Անկախ Հայաստան
Մեր լույս գալիքի
Ոսկեծին երազ…
Սեպտեմբերի 20-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տոնական, ուրախ տրամադրություն էր:
Հպարտությամբ է լցվում հոգիդ, երբ լսում ես անկախ Հայաստանին նվիրված գեղեցիկ ասմունքն ու խոսքը:
«Հայաստանը ես եմ», «Հայաստանը դու ես» խոսքերը հիշեցնում են քեզ, որ դու մասնիկն ես ազատ, անկախ Հայաստանի: Իրար են հաջորդում աշակերտների անկաշկանդ, սահուն խոսքը, երեխաների գեղեցիկ ասմունքը:
Այս ամենն ընդմիջվում էր Հայաստանին նվիրված խրոխտ երգերով ու պարով, որի ընթացքում մասնակիցները ծիածանում էին եռագույնի գույները՝ ազատ ու անկախ հայրենիքում ապրելու արժանապատվությամբ:
1991թվական սեպտեմբերի 21… Ղողանջեցին եկեղեցիները հայոց աշխարհի՝ ավետելով իմ հայրենիքի նոր ու անկախ օրը:
Հռչակագիրն ընթերցեց 6-րդ ա դասարանի աշակերտ Արա Դավթյանը:
Միջոցառումն ամփոփեց դպրոցի տնօրեն Ա. Մուրադյանը և նշեց, որ այս տոնը համայն հայության հոգու և սրտի տոնն …
Անկախության տոնին ընդառաջ Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը և երգի-պարի խմբակի ղեկավար Հ. Մկրտչյանը, ուսուցչուհի Ա. Իսահակյանը սեպտեմբերի 20-ին կազմակերպել էին ֆլեշմոբ՝ նվիրված ՀՀ անկախության 28-րդ տարեդարձին:
Աշակերտները նշեցին, որ սեպտեմբերի 21-ը հրաշալի տոն է: Սա նաև մեր անցած ուղին, մեր անելիքներն ու պատկերացումները վերաիմաստավորելու լրջագույն առիթ է: Մենք…
Սեպտեմբերի 20-ին կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի հաշվետու կոնֆերանսը: Կանոնադրական կարգի համաձայն կոնֆերանսն աշխատեց հետևյալ օրակարգով
Երբ աշակերտն է որոշում կայացնում, առավել պատասխանատու է ավագը, խորհրդատուն, քանզի խորհրդատուի դերը ուսման քաղաքացիական հասարակական ակտիվության բարձրացման շարժառիթների ձևավորման մեջ առաջնային է
Սեպտեմբերի 11-ին, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց ընդլայնված նիստ.
ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ
Այսօր՝ սեպտեմբերի 10-ին, 7ա դասարանի դասարանական ժողովում կատարված աշակերտական խորհրդի (ԱԽ) ընտրությամբ եզրափակվեց դասարանական խորհուրդների ձևավորումը:
Այսպիսով․
6ա – Մեժլումյան Անիտա
6բ – Լաչինյան Արիաննա
6գ – Հովհաննիսյան Սամվել
7ա – Եփրեմյան Լիա
7բ – Միսայան Գագիկ
8ա – Հայրապետյան Մարգարիտա
8բ – Արզումանյան Անի
Այսօր տոն է` 1-ը սեպտեմբերի: Այն նման չէ ուսումնական տարվա որևէ օրվա:
Այսօր իր դռները ավելի լայն է բացել 2-րդ «բ» դասարանի դասասենյակը և դասվար Արևիկ Հայրապետյանը մեխծ ուրախությամբ ու ոգևորվածությամբ գնահատում է անցած ուստարվա ձեռքբերումը:
26 աշակերտից 20 գերազանցիկներ ստացան գովասանագրեր, իսկ մյուսները շնորհակալագրեր:
Ուշագրավ էր, խորհրդանշական…
Առաջին զանգի քաղցր ղողանջներ…
Բազմաթիվ ժպիտներ, առաջին դասարանցիների հուզմունք, ծաղիկներ և փուչիկներ:
Այսպիսին էր սեպտեմբերի 1-ի առավոտը ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում: Օրվա խորհուրդը պահպանելու, սովորողների մուտքը տոնական ու հիշարժան դարձնելու համար դպրոցում կազմակերպվել էր հրաշալի միջոցառում: Ներկաներին իրենց գեղեցիկ ելույթներով ողջունեցին դպրոցի շնորհալի աշակերտները, «Փոքրիկ երգիչներ» և «Մանկունք» երգչախմբերը:
Օրհներգի հնչյունների ներքո բարձրացվեց Հայոց եռագույնը: Աշակերտները կատարեցին «Սեպտեմբերի 1», «Դպրոց իմ հարազատ», «Ուսուցիչ» երգերը: ՈՒսման առաջամարտիկներին շնորհավորեց և գովասանագրերով պարգևատրեց դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը:…
2019թ. օգոստոսի 23-ին «Առաջնորդություն» հիմնադրամի կողմից կազմակերպված միջոցառմանը ՀՀ Լոռու մարզից մասնակցում էին 100 երեխաներ՝ ՀՀ Լոռու մարզի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության գլխավոր մասնագետ Անահիտ Բարոյանի ուղեկցությամբ:
Երեխաների շարքում էին ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի սաները:
Բարձր մակարդակով կազմակերպված էքսկուրսիայի շրջանակում երեխաները այցելել են Ազգային Ժողովի նիստերի…
Ինքնակառավարման և ինքնարտահայտման կարողությունների դրսևորման բարենպաստ գործառույթ է աշակերտական խորհուրդների ձևավորման ողջ գործընթացը:
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում սեպտեմբերի 5-ին և 6-ին` համապատասխան հաստատված գրաֆիկի, տեղի ունեցան 7բ, 8ա, 9ա, և 9գ դասարանների աշակերտական խորհուրդների ընտրությունները` հետևյալ արդյունքներով.
7բ` Գագիկ Մինասյան - նախագահ
8ա` Մարգարիտա Հայրապետյան - նախագահ
9ա` Գարիկ…
Այսօր` սեպտեմբերի 5-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի ընդհանուր ժողովում դրված էր աշակերտական խորհրդի ընտրության հարցը:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը դասարանի համակազմին ծանոթացրեց «ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությանը, մանրամասնեց դրույթների հավելվածները, աշակերտներին հասանելի դարձրեց ուսումնական հաստատության կոլեգիալ կառավարման…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ