
Հոկտեմբերի 4֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում վաղ առավոտից թևածում էր տոնական տրամադրություն։ ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը և կազմակերպիչ Ա. Ավագյանը…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ