Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 2ա դասարանում «Շախմատ» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Սոֆյա Պողոսյանն անցկացրեց դաս-միջոցառում «Շախմատային աշխարհ» խորագրով: Աշակետները շախմատի խաղաքարերն էին: «Թե ինչպես հաշտվեցին Սև ու Սպիտակ թագավորությունները» հեքիաթի միջոցով ներկայացրին շախմատի ծագման պատմությունը: Աշակերտների տպավորիչ խոսքը, բեմական հետաքրքիր խաղը, ոգևորիչ երգն ու պարը վկայում…
Մայիսի 17-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «գ» դասարանի հրաժեշտի ելույթը տարբերվեց հուզիչ ու նրբաճաշակ բեմելով:
Արդեն փորձառու դասվար Հերմինե Հակոբյանը նուրբ զգացողությունների պայծառակացուրդ էր բեմադրել: Տիեզերական երևակայությամբ, բեմում սահեցին անցած չորս տարիները, այդ տարիների ապրումները, ձեռքբերումները:
-Այնպիսի աշխատանքի ու հոգևոր կապի ականատեսը եղանք աշակերտների և ուսուցչուհու միջև,…
Մայիսի 17-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ծնողական լսարանում «Ծնողավարման դրական մոտեցումներ» ծրագրի դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանն ամփոփեց ուսումնական տարին, տոնական պարապմունքով, ջերմ ասուլիսով, ընտանիքի փառաբանումով:
Պարապմունքը նվիրվածծ էր Ընտանիքի միջազգային օրվան և բովանդակում էր առողջ աշխարհ կառուցելու լեյտմոտիվ:
-Ճիշտ է, ընտանիքի օրը որպես տոն ՀՀ Ազգային ժողովում ամրագրվեց 2011 թվականից,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա,բ դասարանի ռուսաց լեզվի տառաճանաչությունը մեծ խանդավառություն էր առաջացրել երեխաների, ուսուցիչների, ծնողների մոտ: /Ռուսաց լեզու և գրականություն առարկայի ուսուցիչներ Նատաշա Ավագյան,Գայանե Պատվականյան,Աշխեն Բադալյան/
Արարողությունը սկսվեց երեխաների համերգ-ներկայացմամբ՝ երգեր, պարեր, հեքիաթների բեմադրություններ, որոնք հնչում էին գեղեցիկ ռուսերենով՝ արտահայտիչ և զգացմունքային: Բանաստեղծություններով և երգերով հանդիպեցին հեքիաթի հերոսների,իսկ բեմադրությունների…
Մայիսի 16-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բեմում խարիսխ էր նետել 4-րդ «բ» դասարանի նավը: Խարիսխն ամուր էր, դասվար Մելադա Սահակյանն` անհանգիստ:
Ամեն ինչ պերճ էր ու ճաշակով. բեմական հարդարանք, աշակերտական հագուստ, թե` ելույթի ծրագիր:
Աշակերտներն այնպիսի զվարթ տրամադրությամբ հրաժեշտ տվեցին դպրոցական մանկությանը, որ դասվար Մելադա Սահակյանի…
Մայիսի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասվար Ջուլիետա Հովհաննիսյանն անցկացրեց դաս-միջոցառում: Դասը ձևով հանդես էր, բովանդակությամբ հրաժեշտ:
Գեղեցիկ պատմական ակնարկով մուտքին հաջորդեց դպրոցական թեման` դպիր և դպրություն, գիտելիքի քառամյա ուղի:
Երգն ու պարը համեմեցին աշակերտների հստակ արտասանությունները և բեմում թևածեց վստահությունն առ ապագա:
Դպրոցի…
Մաիսի 15-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը համակարգչային կաբինետում անցկացրեց հաղորդման դաս<<Հանրօգուտ աշխատանք>> թեմայով:( Օրվա դասը` «Կարծում եք, թե կատա՞կ է»):
Դասի նպատակը հանրօգուտ աշխատանքի նկատմամբ սեր և հետաքրքրություն սերմանելն էր, որի արդյունքում ծնվում է կարգապահության ու կոկիկության պահանջմունք:
Օգտագործելով տեղեկատվական տեխնոլոգիաների…
Մայիսի 14-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը և կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանն` ի նշանավորումն այս պատմական իրադարձության, քիմիական տարրերի պարբերական օրենքի ստեղծման 150 ամյակի, 7-րդ "բ" դասարանում անցկացրին ինտեգրված դաս-հանդես, որի ընթացքում աշակերտները գիտական հումորի լեզվով ներկայացրին քիմիական տարրերի միջև օբյեկտիվորեն գոյություն ունեցող փոխադարձ կապը,…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7ա _ րդ դասարանում «Հանրահաշիվ» առարկայի ուսուցչուհի Հ. Սանամյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ուսուցողական դաս՝ «0-ի» դասը խորագրով:
Աշակերտները բեմականացրին դատավարություն, որտեղ «0» -ին մեղադրում էին, որ այն ոչինչ է, սպանում է թվերին, եթե կատարվում է բազմապատկման գործողություն:
Բեմականացման ընթացքում աշակերտները…
Մայիսի 8-ին «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի աշխատակիցները Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 6-8-րդ դասարանների աշակերտների շրջանում անցկացրեցին ականային, չպայթած զինամթերքի, ինքնաշեն պայթուցիկ սարքերի վտանգի իրազեկման վերաբերյալ դասընթաց, ինչպես նաև աշակերտներին ծանոթացրին անվտանգ վարքագծի դրսևորման կանոններին:
Ականային վտանգի մասին իրազեկումն այսօր առաջնային խնդիրներից է: Նմանատիպ դասընթացները, ցուցադրվող ֆիլմերը,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ