Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրը` մարտի 13-ին, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում տեղի ունեցավ մեծ գրողի ծննդյան 122-ամյակին նվիրված դաս-միջոցառում
/Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/:
Բանաստեղծի կյանքին ծանոթանալուց հետո սահիկահանդես դիտեցին Չարենցի ծննդավայրի` Կարսի մասին պատմող ուսումնական նյութը, որը պատրաստել էին VIIIա դասարանի աշակերտները : Նյութը նպաստեց,…
«Ինձ ժողովուրդը չի ճանաչում, ինձ ճանաչում են իմ նեղ շրջապատի մարդիկ: Մնացյալը գիտեն ինձ մորուքով, գիտեն քրտնած, այսօրվա եղած կերպարը դա է», ինքն իր մասին ասել է սպարապետը:
Մարտի 5-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր –Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեցի ունեցավ Վազգեն Սարգսյանին նվիրված դաս-միջոցառում 10-րդա դասարանի դասղեկ Հ. Կարապետյանի և դաստիարակչական աշխատանանքների…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում անց են կացվում «Թվային գրականութուն» համակարգչային դասընթացներ, որին մասնակցում են համայնքի քառասուն անդամներ, ծնողներ…
Իհարկե, դասընթացը նպատակ ունի զարգացնելու թվային տեխնոլոգիաների կիրառումը այսօրվա իրականության ալգորիթմում, համակարգչային գիտելիքներով զինել ունկնդիրներին, ծանոթացնել ժամանակակից համակարգիչների տեխնիկական միջոցներին, դրանց գործառության հնարավորություններին, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմունքներին, բայց և հարկ է նշել,…
Մարտի 12-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը և քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը 9-րդ «ա» դասարանում անց կացրին ինտեգրված դաս, որի նպատակն էր հետաքրքրություն առաջացնել ուսուցանվող առարկաներիի և շրջակա միջավայրի խնդիրների նկատմամբ:
Դասի թեման արդիական էր` «Էկոլոգիական խնդիրնեըը մեր շրջապատում», «Օդի, ջրի, հողի աղտոտում», «Պոչամբարների…
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել
Վ. Տերյան
Փետրվարի 19-ին լրացավ հաշտ ու խաղաղ մարդկություն երազող Մեծ լոռեցու 150-ամյակը: Տոն էր Լոռու Դսեղ գյուղում: Կենդանացել էր Լոռվա գեղատեսիլ բնությունը: Բոլորի շուրթերին Թումանյանի անմահ քառյակներն էին:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի…
Փետրվարի 28-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից՝ դպրոցի VI ա և Լոռու մարզի Քարաձոր գյուղի հիմնական դպրոցի սովորողների հետ:
Դասի թեման «Արտաշեսյան թագավորությունն» էր: Սովորողները ներկայացրին Արտաշեսյան արքայատոհմի արքաների ներքին և արտաքին քաղաքականության բնորոշ կողմերը: Դիտեցին հատվածներ…
Մարտի 1-ը տոնական էր: Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի /դասվար Հ. Սիմոնյան/ միջոցառումը նվիրված էր 150-ամյա պայծառ բանաստեղծին, ով ժպտում էր իր բարի ու պայծառ, անհիշաչար ժպիտով: Կարծես լսվում էր նրա անմահ ձայնը. «Աշխարհում ամեն բան հեշտ է, մի բան է դժվար՝ մարդ լինելը: Հեշտ բան հո չի…
Գրքերը մտքի նավերն են՝ ժամանակի ալիքներով թափառող և իրենց թանկարժեք բեռը սերնդից սերունդ զգուշորեն տեղափոխող:
Փետրվարի 19-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում մեկնարկեցին Թումանյանական օրերը: Տոնական տրամադրություն էր VIա դասարանում: Աշակերտները իրենց դասղեկ Ա. Մկրտչյանի հետ միասին նշում էին արդեն ավանդական դարձած «Գիրք նվիրելու օրը»: Նրանք գրքեր…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում շարունակում են «Անվտանգ համացանց» դասընթացի անցկացումը: Օրվա լսարանը 9-րդ «ա» դասարանն է, իսկ դասընթացավարները կրկին 8-րդ «բ» դասարանցիներ Նոննա Ավանեսյանը , Բելա Գևորգյանը և Նանե Բաբայանը Դասընթացավարներն օգտակար հղումներով մատուցեցին նախատեսված թեման, որոնցով կարելի է ստուգել յուրաքանչյուրի համացանցային անվտանգությունը:
Վերջում դասընթացը վերածվեց ասուլիսի,…
Մարտի 6-ին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VI ա դասարանում անցկացվեց բաց դաս Գերմաներեն առարկայից: Դասը վարում էր ԵՊՀ –ի Ռոմանագերմանական բանասիրության ֆակուլտետի ուսանողուհի Քրիստինե Միրաքյանը, ով իր պրակտիկան էր անցկացնում մեր դպրոցում: Դասը նվիրված էր Գերմանիայի մշակույթին, տեսարժան վայրերին և հայտնի մարդկանց:
Աշակերտներն ակտիվ էին և տեղեկացված: Ժամանակակից մեթոդներով…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ