ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Խնդիրն է` օգնել տուժածին

Ապրիլի 29, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի  աշակերտական լսարանում ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակի կողմից «Աղետների ռիսկերի նվազեցում» ծրագրի շրջանակում  անցկացվեց  «Առաջին օգնության» դասընթաց.

Կողային անվտանգ դիրք
Արյունահոսություն
Օձեր
Շներ թեմաներով։

Դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը հանգամանալից  ներկայացրեց թեմայի հետ կապված մանրամասները, տարբեր աշակերտների հետ ստեղծեց գործնական իրավիճակներ,…

Բոլոր լույսերը դեպի Արևմտյան Հայաստան

Ապրիլի 29, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայրենիքի զգացողությունը անկողոպտելի է և մշտական: Կորցրած հայրենիքի զգացողությունը կրկնակի մեծ է ու ցավոտ, և այն կա այնքան ժամանակ, քանի դեռ այն հիշվում է ու կարևորվում: Ասվածի վերահաստատումը եղավ հայրենաճանաչության ինքնօրինակ էքսկուրսը՝ «Բոլոր լույսերը  դեպի Արևմտյան Հայաստան» թեմայով...

Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանը մեկիկ-մեկիկ բացեց շերտերը մեր…

Երթ դեպի Ծիծեռնակաբերդ

Ապրիլի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանի դասղեկ Ս.Քամալյանը, աշակերտները, ծնողները, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայանը, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լ.Վարդանյանը, հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը կազմակերպեցին երթ դեպի Ծիծեռնակաբերդ՝ հարգանքի տուրք մատուցելու Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակին:

Որպեսզի ուրիշները օգնեն քեզ, առաջինը դու օգնիր նրանց

Ապրիլի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII ա VIIIբ դասարանների սովորողների հետ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության աշխատակից, դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը անցկացրեց սեմինար-հանդիպում «Առաջին օգնություն» թեմնայով /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։

«Առաջին օգնություն» հատուկ դաս, որը միտված էր աշակերտների շրջանում արտակարգ իրավիճակներում ճիշտ վարքաձևերի մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։

Դասընթացը հնարավորություն տվեց աշակերտներին ծանոթանալ…

Այբուբենի տոնը հայրենասիրության հիմնարկերքի արարողություն

Ապրիլի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 25-ին, Կապանի  N 5 հիմնական  դպրոցի 1-ին «բ» դասարանը հայրենասիրության տոն կազմակերպեց Այբուբենի հանդեսին:

Ճիշտ է, միջոցառումն իրենից ներկայացնում էր «Այբուբենի տոն», և այն համեմված էր թատերական մանրապատումներով, գեղարվեստական լուծումներով, սակայն ողջ բեմը շնչում էր մարտական տրամադրությամբ, քանզի ելույթը բովանդակում էր հայրենասիրության և հայրենիքին զինվորագրվելու գաղափարը:

Ուսանել հայոց այբուբենը,…

Բաց դաս մայրենիից

Ապրիլի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս Մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյան/։

Դասի թեման՝ Մուշեղ Գալշոյան «Կռունկ» պատմվածքը

Դասի նպատակը
ա/ ակադեմիական 
• Կիմանա Կոմիտասի մասին:
• Կիմանա «Կռունկ» երգի պատմությունը:
• Կիմանա հարադրական, կրկնավոր, համադրական բարդությունների մասին:

բ/ սոցիալական
• Կկարողանա…

Միջոցառում Մեծ եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ

Ապրիլի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 23-ին «Աբովյանի Ն.Վանյան ի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց միջոցառում Մեծ եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ: Մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին Մեծ եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը: Եղեռնի 104-րդ տարելիցի կապակցությամբ ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանը՝ նշելով, որ ցեղասպանության հարցով և ընդհանրապես հայկական հարցով վերջին տարիներին ավելի հաճախ են զբաղվում…

«Ողբամ մեռելոց, կոչեմ ապրողաց,,․ հւշ-ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին

Ապրիլի 23, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց հուշ ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին՝ «Ողբամ մեռելոց, կոչեմ ապրողաց» խորագրով:

     10-րդբ դասարանի աշակերտները Մեծ Եեղեռնի զոհերի «Հուշահամալիրի» մակետի մոտ շրջան կազմած հուզառատ ներկայացրին տարվա այդ օրը, որը լռություն էր, խոնարհում, սգավոր հուշ, անմար կրակ…

     Լյովա Մելիքյանը կատարեց «Կիլիկիա,, և…

Նրանք էլ իրավունք ունեին և ուզում էին ապրել ․․․

Ապրիլի 23, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 104-րդ տարելիցին նվիրված «Նրանք էլ իրավունք ունեին և ուզում էին ապրել» խորագրով միջոցառումը /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։

Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված արարողությունը տեղի ունեցավ դպրոցում՝ «Ծիծեռնակաբերդ» հուշակոթողի մոտ: Իսկ Անմոռուկը,որը միջնադարում համարվել է Աստծո ներկայության խորհրդանշանը,ապրելու և արարելու հույս էր ներշնչում։ Դպրոցի…

Միջոցառումներ՝ նվիրված Զատկի տոնին

Ապրիլի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 19-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեցին միջոցառումներ՝ նվիրված Զատկի տոնին:  IIա (դասվար՝ Ն.Մուրադյան) և  IVբ դասարանների (դասղեկ՝ Գ.Ավագյան) աշակերտները հրաշալի պատկերավորմամբ ներկայացրին  Հիսուս Քրիստոսի  հարության աստվածաշնչյան պատումը, ինչպես նաև խաղիկների, պարերի, զարդարված սեղանների միջոցով ՝ տոնին նվիրված ժողովրդական ավանդույթներ:  Իսկ «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի ուսուցիչ…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)