35 տարի առաջ՝ ժամը 11:41-ին, Հայաստանը ցնցվեց ավերիչ երկրաշարժից.․․․
Երկրաշարժից անցել է 35 տարի...
Փաստ է, բնության արհավիրքն անզոր էր կյանքի ընթացքը կասեցնելու:
Օրվա հետ կապված Մասիսի հ․ 3 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ՝ Օ.Ղարիբյանը, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ.Ապրիկյանը, ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը անցկացրեցին «Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի հիշատակի 35-րդ տարելիցին նվիրված և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 7-րդ«ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ երաժշտություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Զ.Նիկողոսյան):
«Աշուղական կարգեր», «Տաղաչափություն և տեխնիկա» թեմաների շուրջ քննարկումը սովորողներին հնարավորություն տվեց տեղափոխվել 18-19 րդ դարեր, ունկնդրել և մեկնաբանել Սայաթ-Նովայի, Ջիվանու ստեղծությունները, նմանեցնել աշուղների և տրուբադուրների արվեստը, տարբերել ժողովրդական երգը գուսանական և աշուղական երգերից:
Հարուստ բովանդակությամբ և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի նախաձեռնությամբ 3-րդ և 6-րդ դասարանների սովորողները բացօթյա կերպարվեստի դասեր իրականացրեցին դպրոցի բակում։ Մոտ գտնվելով բնությանը վայելեցին աշնանային տրամադրություն։ Բոլոր այն նկարները, որոնք նկարված են արվեստանոցում, երբեք այնքան լավը չեն լինի, որքան դրսում կատարված նկարները։ Երեխան իր կարողությունները զարգացնելու համար պետք է խիստ…
Հերթական նախագծային աշխատանքը ներկայացրեց անգլերենի ուսուցչուհի Լ. Դանիելյանը ( VII գ դասարան):
Թեման էր «Եղվարդի հուշակոթողները»: Տեսասահիկի միջոցով երեխաները ամփոփեցին իրենց կատարած ամբողջ աշխատանքը, որ տևել էր շուրջ յոթ շաբաթ:
Ուսուցչուհու հետ աշակերտները այցելել էին Եղվարդի բոլոր հուշակոթողները, մաքրել շրջակա տարածքները:
Տեղեկություններ էին հավաքել բոլոր կոթողների մասին: Հատուկ շնորհակալություն համայնքապետարանի…
«Ծաղկափոշու մեջ թաթախված գունավոր բզեզին մանուշակը ճոճք է թվում, աշխարհը՝ ծիրանագույն բուրաստան»:
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII գ և VII բ դասարանի աշակերտները (ուսուցիչ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեցին նախագծային աշխատանք գրականություն առարկայից: Թեմա՝ Ակսել Բակունց «Ալպիական մանուշակ»:
Աշակերտները բովանդակալից տեղեկություններ էին հավաքագրել:
Պատմեցին Գորիս քաղաքի մասին հետաքրքիր փաստեր, նշեցին հայտնիներից,…
ՀՊՉ-ի արդյունավետ ներդրումը չափելի է միայն աշակերտի ցուցաբերած վերջնադյունքով և ուսուցչի ինքնակրթության կոմպետենցիայով, անշուշտ։
Վերապատրաստումից հետո, գործընկեր-մենթոր Մերի Մովսիսյանը իրականության արտացոլման նպատակով դասալսումներ կատարեց 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում։
2-րդ «բ» դասարանում, մաթեմատիկայից ամփոփիչ դաս անցկացրեց Արևիկ Հայրապետյանը։ Կոմպետենտ դասվարը ցուցաբերեց համոզիչ վերջնարդյունքներ։
Տնօրենի տեղակալ Ալինա Մկրտչյանն, ով նաև մենթոր-վերապատրաստող…
ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանության ազգային ռազմավարությունից բխող 2023-2025 թվականների գործողությունների ծրագրի 10.1 կետի իրականացման շրջանակում նոյեմբերի 10-16-ը ձևավորվել է երեխայի իրավունքների վերաբերյալ թեմատիկ պաստառների պատրաստման շարժում, որում ներգրավվել են թիրախային խմբերի հետ առնչվող սովորողներ։
Գործողությունների ընթացքում մասնակիցները հնարավորինս իրազեկվեցին իրենց իրավունքների ամբողջականությանը և սահմանադրորեն դրանց պաշտպանվածությանը։
Գործողությունների ծրագիրը կնպաստի երեխայի…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային շքահանդես» խորագիրը կրող միջոցառումը։
Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան 2Ա դասարանի աշակերտները (դասվար՝ Ն.Գաբրիելյան)։
Դպրոցի տնօրեն ՝ Էմմա Մուրադյանը ողջունեց փոքրիկ միջոցառման մասնակիցներին, ցանկանալով նրանց անհոգ մանկություն և աշնանային ջերմություն։
Մասիս…
Ի դեմս Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարաության հայտարարության՝ «Մեդիագրագիտության շաբաթ Հայաստանում», նոյեմբերի 6-10-ը դպրոցի ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը, Ա. Աղագուլյանը, Ա. Ավետիսյանը, Ա. Հայրապետյանը, Ա. Մարտիրոսյանը և Ա. Անդրեասյանը կազմակերպեցին դասեր համակարգչային դասարանում: Նրանք իրենց կազմակերպած դասերին անդրադարձ կատարեցին հետևյալ հարցերին` ի՞նչ է մեդիադաշտը, ինչպես փնտրել օգտակար և անհրաժեշտ…
Նոյեմբերի 7-ից 9-ը Վանաձոր քաղաքում կայացած ՀՀ Ազգային ժողովի գավաթի խաղարկության մրցումների եզրափակիչ՝ հանրապետական փուլը,որտեղ ՀՀ 11 մարզից II պատվավոր տեղը զբաղեցրեց՝Սյունիքի մարզի հավաքական թիմը։
Մրցումների ծրագրում ընդգրկված էին հետևյալ մրցաձևերը՝ վազք 60մ բարձր մեկնարկից, վազք 500մ, թենիսի գնդակի նետում, հեռացատկ թափավազքից, ձգումներ կախ դրությունից, ձեռքերի ծալում և ուղղում պառկած…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ