Օրերս հյուրընկալ էր Ստեփանավան քաղաքը:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի աշակերտները, ծնողների և ուսուցիչների, ինչպես նաև տնօրեն Տ. Հովսեփյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին Լոռի բերդում կազմակերպված «Բագրատունյաց Ժառանգություն» խորագրով պատմական նշանակություն ունեցող գեղեցիկ միջոցառմանը:
9-րդ «ա» դասարանի տաղանդավոր աշակերտները հանպատրաստից իրենց անմիջական մասնակցությունն ունեցան ժողովրդական երգ-երաժշտության…
Ուսուցչի տոնին նվիրված շնորհավորական միջոցառումները Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ունեն յուրօրինակ միտք ու բովանդակություն…
Տոնին նվիրված խորհուրդը պահպանելով` «Գալիքը ուսուցչի ձեռքերում է» թեմայով միջոցառման ժամանակ հնչեցվեց խոսք` նվիրված դպրոցի ամեն մի մանկավարժի…
Միջոցառումն ընթացավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիայով:
Վերջում դպրոցի կողմից շնորհակալագրերով պարգևատրվեցին մի շարք ուսուցիչներ:
Սակայն առանձնացվեց երկարամյա տարիների փորձ…
Այսօր` հոկտեմբերի 8-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում բաց դաս էր մայրենի առարկայից: Թեման` Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշալիքները…
Դասաժամն ուղեկցվեց հայոց հրաշալիքների ներկայացմամբ (հայոց մեծերը ժողով էին հրավիրել… ):
Դասը նվիրված էր հայ մեծ երգահան Կոմիտասի ծննդյան 150–ամյակին:
«Կաքավիկ» երգն իր ջերմությամբ ազդարարեց, որ 4-րդ «ա»…
«Ուսուցիչ» ֊ բառ, որը մեզ տանում է դեպի կրթություն ու գիտություն, հոգատարություն, քնքշանք ու սեր է նշանակում մեզ համար... Բառ, որի շնորհիվ մենք դառնում ենք հասարակությանը պիտանի մարդ։
Հոկտեմբերի 4֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում վաղ առավոտից թևածում էր տոնական տրամադրություն։ ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը և կազմակերպիչ Ա. Ավագյանը…
Սեպտեմբերի 23 ին Լճաշենի Ա.Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 4-րդ բ դասարանում (դասվար Հ. Առաքելյան ) «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից գործնական աշխատանք էր:
Աշակերտները փորձերի միջոցով որոշեցին հողի հոտկությունները և կառուցվածքը: Ուսումնասիրեցին, թե ինչպես է հողի միջով անցնում ջուրը:
Կարողացան բացատրել ջրի շրջապտույտը բնության մեջ: Մի խումբ աշակերտներ դերային խաղով ցուցադրեցին.…
Ըստ ՀՀ Շախմատի ֆեդերացիայի կանոնակարգի, ՀՀ դպրոցականների 14-րդ օլիմպիադայի 2-րդ և 3-րդ փուլերը կկազմակերպվեն 2019թ․ հոկտեմբերի 25-ից մինչև նոյեմբերի 20-ը ժամանակահատվածում։:
Մինչ այդ, Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցում նախապատրաստական աշխատանքներ են տարվում ներդպրոցական (1-ին փուլ) փուլի անցկացման համար:
Առաջին փուլին մասնակցելու ցանկություն են հայտնել 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:
Հոկտեմբերի 4-ին նախնական մրցապայքարում խաղացել են համարժեք…
Հոկտեմբերի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցիչներին մինչև դասերի սկսելը անակնկալ մատուցեցին աշակերտական խորհուրդը և երգչախումբը: Տեխնոլոգիայի ժամերին ուսուցիչներ Ս. Մկրտչյանը, Ս. Կոնդյանը, Ն. Ենգոյանը և աշակերտները պատրաստել էին շնորհավորական բացիկներ, որը հենց մուտքի մոտ նվիրեցին ուսուցիչներին:
Հաճելի էր լսել շնորհավորական խոսքեր և բարեմաղթանքներ: Երեխաները փորձեցին առաջին իսկ վայրկյանից…
2019թ-ի սեպտեմբերի 21-ին Հանրային հեռուստատեսությամբ եթեր հեռարձակվեց «Դու գիտես» ինտելեկտուալ հեռուստաշոուի առաջին հաղորդումը, որին մասնակցում էր ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9գ դասարանի աշակերտ Ռադիկ Ղուշչյանը:
Հեռուստահաղորդմանը նախորդել էր նախընտրական փուլը,որին մասնակցեցին Լոռու մարզի դպրոցների շուրջ 100 աշակերտներ:Ռադիկը հավաքեց առավելագույն միավորներ և ևս մեկ աշակերտի հետ (Շահումյանի միջնակարգ…
Դավթաշեն վարչական շրջանում գտնվող հ. 200 հիմնական դպրոցն այս տարվա հուլիսին Երևանի քաղաքապետի որոշմամբ անվանակոչվեց ԼՂՀ և ՀՀ «Մարտական խաչ» առաջին աստիճանի շքանշանակիր, Արցախի հերոս Լեոնիդ Ազգալդյանի անունով:
Այսօրվանից արդեն այդ մասին կհուշի նաև դպրոցի ցուցատախտակը, որի բացման պատիվը վերապահվել է Լեոնիդ Ազգալդյանի քրոջը՝ Նելլի Ազգալդյանին: Դպրոցի անվանակոչման առաջարկը Երևանի…
Սեպտեմբերի 26-ին և 27-ին Վանաձորի աթլետիկայի մարզադպրոցում անցկացվեց Վանաձոր քաղաքի դպրոցականների աթլետիկայի առաջնություն 5-րդ և 6-րդ դասարանների միջև:
Միջոցառման նպատակը սովորողների ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի ստուգումն էր:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորող Դավիթ Ստեփանյանը 5-րդ դասարանների առաջնությունում զբաղեցրեց 2-րդ տեղ (50մ վազք), 6-րդ դասարանի առաջնություններում…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ