Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակի սաները (խմբակավար՝ Հ.Առաքելյան ) կազմակերպել էին «Սեպտեմբերյան հրաշագործ1 աշուն» խորագիրը կրող արշավ դեպի հայրենի գյուղի հրաշք բնության գողտրիկ վայրերը:
Կազմակերպված խաղերր, գեղեցիկ երգն ու պարը ,ինչպես նաև փոքրիկ դերերի փորձերը, մեծ բավականություն պատճառեցին:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցը 2019թ. հունիսից համագործակցում է մի ծրագրի հետ, որի գործառույթները հարազատ են դպրոցի պատմությանը:
Ծրագիրն իրենից ներկայցնում է էկո դաստիարակություն, իսկ դպրոցը լինելով «սանատոր գիշերօթիկի» իրավահաջորդը, սերնդեսերունդ արտադասարանական գործընթացի հիմքերը լցրել է տարածքի բարեկարգման և բնապահպանական խնդիրների լուծումներով, էկո և էսթետիկ գործողություններով:
Ահա և թարմացվել են հիշողությունները,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հոկտեմբերի 4-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածու էր առաջադրվել.
11-րդ ա դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը, ով նախապես ներկայացրել էր նախընտրական ծրագիր՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:
Ընտրությունն ընթացավ ըստ կանոնակարգի, և Նարե Խանդանյանն ընտրվեց դպրոցի 2019-2020 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ:
Սովորողները ծանոթացան ընտրական իրավունքի սկզբունքներին և սիրով կմասնակցեն աշակերտական խորհրդի աշխատանքներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծ. Կարապետյան
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի վեցերորդ դասարանում տոնական տրամադրություն էր. «Դարերի անմար լուսատուները» խորագիրը կրող գրական-երաժշտական բաց դասը նվիրված էր Կոմիտասի և Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:
Դասարանը լցված էր կոմիտասյան հոգեպարար երաժշտությամբ և Թումանյանի դյութիչ բանաստեղծական ոգով:
Դասն աշակերտակենտրոն էր. ամենայն մանրամասնությամբ աշակերտներն ստեղծել էին և՛ Կոմիտասին և՛ Թումանյանին…
Ի՞նչ են շատ սիրում երեխաները, ինչի՞ց նրանք երբեք չեն հրաժարվի: Իհա՛րկե, շոկոլադ:
Եթե շոկոլադ խոստանաս, նույնիսկ փոքրիկ չարություն չեն անի:
Եվ ահա Վանաձորի թիվ 23 հիմանական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Եկատերինա Միրզոյանի և ծնողների մտաhղացումն էր՝ ցույց տալ, թե ինչպես է պատրաստվում շոկոլադը և, իհարկե, համտեսել այն հենց այնտեղ,…
Օրերս հյուրընկալ էր Ստեփանավան քաղաքը:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի աշակերտները, ծնողների և ուսուցիչների, ինչպես նաև տնօրեն Տ. Հովսեփյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին Լոռի բերդում կազմակերպված «Բագրատունյաց Ժառանգություն» խորագրով պատմական նշանակություն ունեցող գեղեցիկ միջոցառմանը:
9-րդ «ա» դասարանի տաղանդավոր աշակերտները հանպատրաստից իրենց անմիջական մասնակցությունն ունեցան ժողովրդական երգ-երաժշտության…
Ուսուցչի տոնին նվիրված շնորհավորական միջոցառումները Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ունեն յուրօրինակ միտք ու բովանդակություն…
Տոնին նվիրված խորհուրդը պահպանելով` «Գալիքը ուսուցչի ձեռքերում է» թեմայով միջոցառման ժամանակ հնչեցվեց խոսք` նվիրված դպրոցի ամեն մի մանկավարժի…
Միջոցառումն ընթացավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիայով:
Վերջում դպրոցի կողմից շնորհակալագրերով պարգևատրվեցին մի շարք ուսուցիչներ:
Սակայն առանձնացվեց երկարամյա տարիների փորձ…
Այսօր` հոկտեմբերի 8-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում բաց դաս էր մայրենի առարկայից: Թեման` Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշալիքները…
Դասաժամն ուղեկցվեց հայոց հրաշալիքների ներկայացմամբ (հայոց մեծերը ժողով էին հրավիրել… ):
Դասը նվիրված էր հայ մեծ երգահան Կոմիտասի ծննդյան 150–ամյակին:
«Կաքավիկ» երգն իր ջերմությամբ ազդարարեց, որ 4-րդ «ա»…
«Ուսուցիչ» ֊ բառ, որը մեզ տանում է դեպի կրթություն ու գիտություն, հոգատարություն, քնքշանք ու սեր է նշանակում մեզ համար... Բառ, որի շնորհիվ մենք դառնում ենք հասարակությանը պիտանի մարդ։
Հոկտեմբերի 4֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում վաղ առավոտից թևածում էր տոնական տրամադրություն։ ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը և կազմակերպիչ Ա. Ավագյանը…
Սեպտեմբերի 23 ին Լճաշենի Ա.Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 4-րդ բ դասարանում (դասվար Հ. Առաքելյան ) «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից գործնական աշխատանք էր:
Աշակերտները փորձերի միջոցով որոշեցին հողի հոտկությունները և կառուցվածքը: Ուսումնասիրեցին, թե ինչպես է հողի միջով անցնում ջուրը:
Կարողացան բացատրել ջրի շրջապտույտը բնության մեջ: Մի խումբ աշակերտներ դերային խաղով ցուցադրեցին.…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ