ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Նորից Սևակի հետ

Ապրիլի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական  դպրոցի դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ նվիրված Պ.Սևակի ծննդյան 95-ամյակին, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի  Ա.Ալեքսանյանը:

Ներկա էին  սևակասեր ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ, հյուրեր:

Պաստառին Սևակի մեծադիր նկարն էր՝ նրա իմաստուն մտքերից մեկի վերտառությամբ. «ՈՎ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԻ, ՉԻ ԿԱՐՈՂ ԵՏ ՉՆԱՅԵԼ, ՈՎ ԱՆՑՅԱԼ…

Միջոցառում՝ նվիրված Զատկի տոնին

Ապրիլի 19, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 18-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Հ. Հակոբյան) կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Զատկի տոնին:

Սուրբ Զատիկը հայեցի դաստիարակության հրաշալի օրինակ է : Ի՜նչ Զատիկ՝ առանց հայկական գեղեցիկ սովորույթների, կենցաղային ավանդույթների, հայկական ուտեստների և հյուրասիրության: Տոնի խորհրդին համահունչ ձևավորված էր սեղանը, երեխաները երգեցին…

Դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված Իվան Տուրգենևին

Ապրիլի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

      Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Ռուսաց լեզու առարկայի ուսուցչուհի Նարինե Ենգիբարյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված ռուս մեծ գրող Իվան Տուրգենևին:

      VIIIա,բ դասարանների աշակերտները ներկայացրեցին մեծ գրողի կյանքը, ուսանողական տարիները, անմահ ստեղծագործությունները՝ «Մումուն», «Հայրեր և զավակներ», «Ծուխ» վեպերը, արձակ բանաստեղծությունները, ինչպես նաև նրա մեծ ազդեցությունը և կապը հայ…

«Փրկել Պուշկինին» ֆիլմի տեսադիտում-դաս

Ապրիլի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. ապրիլի 16-ին «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈՍԿ-ում 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանը դիտել է «Փրկել Պուշկինին» ֆիլմը: Պուշկինի անվան մոսկովյան վարժարանի աշակերտները Պուշկինին պատկանող ժամացույցի միջոցով պատահական տեղափոխում են պոետին մեր ժամանակը: Եվ հիմա նրանք ոչ միայն պետք է հետ վերադարձնեն նրան, այլև փրկեն մահից։

Միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիային և հայազգի մեծանուն երգիչ, երգահան Շառլ Ազնավուրին

Ապրիլի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 17-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիային և հայազգի մեծանուն երգիչ, երգահան Շառլ Ազնավուրին: 

Աշակերտները նախ ներկայացրին, որ Ֆրանկոֆոնիա միջազգային կազմակերպության գլխավոր առաքելություններից մեկը խաղաղությանը, ժողովրդավարական արժեքների տարածմանը, մարդու իրավունքների պաշտպանությանը, կրթության խթանմանը, ինչպես նաև մշակույթների և անդամ պետությունների միջև համերաշխության տարածմանը նպաստելն…

Կոկա-կոլայի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բանավեճ՝ «Կոկա-կոլայի օգտակար և վնասակար հատկությունները»  թեմայով։

Բանավեճը շատ բուռն էր ընթանում։ Երբ դասը կապում ենք կյանքի, կենցաղի հետ դասի նկատմամբ բարձրանում է հետաքրքրությունը,խթանվում է աշակերտների տրամաբանությունը։

Հրաժեշտ Այբբենարանին

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 15-16-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց գրերին ու նրա հանճարեղ Արարչին՝ Մեսրոպ Մաշտոցին /Iա և I.բ. Դասվարներ՝ Աստղիկ Դանիելյան, Ռոզա Թևանյան/։
Մեսրոպ Մաշտոցն ամենուր է. մեր մանուկների շուրթերին, մեր սրտերում և, իհարկե, Օշականի Սուրբ դամբարանում, որի առաջ սերունդներ են խոնարհվել և խոնարհվելու են՝ որպես…

Գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեղծագործական շունչը հորձանք է ապրում «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում: 
Կերպարվեստ ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Հ. Կոստյանը դպրոցում ստեղծել է գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին: Սովորողի  գեղագիտական դաստիարակությունը դպրոցի առաջնահերթ խնդիրներից է, առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել մարդու համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը: Նմանատիպ ստեղծագործական աշխատանքները գեղեցիկը տեսնելու, ձևավորելու գործընթացն…

Բաց դաս՝ քիմիայից

Ապրիլի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բաց դաս՝ քիմիա առարկայից։

Դասի թեման էր «Թթուների քիմիական հատկությունները»։ Նոր դասը աշակերտները պետք է յուրացնեին ինքնուրույն։ Առաջին խումբը՝ փորձագետները, գործնական փորձի միջոցով, երկրորդը՝ դասագրքի, երրորդը՝ պետք է օգտվեր համացանցից։ Նման դասերը աշակերտների մոտ զարգացնում է համարժեք վերլուծություն կատարելու…

Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ  Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով

Ապրիլի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով». դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /Դասղեկ Ռիմա Մկրտչյան/:

Թվում է, թե մաթեմատիկան և պոեզիան հեռու են իրենց հետաքրքրություններով: Մաթեմատիկան ակնհայտորեն ավելի նախանձախնդիր է, քան մյուս գիտությունները,իր ճշգրտությամբ խթանելով խիստ կարգապահական մտածողություն: Այն թվում է խիստ ռացիոնալ, նույնիսկ չոր,զգացմունքներից զուրկ,այսինքն զուրկ այն…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)