Ապրիլի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII ա VIIIբ դասարանների սովորողների հետ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության աշխատակից, դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը անցկացրեց սեմինար-հանդիպում «Առաջին օգնություն» թեմնայով /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
«Առաջին օգնություն» հատուկ դաս, որը միտված էր աշակերտների շրջանում արտակարգ իրավիճակներում ճիշտ վարքաձևերի մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։
Դասընթացը հնարավորություն տվեց աշակերտներին ծանոթանալ…
Ապրիլի 25-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանը հայրենասիրության տոն կազմակերպեց Այբուբենի հանդեսին:
Ճիշտ է, միջոցառումն իրենից ներկայացնում էր «Այբուբենի տոն», և այն համեմված էր թատերական մանրապատումներով, գեղարվեստական լուծումներով, սակայն ողջ բեմը շնչում էր մարտական տրամադրությամբ, քանզի ելույթը բովանդակում էր հայրենասիրության և հայրենիքին զինվորագրվելու գաղափարը:
Ուսանել հայոց այբուբենը,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս Մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյան/։
Դասի թեման՝ Մուշեղ Գալշոյան «Կռունկ» պատմվածքը
Դասի նպատակը
ա/ ակադեմիական
• Կիմանա Կոմիտասի մասին:
• Կիմանա «Կռունկ» երգի պատմությունը:
• Կիմանա հարադրական, կրկնավոր, համադրական բարդությունների մասին:
բ/ սոցիալական
• Կկարողանա…
Ապրիլի 23-ին «Աբովյանի Ն.Վանյան ի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց միջոցառում Մեծ եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ: Մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին Մեծ եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը: Եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանը՝ նշելով, որ ցեղասպանության հարցով և ընդհանրապես հայկական հարցով վերջին տարիներին ավելի հաճախ են զբաղվում…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց հուշ ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին՝ «Ողբամ մեռելոց, կոչեմ ապրողաց» խորագրով:
10-րդբ դասարանի աշակերտները Մեծ Եեղեռնի զոհերի «Հուշահամալիրի» մակետի մոտ շրջան կազմած հուզառատ ներկայացրին տարվա այդ օրը, որը լռություն էր, խոնարհում, սգավոր հուշ, անմար կրակ…
Լյովա Մելիքյանը կատարեց «Կիլիկիա,, և…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 104-րդ տարելիցին նվիրված «Նրանք էլ իրավունք ունեին և ուզում էին ապրել» խորագրով միջոցառումը /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված արարողությունը տեղի ունեցավ դպրոցում՝ «Ծիծեռնակաբերդ» հուշակոթողի մոտ: Իսկ Անմոռուկը,որը միջնադարում համարվել է Աստծո ներկայության խորհրդանշանը,ապրելու և արարելու հույս էր ներշնչում։ Դպրոցի…
Ապրիլի 19-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեցին միջոցառումներ՝ նվիրված Զատկի տոնին: IIա (դասվար՝ Ն.Մուրադյան) և IVբ դասարանների (դասղեկ՝ Գ.Ավագյան) աշակերտները հրաշալի պատկերավորմամբ ներկայացրին Հիսուս Քրիստոսի հարության աստվածաշնչյան պատումը, ինչպես նաև խաղիկների, պարերի, զարդարված սեղանների միջոցով ՝ տոնին նվիրված ժողովրդական ավանդույթներ: Իսկ «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի ուսուցիչ…
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ նվիրված Պ.Սևակի ծննդյան 95-ամյակին, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա.Ալեքսանյանը:
Ներկա էին սևակասեր ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ, հյուրեր:
Պաստառին Սևակի մեծադիր նկարն էր՝ նրա իմաստուն մտքերից մեկի վերտառությամբ. «ՈՎ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԻ, ՉԻ ԿԱՐՈՂ ԵՏ ՉՆԱՅԵԼ, ՈՎ ԱՆՑՅԱԼ…
Ապրիլի 18-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Հ. Հակոբյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Զատկի տոնին:
Սուրբ Զատիկը հայեցի դաստիարակության հրաշալի օրինակ է : Ի՜նչ Զատիկ՝ առանց հայկական գեղեցիկ սովորույթների, կենցաղային ավանդույթների, հայկական ուտեստների և հյուրասիրության: Տոնի խորհրդին համահունչ ձևավորված էր սեղանը, երեխաները երգեցին…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Ռուսաց լեզու առարկայի ուսուցչուհի Նարինե Ենգիբարյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված ռուս մեծ գրող Իվան Տուրգենևին:
VIIIա,բ դասարանների աշակերտները ներկայացրեցին մեծ գրողի կյանքը, ուսանողական տարիները, անմահ ստեղծագործությունները՝ «Մումուն», «Հայրեր և զավակներ», «Ծուխ» վեպերը, արձակ բանաստեղծությունները, ինչպես նաև նրա մեծ ազդեցությունը և կապը հայ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ