Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց X-6 և X-7 դասարանների աշակերտները ուսուցչուհիներ Ա.Պետրոսյանի և Գ.Մարտիրոսյանի ուղեկցությամբ մարտի 21-ին այցելեցին ԵՊՀ-ի «Ֆիզիկայի» ֆակուլտետ, որտեղ ծանոթացան ֆակուլտետի գործունեությանը, մասնակցեցին փորձերի, որոնք կայացան օպտիկայի, էլեկտրականության և ընդհանուր ֆիզիկայի ամբիոններում:
Այցելությունը կրկին օգնեց աշակերտներին մասնագիտության կողմնորոշման հարցում:
Հ.Թումանյան – 150
Տիեզերքի տերը` Հ.Թումանյանը, կրկին մեր դպրոցում էր 2019 թվականի մարտի 22-ին: Այս անգամ աշակերտները մարմնավորեցին նրա հերոսներին անգլերենով:
Ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը այնպես հմտորեն էին կազմակերպել միջոցառումը, որ աշակերտները սահուն և առոգանությամբ հանդիսատեսին փոխանցեցին թումանյանական հումորը, խրատներն ու կենսագրական որոշ հղումներ…
Միջոցառումը նպատակային էր, ճաշակով և ընդգծեց…
«Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն» կարգախոսով առաջնորդվելով, ինչպես նաև արձագանքելով հանրապետական շաբաթօրյակ անելու կոչին՝ մարտի 23-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեցին դպրոցամերձ տարածքի և դասասենյակների հիմնամաքրման աշխատանքներ: Աշխատանքներին մասնակցում էին ուսուցչական և աշակերտական համակազմերը: Օրվա խորհուրդը ողջունելի էր և դաստիարակիչ, և, կարծում ենք, այն շատերին է ծանոթ. այն Փոքրիկ իշխանի նշանավոր միտքն է.…
Մարտի 23-ին «Մաքուր Հայաստան» համապետական միջոցառման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համապետական շաբաթօրյակ: Շաբաթօրյակի ընթացքում դպրոցի տարածքում, հարակից շրջակայքում իրականացվեց սանիտարական մաքրման, աղբահանության և կանաչապատման աշխատանքներ:
Խիստ կարևոր է ոչ միայն մաքրման աշխատանքների իրականացումը, այլև աշակերտների և բնակիչների շրջանում աղբ չթափելու մշակույթն արմատավորելու ուղղությամբ քարոզչական աշխատանքներ տանելը։
«Մաքուր…
Միջոցառման կազմակերպիչներ` տնօրինություն, Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորում, ուսուցչուհի Կ.Խաչատրյան։
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել։
Վ.Տերյան
Ժամանակների հոլովույթում հնչող այս խոսքերը այսօր էլ կենդանություն ստացան Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում. աշակերտները, փոքրիկ դերասաններ դարձած, մարմնավորեցին Հ.Թումանյանին,…
Այսօր Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրն է և Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Ֆրանկոֆոն նոտայով:
Աշակերտական խորհուրդը դեռ մեկ ամիս առաջ էր ծրագրեր կոլեգիալ կառավարման իրենց իրավունքը ներդնել Ֆրանկոֆոն մշակույթի խրախուսմանը, քաղաքակրթությունների երկխոսության ակտիվացմանը, համերաշխության տարածմանը:
Հաջորդիվ կատարվեցին համապատասխան գործողությունները`
Երբեմն ավանդական տոների արձագանքներ համարվող տարաբնույթ միջոցառումները ավելի ուսանելի ու դաստիարակիչ են դառնում երեխաների, ինչու չէ, նաև մեծերի համար:Նմանատիպ միջոցառում էր մարտի առաջին հնգօրյակում մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ և ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Ա. Սանթուրյանի կազմակերպմամբ կայացած միջոցառումը՝ նվիրված սլավոնական կրոնական և ժողովրդական ամենահին տոներից մեկին՝ Մասլենիցային:
Միջոցառման սկզբում…
Մարտի 14-ին 10-րդԳ դասարանի սաները՝ դասղեկ Լ. Ղազարյանի կազմակերպմամբ,ներկայացան ինքնատիպ և հետաքրքիր անակնկալով,որն ընդգծում էր ոչ միայն գարնան գալուստը, այլև նրա մայրաբույր շունչը: Միջոցառումը նվիրված էր մոր, կնոջ,աղջիկների փառաբանմանը:Ուղեկցվում էր հուզիչ և անկեղծ խոսքով, երգերով,որոնք թեմայի բերումով, որքան էլ արտահայտիչ չհնչեն, միևնունն է, տպավորիչ են և ինքնաբուխ:Հանդիսատեսի շարքերում կային ուսուցիչներ,…
2019թ. մարտի 15-ին X-1, X-4 և X-5 դասարանների աշակերտները դասղեկներ Գ.Աբրահամյանի և Լ.Եղոյանի ուղեկցությամբ կատարեցին հերթական այցելություն Երևանի կենտրոնական բանկ:
Այցելությունը շատ հետաքրքիր էր և ճանաչողական, որը յուրաքանչյուր տարի օգնում է աշակերտներին մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
Դասղեկներ` Գ.Աբրահամյան և Լ.Եղոյան
Մարտի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի «Խաղաղության» խմբակի անդամները ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակում հանդիպում ունեցան ՎՎ Շվեյցարիայի գրասենյակի ղեկավար Շոյեմզե Օլաֆի հետ:
Հանդիպումն ընթացավ ջերմ մթնոլորտում, երեխաներն անկաշկանդ երկխոսություն ունեցան թե՛ Շվեյցարիայի գրասենյակի ղեկավարի, թե՛ Կապանի ՎՎ գրասենյակի ղեկավար Լենա Կարապետյանի հետ:
Խմբավար Արևիկ Հայրապետյանը վստահեցրեց…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ