Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը իր հերթական նիստում որոշեց. Զատկի տոնի կապակցությամբ Ձորք համայնքում իրականացնել բարեգործության ծրագիր և ներկայացնել Վորլդ Վիժն կազմակերպությանը: Ծրագիրը կյանքի կոչվեց վերջինիս հովանավորությամբ /ՎՎ աշխատակից Անուշ Մեժլումյան/։
Աշակերտական խորհուրդը և սովորողների հետ դաստիարակաչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Ձորք համայնքում ապրող միայնակ տարեցներին,…
«Մասնագիտական կողմնորոշում 2»
03․05․2019 թ․ Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ հանդիպում Սյունիքի տարածաշջանային պեական քոլեջի դասախոսների և և IX դասարանի աշակերտների հետ: կարևորելով ՀՀ Նախնական մասնագիտական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերով Սյունիքի մարզում և հանրապետության տարբեր տարածաշրջաններում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան որակյալ և մրցունակ կադրերի պատրաստումն ու վերապատրաստումը, քոլեջի դասախոսները…
Մայիսի 2-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը նախաձեռնեց ինտեգրված դաս` համակարգչային կաբինետում: Դասի թեման` «Ծառի խնդրանքը», տիպը` հաղորդման:
Նոր թեմայի հաղորդումն ուղեկցվեց համակարգիչ, տեսացրիչ, էկրան զննական պարագաներով, սահիկահանդեսով, որը նպաստեց ողջ համակազմի ակտիվ մասնակցությանը:
Դասի նպատակն էր դաստիարակել ճիշտ վերաբերմունք շրջակա միջավայրի նկատմամբ,…
Զվարթ գարունքին,
Երգին ու ծաղկին
Դպրոցի ճամփան
Կարճ է, դուրալի
Կարծես ավելի:
Երեխաների սահուն անցումը մանկապարտեզից դեպի դպրոց արդյունավետ կազմակերպելու համար Կապանի N13 հիմնական դպրոցը իր հարկի տակ հյուրաընկալեց Կապանի N13 ՆՈՒՀ-ին: /ՆՈՒՀ-ի տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/
Նպատակը՝
ա/կրթական երկու մակարդակների միջև սերտ համագործակցության նոր…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IXա և IXբ դասարանում անցկացվել է գործնական աշխատանք Fe2+ և Fe3+ իոնների հայտնաբերման փորձերի վերաբերյալ (դեղին, կարմիր արյան աղով և ռոդանիդով)։ Գործնական աշխատանքները և հետաքրքրաշարժ փորձերը հնարավորություն են տալիս զարգացնելու աշակերտների ծրագրային գիտելիքները։
Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան Ν 5 հիմնական դպրոց»ՊՈԱԿ-ի IIIա դասարանի դասվար Լ.Եպիսկոպոսյանը դպրոցական աբոնեմենտային ծրագրի շրջանակներում կազմակերպեց էքսկուրսիա Ս.Կապուտիկյանի տուն-թանգարան, որտեղ աշակերտները ծանոթացան բանաստեղծուհու ստեղծած մեծ ժառանգությանը, առօրյա օգտագործման իրերին՝ ձեռքի ժամացույց, պայուսակ, թաշկինակ, հովհար, հարդարանքի պարագաներ, նվերներին, որոնք Կապուտիկյանը ստացել է անվանի մարդկանցից։ Թանկ նմուշներից է հատկապես Սիամանթոյի գրիչը, որը 1963 թվականին Փարիզում Կապուտիկյանին նվիրել է պոետի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի V-IX դասարանի սաները մասնակցեցին Կապանի համայնքապետարանի կողմից կազմակերպած համաքաղաքային կրոսավազքին, նվաճեցին մեդալներ, զբաղեցրին III պատվավոր տեղը և արժանացան «Կապան համայնքի ղեկավարի գավաթին»:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Ռուսական պոեզիայի հանճարը» խորագրով միջոցառում, որը նվիրված էր Ա. Ս. Պուշկինի 220 ամյակին: /Նախաձեռնությունը Ռուսաց լեզու և գրականության ուսուցիչ Աշխեն Բադալյան/
Նպատակը՝
անդրադառնալ հայ-ռուսական մշակութային կապերին՝ կարևորելով դրանց պահպանումն ու տարբեր ուղղություններով դինամիկ զարգացումը:
«ԻՆՁ ԿՀԻՇԻ ԱՄԵՆ ԼԵԶՈՒ ԵՎ ԱԶԳ...»
Պուշկինի մեծության…
Ապրիլի 1-ը թռչունների պահպանության միջազգային օրն է: Օրվա բովանդակության շրջանակում արդեն մեկ ամիս է, ինչ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» և 5-րդ «գ» դասարաններում ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Արաքսյա Քարամյանը, համադրելով առարկայի ընթացիկ թեմատիկ նյութը, համագործակցելով դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանի հետ, տարավ մի շարք աշխատանքներ «Օգնություն թռչուններին» կարգախոսով.
…Ապրիլի 28-ին «Գեղարքունիքի մարդու իրավունքների պաշտպանության կենտրոն» ՀԿ ներկայացուցիչները Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 11-րդ դասարանում անցկացրին իրազեկման դասընթաց՝ «Միգրացիա» թեմայով, որի ընթացքում քննարկվեց թրաֆիքինգի դեմ պայքարելու վերաբերյալ հարցեր, բացատրեցին միգրացիայի հետ կապված հասկացություններ:
Աշակերտները խորհուրդներ ստացան սոցիալական կայքերում անվտանգ շփման վերաբերյալ, որոնք կօգնեն նրանց շրջապատում լինել ավելի իրազեկված՝…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ