Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ նվիրված Պ.Սևակի ծննդյան 95-ամյակին, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա.Ալեքսանյանը:
Ներկա էին սևակասեր ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ, հյուրեր:
Պաստառին Սևակի մեծադիր նկարն էր՝ նրա իմաստուն մտքերից մեկի վերտառությամբ. «ՈՎ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԻ, ՉԻ ԿԱՐՈՂ ԵՏ ՉՆԱՅԵԼ, ՈՎ ԱՆՑՅԱԼ…
Ապրիլի 18-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Հ. Հակոբյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Զատկի տոնին:
Սուրբ Զատիկը հայեցի դաստիարակության հրաշալի օրինակ է : Ի՜նչ Զատիկ՝ առանց հայկական գեղեցիկ սովորույթների, կենցաղային ավանդույթների, հայկական ուտեստների և հյուրասիրության: Տոնի խորհրդին համահունչ ձևավորված էր սեղանը, երեխաները երգեցին…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Ռուսաց լեզու առարկայի ուսուցչուհի Նարինե Ենգիբարյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված ռուս մեծ գրող Իվան Տուրգենևին:
VIIIա,բ դասարանների աշակերտները ներկայացրեցին մեծ գրողի կյանքը, ուսանողական տարիները, անմահ ստեղծագործությունները՝ «Մումուն», «Հայրեր և զավակներ», «Ծուխ» վեպերը, արձակ բանաստեղծությունները, ինչպես նաև նրա մեծ ազդեցությունը և կապը հայ…
2019թ. ապրիլի 16-ին «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈՍԿ-ում 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանը դիտել է «Փրկել Պուշկինին» ֆիլմը: Պուշկինի անվան մոսկովյան վարժարանի աշակերտները Պուշկինին պատկանող ժամացույցի միջոցով պատահական տեղափոխում են պոետին մեր ժամանակը: Եվ հիմա նրանք ոչ միայն պետք է հետ վերադարձնեն նրան, այլև փրկեն մահից։
Ապրիլի 17-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիային և հայազգի մեծանուն երգիչ, երգահան Շառլ Ազնավուրին:
Աշակերտները նախ ներկայացրին, որ Ֆրանկոֆոնիա միջազգային կազմակերպության գլխավոր առաքելություններից մեկը խաղաղությանը, ժողովրդավարական արժեքների տարածմանը, մարդու իրավունքների պաշտպանությանը, կրթության խթանմանը, ինչպես նաև մշակույթների և անդամ պետությունների միջև համերաշխության տարածմանը նպաստելն…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բանավեճ՝ «Կոկա-կոլայի օգտակար և վնասակար հատկությունները» թեմայով։
Բանավեճը շատ բուռն էր ընթանում։ Երբ դասը կապում ենք կյանքի, կենցաղի հետ դասի նկատմամբ բարձրանում է հետաքրքրությունը,խթանվում է աշակերտների տրամաբանությունը։
Ապրիլի 15-16-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց գրերին ու նրա հանճարեղ Արարչին՝ Մեսրոպ Մաշտոցին /Iա և I.բ. Դասվարներ՝ Աստղիկ Դանիելյան, Ռոզա Թևանյան/։
Մեսրոպ Մաշտոցն ամենուր է. մեր մանուկների շուրթերին, մեր սրտերում և, իհարկե, Օշականի Սուրբ դամբարանում, որի առաջ սերունդներ են խոնարհվել և խոնարհվելու են՝ որպես…
Ստեղծագործական շունչը հորձանք է ապրում «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում:
Կերպարվեստ ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Հ. Կոստյանը դպրոցում ստեղծել է գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին: Սովորողի գեղագիտական դաստիարակությունը դպրոցի առաջնահերթ խնդիրներից է, առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել մարդու համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը: Նմանատիպ ստեղծագործական աշխատանքները գեղեցիկը տեսնելու, ձևավորելու գործընթացն…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բաց դաս՝ քիմիա առարկայից։
Դասի թեման էր «Թթուների քիմիական հատկությունները»։ Նոր դասը աշակերտները պետք է յուրացնեին ինքնուրույն։ Առաջին խումբը՝ փորձագետները, գործնական փորձի միջոցով, երկրորդը՝ դասագրքի, երրորդը՝ պետք է օգտվեր համացանցից։ Նման դասերը աշակերտների մոտ զարգացնում է համարժեք վերլուծություն կատարելու…
«Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով». դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /Դասղեկ Ռիմա Մկրտչյան/:
Թվում է, թե մաթեմատիկան և պոեզիան հեռու են իրենց հետաքրքրություններով: Մաթեմատիկան ակնհայտորեն ավելի նախանձախնդիր է, քան մյուս գիտությունները,իր ճշգրտությամբ խթանելով խիստ կարգապահական մտածողություն: Այն թվում է խիստ ռացիոնալ, նույնիսկ չոր,զգացմունքներից զուրկ,այսինքն զուրկ այն…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ