«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրում ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանանի 150 ամյակի առթիվ փետրվարի 19 ից հայտարարվել են Թումանանական օրեր: Կրթահամալիրում կազմակերպվում են սիրված բանաստեղծին նվիրված ընթերցումներ, բաց դասեր, թատերական ներկայացումներ:
«Թումանյանը մեր աչքերով...» Ահա այս վերնագրի ներքո «Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի թատերական ստուդիայի սաները սկսեցին իրենց Թումանյանական հաղթարշավը Հայաստանի ազգային գրադարանից: Թամանյանական մասնաշենքի…
Փետրվարի 21-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդ բ դասարանում /ուսուցչուհի՝ Լյուդմիլա Խաչատրյան/ տեղի ունեցավ «Մեր սիրելի հայոց լեզուն» խորագրով դաս- ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենիի օրվան:
Դասն սկսվեց ՀՀ օրհներգով, որին հաջորդեցին Ս. Կապուտիկյանի ոգեշունչ տողերը. «Դու փիղ ու բաբանի զարհուրանքի դիմադիր հառնած անկործանելի պարիսպ, Զվարթնոց տաճարի չեղծված, չավերվա՜ծ սկզբնապատկեր:
…Երդվում…
Մեր ժողովրդի մեջ Թումանյանը մշտապես կենդանի է ու ապրող: Ինչո՞ւ է այդպես, որովհետև Թումանյանը ճշգրիտ գտավ ազգային ոգին և ազգային բանը: Նաև այն պատճառաբանությամբ, որ Թումանյանի խոսքը մանկուց հասցեագրվում է մեզանից յուրաքանչյուրին և ինքնաբերաբար մեր մեջ դառնում մայրենի լեզվի կորիզ, խորիզ, ազգային մտածողության հունդ, ապա և ոգի ու շունչ: Աբովյանի…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներն այցելեցին «Beline»-ի թանգարան։
Շատ հետաքրքիր էքսկուրսիա էր, որին մասնակցեցին X-2 դասարանի աշակերտները դասղեկ Մ.Հունանյանի ուղեկցությամբ։
Նրանք ծանոթացան հեռախոսակապի ստեղծման պատմությանը, ծանոթացան հեռախոսների գործածության մանրամասներին։ Այցելությունը շատերին օգնեց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում։
ՀՀ ԱԻՆ «ՍՊՏԾ» ՈԱԿ-ի բնակչության հետ տարվող աշխատանքների վարչության Հարավային տարածաշրջանային կենտրոնի մասնագետները փետրվարի 26-ին դպրոցում անցկացրին դասընթացներ «Երկրաշարժից պաշտպանվելու վարքականոններ» թեմայով /զինղեկ՝ Սամվել Հովհաննիսյան/:
Իսկ մարտի 1-ին՝ քաղպաշտպանության միջազգային օրը,կազմակերպվեց ուսումնական տագնապ:
Նպատակը՝ աշակերտներին գործնականորեն ուսուցանել արտակարգ իրավիճակներում կարճ ժամանակահատվածում վտանգավոր վայրից անվտանգ վայր տեղափոխելու տարհանման կարգին:
ՄԿԱ գծով…
Փետրվարի 28-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյանը VI-IX դասարանի աշակերտների համար կազմակերպեց փաստագրական ֆիլմի դիտում. «Սովորական ցեղասպանություն.Սումգայիթ, 1988»։
Նպատակներ․
Գիտենալ և ներկայացնել սումգայիթյան ողբերգության պատմությունը: Հապատասխան քաղաքացիական դիրքորոշում և դատապարտող վերաբերմունք ձևավորել մարդկության դեմ ուղղված հանցագործությունների նկատմամբ:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Մարտի 1-ին միջազգային հանրությունը նշում է Քաղպաշտպանության համաշխարհային օրը: Եվ, քանի որ քաղպաշտպանության ուժերն ու միջոցներն արդյունավետությամբ պետք է օգտագործել նաև խաղաղ պայմաններում, վթարների, տարերային ու տեխնածին աղետների հետևանքները վերացնելիս, հասցեական հանձնարարություններով տարբեր հաստատություններում կատարվում են միջոցառումներ:
Կարևորելով քաղպաշտպանության դերակատարությունը, երեխաների դաստիարակության գործընթացում ու քաղաքացու կյանքում` Կապանի N 5 հիմնական…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի առաջնորդները շարունակում են «Անվտանգ համացանց» թեմայով դասընթացների անցկացումը:
Փետրվարի 28-ի լսարանը 9-րդ «բ» դասարանն է, իսկ գործընկերը դպրոցի օպերատոր Ռիտա Ղազարյանը:
Համագործակցային ընթացքը քայլ առ քայլ մեծամիտ դեռահասներին ձերբազատեց ֆլեյմինգի բարդույթից և գույքագրեցին համացանցից օգտվելու անվտանգության էթիկան:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
ԱԽ-ի օրակարգում «Անվտանգ համացանց» թեման է:
Փետրվարի 24-ին և և 25-ին ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի կողմից կազմակերպվեց դասընթաց «Անվտանգ համացանց» թեմայով, որին մասնակցել են N5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի անդամներ ` Նոննա Ավանեսյանը, Բելա Գևորգյանը և Նանե Բաբայանը:
Նախաձեռնության շրջանակում մասնակիցները ձեռք բերեցին դասընթացավարի հմտություններ և համապատասխան…
Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում: Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են՝ ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը, ով հայ սերունդներին ներկայացրեց մահ սփռող թշնամուն մեռցնելու կամքն ու քաջությունը:
Փետրվարի 25-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում Պատմություն առարկայի ուսուցչուհիներ …
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ