Մաիսի 15-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը համակարգչային կաբինետում անցկացրեց հաղորդման դաս<<Հանրօգուտ աշխատանք>> թեմայով:( Օրվա դասը` «Կարծում եք, թե կատա՞կ է»):
Դասի նպատակը հանրօգուտ աշխատանքի նկատմամբ սեր և հետաքրքրություն սերմանելն էր, որի արդյունքում ծնվում է կարգապահության ու կոկիկության պահանջմունք:
Օգտագործելով տեղեկատվական տեխնոլոգիաների…
Մայիսի 14-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը և կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանն` ի նշանավորումն այս պատմական իրադարձության, քիմիական տարրերի պարբերական օրենքի ստեղծման 150 ամյակի, 7-րդ "բ" դասարանում անցկացրին ինտեգրված դաս-հանդես, որի ընթացքում աշակերտները գիտական հումորի լեզվով ներկայացրին քիմիական տարրերի միջև օբյեկտիվորեն գոյություն ունեցող փոխադարձ կապը,…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7ա _ րդ դասարանում «Հանրահաշիվ» առարկայի ուսուցչուհի Հ. Սանամյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ուսուցողական դաս՝ «0-ի» դասը խորագրով:
Աշակերտները բեմականացրին դատավարություն, որտեղ «0» -ին մեղադրում էին, որ այն ոչինչ է, սպանում է թվերին, եթե կատարվում է բազմապատկման գործողություն:
Բեմականացման ընթացքում աշակերտները…
Մայիսի 8-ին «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի աշխատակիցները Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 6-8-րդ դասարանների աշակերտների շրջանում անցկացրեցին ականային, չպայթած զինամթերքի, ինքնաշեն պայթուցիկ սարքերի վտանգի իրազեկման վերաբերյալ դասընթաց, ինչպես նաև աշակերտներին ծանոթացրին անվտանգ վարքագծի դրսևորման կանոններին:
Ականային վտանգի մասին իրազեկումն այսօր առաջնային խնդիրներից է: Նմանատիպ դասընթացները, ցուցադրվող ֆիլմերը,…
Մայիսի 9-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները N զորամասի հետ համատեղ մասնակցեցին Կապանում անցկացվող «Անմահ գունդ» խորագրով քայլերթին՝ նվիրված մայիսյան եռատոնին: Մասնակիցները քայլեցին Հայրենական մեծ պատերազմի, Արցախյան ազատամարտի և Ապրիլյան քառօրյայի հերոսների նկարները ձեռքներին: Երթը մեկնարկեց Հունան Ավետիսյանի արձանին ծաղիկներ խոնարհելով և հարգանքի տուրք մատուցելով զոհերի հիշատակին։Լռությամբ…
Թեման`«Մեխանիկական տատանումներ և ալիքներ»
08.05.2019թ., ուսուցչուհի`Գ.Մարտիրոսյան
Դասին մասնակցում էին X-6 (ֆիզմաթ ենթահոսք) աշակերտները:
Բոլորը հետաքրքրությամբ դիտեցին տեսաֆիլմ աշխարհահռչակ ֆիզիկոս Ֆուկոյի մասին, որից հետո դասապրոցեսը զարգացավ թեմային առչվող առաջադրանքներով, հարց ու պատասխանով, որոնք բխեցին փոքրիկ սյուժեներ դիտելուց հետո:
Դասը հագեցավ երաժշտական կատարումով…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
2019թ. ապրիլի 7-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ « Գործն է անմահ…» խորագրով՝ նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհ.Թումանյանի և Հայ երգի արքա Կոմիտասի հոբելյանական 150-ամյակին:
Հայոց մեծերի շունչն ու հոգին էր թևածում դպրոցում: Ամեն ինչ թումանյանական էր՝ պարզ, հյուրասեր և մարդամոտ՝…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա և IIIբ դասարաններում տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված անգլերենի այբուբենի ավարտական տոնին /անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյան/։
Աշակերտները ցուցադրեցին ուսումնական տարվա սկզբից իրենց ստացած գիտելիքներն անգլերենից բանաստեղծությունների, երգերի և երկխոսությունների միջոցով: Փոքրիկները լավ տրապետում են օտար լեզվի բոլոր նրբություններին, կարողանում են ազատ շփվել: Միջոցառման ավարտին ծնողների և ուսուցիչների…
Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կայացավ «Բուլլինգը դպրոցում» թեմային նվիրված սեմինար-խորհրդատվություն դպրոցի աշակերտական խորհրդի համար: Խոհրդատվությունն անցկացրեց դպրոցի հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը:
Այսօր դպրոցներում շատ հաճախ է հնչում «Բուլլինգ» հասկացությունը: Բուլլինգը (անգլ`bullying) դասարանի բոլոր աշակերտների (կամ նրանց մի մասի) հետապնդողական գործողություններն են` ուղղված մեկին: Որպես հետապնդում կամ հոգեբանական բռնություն կարող…
Մայիսի 6-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 9 ա դասարանում «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ուսուցիչ Ռ.Քեշիշյանը «Առողջ ապրելակերպի» շրջանակներում անցկացրեց բաց դաս «Ալկոհոլ, ծխախոտ, թմրանյութ» խորագրով: Ուսուցիչը խոսեց այդ վնասակար սովորությունների մասին, մատնանշեց դրանց բացասական ազդեցությունը մարդու առողջության վրա: Դասի ընթացքում աշակերտները հարց ու պատասխանի միջոցով ընդլայնեցին իրենց գիտելիքները:Դասն անցավ բազմաբովանդակ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ