Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցոի IXբ դասարանում ապրիլի 5-ին անցկացվեց ինտեգրված դաս «Աշխարհագրություն» (ուսուցիչ՝ Ս.Քամալյան) և «Ֆիզիկա» (ուսուցիչ՝ Հ.Համբարձումյան) ուսումնական առարկաներից: Դասի թեմաներն էին «Ատոմային էլեկտրակայանները և այլընտրանքային ոչ ավանդական էլեկտրակայանների նշանակությունը և տարածման շրջանները» (Աշխարհագրություն), «Ատոմային էներգետիկա և բնապահպանական խնդիրներ» (Ֆիզիկա):
Դասը հագեցած էր դիդակտիկ պարագաներով և նյութերով,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք <<Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։
Թեմա՝ Երեխայի իրավունքները և պարտավորությունները
Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական սկզբունքները
1. Խտրականության բացառում.Բոլոր երեխաները,անկախ սեռից,էթնիկական խագումից կամ կրոնից,պետք է արդար և խտրականությունից զերծ վերաբերմունք ստանան
2. Երեխայի լավագույն շահը.Երեխաներին առնչվող բոլոր գործունեություններում առաջնահերթ կերպով…
Ապրիլի 4-ինԿապանի N13 հիմնական դպրոցում հայտարարվեց «Ինքնակառավարման օր» (նախաձեռնությունը՝ ԴԱԿ Ռիմա Մկրտյանի)։
Տնօրենի հրամանով տնօրենի և փոխտնօրենների պարտականությունները հանձնարարվել էին 9-րդ և 8-րդ դասարանների աշակերտներին:Ուսուցչական կազմի կողմից ընտրված աշակերտներն էլ այդ օրը վարեցին դասերը, ովքեր մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել յուրաքանչյուր դասի: Ինչպես զրույցի ժամանակ նշեց տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը, այդ օրը…
«Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն»
Ապրիլի 3-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Մասնագիտկան կողմնորոշման» դասընթացի շրջանակներում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ:Մի քանի տարի է, ինչ մեր դպրոցը համագործակցում է Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ և քոլեջի ուսանողների մեջ մեծ թիվ են մեր շրջանաարտները:
Դպրոցի սաներն էլ…
Ապրիլի 4-ին, «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտներ Մարիանա Արմենի Նազիկյանը (9-րդ դասարան), Ամալյա Վահանի Սևիյանը (6-րդ դասարան) և Վահե Արտակի Հարությունյանը (7-րդ դասարան) մասնակցեցին «Զվարթնոց» խորագրով հայ ժողովրդական, հոգևոր և դասական երգի մրցույթ-փառատոնի մրցութային 2-րդ փուլին: Վահե Հարությունյանը և Ամալյա Սևիյանը հաջողությամբ հաղթահարել են մրցութային 2-րդ…
Այսօր` ապրիլի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հանդիսատես էին աշակերտ, թե՛ ուսուցիչ, ծնող, թե՛ զինվորական, երկրապահի քաջարի մարտիկներ, զինվորական պաշտոնյաներ…
Միջոցառում էր` «Ապրելու ապրիլ…» խորագրով, որի ենթատեքստն էր «Ոչ ոք չի մոռացվել, ոչինչ չի մոռացվել…»:
Երեք տարի առաջ այս օրը` 2016թ. ապրիլի 4-ին, հայտարարվեց քառօրյա պատերազմի ավարտ…
Զգացվեց…
Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 1-3-րդ դասարանների աշակերտները մասնակցեցին «Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ դասարանների աշակերտների միջև անցկացվող սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման 2-րդ փուլին:
Մեր դպրոցը զբաղեցրեց 2-րդ մրցանակային տեղը՝ պարգևատրվելով գավաթով: Տրվեց նաև համապատասխան կարգի հավաստագիր:
Շնորհավորում ենք մեր երեխաներին, մաղթում ենք…
Ամեն քայլափոխի մենք շրջապատված ենք թվերով, որոնք ունեն յուրահատուկ նշանակություն:
Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան դպրոցի անցուդարձը կարևորվեց ևս մեկ տոնով. պի թիվը, դրոշ դարձած, շրջում էր դպրոցում և փոխանցվում ձեռքից ձեռք, իսկ պտտական մարմինների հաշվարկը սպասում էր տոնի ավարտին մաթեմատիկական նոր բացահայտումներ և հաշվարկներ անելու համար:
Գեղեցկացնենք մաթեմատիկական օրինաչափությունները և ավելի…
Մարդկային հասարակությունը անցել է երկարատև զարգացման գործընթաց, որն իր առանձնահատուկ տեղն ունի համաշխարհային պատմության համատեքստում: Ուսումնասիրելով համաշխարհային պատմությունը՝ աշակերտների մեջ ձևավորվել է հարգանք տարբեր երկրների ժողովուրդների մշակութային արժեքների հանդեպ, մարդասիրական գաղափարներ և ժողովրդավարական արժեքներ:
Աննախադեպ տեղի ունեցավ այս միջոցառման նպատակն էր բացահայտել ու գնահատել աշակերտների կարողություններն ու հմտությունները համաշխարհային քաղաքակրթության…
Մարտի 22-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի 150-ամյա տարելիցին: Աշխատանքները ղեկավարում էր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Ղարախանյանը, մասնակցում էին 11-րդ դասարանի սաներ: Անթաքույց թախիծը, խոսքի, մտքի, երգի ինքնատիպ համեմումները, սրահի համահունչ և նրբաոճ ձևավորումները լրին կատարյալ դարձրին միջոցառումը, իսկ ակնհայտ տխրությունը բխում էր հենց թեմայից: Սևակյան մեջբերումներով,կոմիտասյան…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ