Ապրիլի 15-16-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց գրերին ու նրա հանճարեղ Արարչին՝ Մեսրոպ Մաշտոցին /Iա և I.բ. Դասվարներ՝ Աստղիկ Դանիելյան, Ռոզա Թևանյան/։
Մեսրոպ Մաշտոցն ամենուր է. մեր մանուկների շուրթերին, մեր սրտերում և, իհարկե, Օշականի Սուրբ դամբարանում, որի առաջ սերունդներ են խոնարհվել և խոնարհվելու են՝ որպես…
Ստեղծագործական շունչը հորձանք է ապրում «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում:
Կերպարվեստ ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Հ. Կոստյանը դպրոցում ստեղծել է գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին: Սովորողի գեղագիտական դաստիարակությունը դպրոցի առաջնահերթ խնդիրներից է, առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել մարդու համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը: Նմանատիպ ստեղծագործական աշխատանքները գեղեցիկը տեսնելու, ձևավորելու գործընթացն…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բաց դաս՝ քիմիա առարկայից։
Դասի թեման էր «Թթուների քիմիական հատկությունները»։ Նոր դասը աշակերտները պետք է յուրացնեին ինքնուրույն։ Առաջին խումբը՝ փորձագետները, գործնական փորձի միջոցով, երկրորդը՝ դասագրքի, երրորդը՝ պետք է օգտվեր համացանցից։ Նման դասերը աշակերտների մոտ զարգացնում է համարժեք վերլուծություն կատարելու…
«Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով». դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /Դասղեկ Ռիմա Մկրտչյան/:
Թվում է, թե մաթեմատիկան և պոեզիան հեռու են իրենց հետաքրքրություններով: Մաթեմատիկան ակնհայտորեն ավելի նախանձախնդիր է, քան մյուս գիտությունները,իր ճշգրտությամբ խթանելով խիստ կարգապահական մտածողություն: Այն թվում է խիստ ռացիոնալ, նույնիսկ չոր,զգացմունքներից զուրկ,այսինքն զուրկ այն…
Ապրիլի 14-ին, Հայ Առաքելական եկեղեցին նշում է Ծաղկազարդը, որը խորհրդանշում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի հանդիսավոր և հաղթական մուտքը Երուսաղեմ: Ժողովուրդը Երուսաղեմում Հիսուս Քրիստոսին ընդունել է խանդավառությամբ՝ ձիթենու և արմավենու ճյուղերը, ինչպես նաև իրենց զգեստները փռելով ճանապարհի վրա:
Տոնի կապակցությամբ «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի մի խումբ…
Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում ստեղծագործական աշխույժ եռուզեռ է տիրում: Դպրոցում թևածում է կոմիտասյան և թումանյանական ոգին, որն իր մեջ համադրում է երկու լուսատուների բնաշխարհը և ներաշխարհը:
«Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Ք. Հայրապետյանը և տաղանդավոր մի խումբ աշակերտներ՝ Լիա Աթաբեկյանի և Արուս Կարապետյանի գլխավորությամբ, դպրոցում ստեղծեցին…
ՀՀ ԵԿՄ «Պատանի երկրապահ» ակումբի կողմից մայրության և գեղեցկության միամսյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում հրաձգությունից անցկացված առաջնությունում մեր դպրոցի աղջիկների թիմը ունեցավ ողջունելի ձեռքբերում՝ արժանանալով գավաթի և զբաղեցնելով հանրապետության մասշտաբով երրորդ տեղը:Մրցույթի նախապատրաստական աշխատանքները կազմակերպել էր դպրոցի զինղեկ Է. Կարապետյանը:Պատվոգրերով պարգևատրվեցին 11-րդ և 12-րդ դասարանների սանուհիներ Նանա Վիրաբյանը, Իրինա Մինասյանը, Մեգենն…
Մենք տերևներն ենք կանաչ
Երկարամյա մի ծառի,
Եկել ենք ձեզ պատմելու,
Հեքիաթը ծաղիկների:
«Դռները բացեք, գարուն է գալիս…» խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանցիների միջոցառումը:/Դասվար Մերի Մովսիսյան/
Միջոցառման յուրաքանչյուր դրվագ մտածված էր, որի շնորհիվ գարնանային տրամադրությունը համակեց ներկաներին:
Աշակերտները՝ արև ու…
Մաթեմատիկական տոն՝ «Այդ զարմանալի, տարօրինակ մաթեմատիկան և Մաթեմատիկա ռուսերեն լեզվով » խորագրերով դաս-միջոցառում տեղի ունեցավ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա և Vբ դասարաններում:/Դասղեկներ Սուսաննա Օհանջանյան և Նատաշա Ավագյան/
Միջոցառման նպատակն էր ցուցադրել մաթեմատիկայի անսահման գեղեցկությունը, ապահովել բոլոր սաների ակտիվ մասնակցությունը և, ամենակարևորը, խթանել նրանց տրամաբանական ու հետազոտական մտածողության զարգացումը:
Ապրիլի 12-ին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դռների օր։ Նպատակն էր իններորդցիներին ծանոթացնել դպրոցում գործող հոսքերին, ծրագրերին,կատարվող աշխատանքներին։ Յուրաքանչյուր մասնախումբ ամենայն բծախնդրությամբ ներկայացնում էր իր աշխատանքները,իսկ դպրոցի տասներորդցիները ` իրենց ձեռք բերած գիտելիքը։
Ինտելեկտուալ խաղը միավորեց տարբեր դպրոցների աշակերտներին։Իսկ անակնկալները շարունակվում էին.Հայաստանի Հանրապետության ֆոտոնկարիչների միության անդամ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ