Մարտի 23-ին «Մաքուր Հայաստան» համապետական միջոցառման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համապետական շաբաթօրյակ: Շաբաթօրյակի ընթացքում դպրոցի տարածքում, հարակից շրջակայքում իրականացվեց սանիտարական մաքրման, աղբահանության և կանաչապատման աշխատանքներ:
Խիստ կարևոր է ոչ միայն մաքրման աշխատանքների իրականացումը, այլև աշակերտների և բնակիչների շրջանում աղբ չթափելու մշակույթն արմատավորելու ուղղությամբ քարոզչական աշխատանքներ տանելը։
«Մաքուր…
Միջոցառման կազմակերպիչներ` տնօրինություն, Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորում, ուսուցչուհի Կ.Խաչատրյան։
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել։
Վ.Տերյան
Ժամանակների հոլովույթում հնչող այս խոսքերը այսօր էլ կենդանություն ստացան Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում. աշակերտները, փոքրիկ դերասաններ դարձած, մարմնավորեցին Հ.Թումանյանին,…
Այսօր Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրն է և Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Ֆրանկոֆոն նոտայով:
Աշակերտական խորհուրդը դեռ մեկ ամիս առաջ էր ծրագրեր կոլեգիալ կառավարման իրենց իրավունքը ներդնել Ֆրանկոֆոն մշակույթի խրախուսմանը, քաղաքակրթությունների երկխոսության ակտիվացմանը, համերաշխության տարածմանը:
Հաջորդիվ կատարվեցին համապատասխան գործողությունները`
Երբեմն ավանդական տոների արձագանքներ համարվող տարաբնույթ միջոցառումները ավելի ուսանելի ու դաստիարակիչ են դառնում երեխաների, ինչու չէ, նաև մեծերի համար:Նմանատիպ միջոցառում էր մարտի առաջին հնգօրյակում մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ և ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Ա. Սանթուրյանի կազմակերպմամբ կայացած միջոցառումը՝ նվիրված սլավոնական կրոնական և ժողովրդական ամենահին տոներից մեկին՝ Մասլենիցային:
Միջոցառման սկզբում…
Մարտի 14-ին 10-րդԳ դասարանի սաները՝ դասղեկ Լ. Ղազարյանի կազմակերպմամբ,ներկայացան ինքնատիպ և հետաքրքիր անակնկալով,որն ընդգծում էր ոչ միայն գարնան գալուստը, այլև նրա մայրաբույր շունչը: Միջոցառումը նվիրված էր մոր, կնոջ,աղջիկների փառաբանմանը:Ուղեկցվում էր հուզիչ և անկեղծ խոսքով, երգերով,որոնք թեմայի բերումով, որքան էլ արտահայտիչ չհնչեն, միևնունն է, տպավորիչ են և ինքնաբուխ:Հանդիսատեսի շարքերում կային ուսուցիչներ,…
2019թ. մարտի 15-ին X-1, X-4 և X-5 դասարանների աշակերտները դասղեկներ Գ.Աբրահամյանի և Լ.Եղոյանի ուղեկցությամբ կատարեցին հերթական այցելություն Երևանի կենտրոնական բանկ:
Այցելությունը շատ հետաքրքիր էր և ճանաչողական, որը յուրաքանչյուր տարի օգնում է աշակերտներին մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
Դասղեկներ` Գ.Աբրահամյան և Լ.Եղոյան
Մարտի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի «Խաղաղության» խմբակի անդամները ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակում հանդիպում ունեցան ՎՎ Շվեյցարիայի գրասենյակի ղեկավար Շոյեմզե Օլաֆի հետ:
Հանդիպումն ընթացավ ջերմ մթնոլորտում, երեխաներն անկաշկանդ երկխոսություն ունեցան թե՛ Շվեյցարիայի գրասենյակի ղեկավարի, թե՛ Կապանի ՎՎ գրասենյակի ղեկավար Լենա Կարապետյանի հետ:
Խմբավար Արևիկ Հայրապետյանը վստահեցրեց…
Մարդու ստեղծած հրաշալիքներից մեծագույնը` գիրքը, իր մեջ մարմնավորում է աշխարհի կյանքի մասին բոլոր գիտելիքները, համաշխարհային բանականության աճի ամբողջ պատմությունը, հողագնդի ժողովուրդների ամբողջ պատմական աշխատանքն ու փորձը: Գիրքը մարդկության հոգևոր ուժերի հետագա զարգացման ամենահզոր զենքն է:
Մարտի 13-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ընթերցման օլիմպիադայի դպրոցական 1-ին և 2-րդ…
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ.139 ավագ դպրոցում ուսուցումը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր աշակերտի ապահովելու որակյալ, ժամանակի պահանջներին համահունչ, միջազգային ուղենիշներին միտված կրթությամբ, և արդյունքը երկար սպասել չտևեց:
Ուսումնական 2-րդ կիսամյակը նշանավորվեց հաճելի նորությամբ. 12-4 դասարանի աշակերտուհի Սոնա Վահրամի Գևորգյանը մասնակցեց Կլայպեդա քաղաքի LCC համալսարանի կոզմից կազմակերպված հրապարակախոսական մրցույթին՝ զբաղեցնելով 2-րդ տեղը:
Աշակերտների կրթության նկատմամբ հետաքրքրությունը բարձրացնելու, նրանց…
Մարտի 15-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ բաժանմունքի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վարդանյանը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների, ծնողների, մանկավարժական կոլեկտիվի անդամների հետ անցկացրեց զրույց-հանդիպում՝ սուր կտրող-ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և նմանատիպ այլ իրերի կրման կամ դրանց գործադրմամբ մարմնական վնասվածքներ հասցնելու, առողջությանը վնաս պատճառելու դեպքերը բացառելու, ինչպես նաև…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ