Մարտի 12-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը և քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը 9-րդ «ա» դասարանում անց կացրին ինտեգրված դաս, որի նպատակն էր հետաքրքրություն առաջացնել ուսուցանվող առարկաներիի և շրջակա միջավայրի խնդիրների նկատմամբ:
Դասի թեման արդիական էր` «Էկոլոգիական խնդիրնեըը մեր շրջապատում», «Օդի, ջրի, հողի աղտոտում», «Պոչամբարների…
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել
Վ. Տերյան
Փետրվարի 19-ին լրացավ հաշտ ու խաղաղ մարդկություն երազող Մեծ լոռեցու 150-ամյակը: Տոն էր Լոռու Դսեղ գյուղում: Կենդանացել էր Լոռվա գեղատեսիլ բնությունը: Բոլորի շուրթերին Թումանյանի անմահ քառյակներն էին:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի…
Փետրվարի 28-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից՝ դպրոցի VI ա և Լոռու մարզի Քարաձոր գյուղի հիմնական դպրոցի սովորողների հետ:
Դասի թեման «Արտաշեսյան թագավորությունն» էր: Սովորողները ներկայացրին Արտաշեսյան արքայատոհմի արքաների ներքին և արտաքին քաղաքականության բնորոշ կողմերը: Դիտեցին հատվածներ…
Մարտի 1-ը տոնական էր: Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի /դասվար Հ. Սիմոնյան/ միջոցառումը նվիրված էր 150-ամյա պայծառ բանաստեղծին, ով ժպտում էր իր բարի ու պայծառ, անհիշաչար ժպիտով: Կարծես լսվում էր նրա անմահ ձայնը. «Աշխարհում ամեն բան հեշտ է, մի բան է դժվար՝ մարդ լինելը: Հեշտ բան հո չի…
Գրքերը մտքի նավերն են՝ ժամանակի ալիքներով թափառող և իրենց թանկարժեք բեռը սերնդից սերունդ զգուշորեն տեղափոխող:
Փետրվարի 19-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում մեկնարկեցին Թումանյանական օրերը: Տոնական տրամադրություն էր VIա դասարանում: Աշակերտները իրենց դասղեկ Ա. Մկրտչյանի հետ միասին նշում էին արդեն ավանդական դարձած «Գիրք նվիրելու օրը»: Նրանք գրքեր…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում շարունակում են «Անվտանգ համացանց» դասընթացի անցկացումը: Օրվա լսարանը 9-րդ «ա» դասարանն է, իսկ դասընթացավարները կրկին 8-րդ «բ» դասարանցիներ Նոննա Ավանեսյանը , Բելա Գևորգյանը և Նանե Բաբայանը Դասընթացավարներն օգտակար հղումներով մատուցեցին նախատեսված թեման, որոնցով կարելի է ստուգել յուրաքանչյուրի համացանցային անվտանգությունը:
Վերջում դասընթացը վերածվեց ասուլիսի,…
Մարտի 6-ին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VI ա դասարանում անցկացվեց բաց դաս Գերմաներեն առարկայից: Դասը վարում էր ԵՊՀ –ի Ռոմանագերմանական բանասիրության ֆակուլտետի ուսանողուհի Քրիստինե Միրաքյանը, ով իր պրակտիկան էր անցկացնում մեր դպրոցում: Դասը նվիրված էր Գերմանիայի մշակույթին, տեսարժան վայրերին և հայտնի մարդկանց:
Աշակերտներն ակտիվ էին և տեղեկացված: Ժամանակակից մեթոդներով…
Միջոցառման համակարգող՝ ուսմասվար Ա.Գևորգյան։
Միջոցառման կազմակերպիչ՝ «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի' Գ .Հակոբյան։
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում կազմակերպված կոնֆերանսին մասնակցում էին Երևանի հ.148 և հ.94 ավագ դպրոցների աշակերտները. նրանք ներկայացրին իրենց պատրաստած նյութերը՝ հետաքրքիր տեղեկություններով, երաժշտական ընդմիջումներով։
Կոնֆերանսի պատվավոր հյուրն էր ԵՊՀ-ի դասախոս Ժենյա Յավրոյանը. նա ողջունեց նախաձեռնությունը և աշակերտներին…
Քաղաքացիական պաշտպանության միջազգային օրվան՝ Մարտի 1-ին նվիրված Լճաշենի Ա. Տեր-Գ րիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում ազդարարվեց տագնապ: 5-12-րդ դասարաններում անցկացվեցին փրկարարական, տարհանման և առաջին բժշկական օգնության միջոցառումներ՝ օգտագործելով անշարժացնող պարագաներ, պատգարակ, շինա և այլն:
Առավել ուշագրավ էին 1-4-րդ դասարաններում <<Պատրաստ եղիր դիմակայել աղետին>> զրույցները՝ տարբեր իրավիճակներում անվտանգության կանոններն իմանալու և …
Ահա հենց այսպես 2019 թ. մարտի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ դասարանցիները սկսեցին իրենց առաջնաելույթ դաս-հանդեսը <<Հեքիաթային մաթեմատիկա>> խորագրով:
Միջոցառման կառուցվածքը հեքիաթային էր, բեմական կահավորանքը գունեղ, շքեղ, գեղագիտական:
Փոքրիկներն իրենց…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ