Երբ խոսում ենք որևէ մասնագիտությունից, անընդհատ աչքներիս առաջ են կերպարներ։ Ուսուցիչ՝ ուրեմն ակնոց, հավաքված մազեր, զսպվածություն, սեր դեպի աշակերտները… համբերություն վերջապես։ Բժիշկ՝ ուրեմն սպիտակ թիկնոց, ճշգրտություն, անընդհատ զարգանալու ու սովորելու հմտություն, կրիտիկական պահին ճիշտ որոշում կայացնելու ունակություն։ Գործարար՝ սև կոստյում, ազատ ժամանակի բացակայություն, ճկուն մտածելակերպ, բանակցելու հմտություններ։
Զինվոր՝ առաջին հերթին…
Ամենայն հայոց բանաստեղծի հյուրընկալության մասին լեգենդ դարձաձ պատմությունները լոռեցու համար զարմանալի չեն այնքան, որքան Հայաստան աշխարհի այլ բնագավառների բնակիչների համար, քանզի լոռեցին նույնքան հյուրընկալ է ու հյուրասեր, որքան իր ծոցից դուրս եկած բանաստեղծը: Եվ գուցե քաջատեղյակ այս հյուրընկալությանը՝ հունվարի 23-ին՝ Երևանի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի…
Հունվարի 23-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Նունե Նիկոլյանը անցկացրեց հեռավար դաս դպրոցի Vա և Լոռու մարզի Ալավերդու Կարապետ Դոլինյանի անվան թիվ 11 միջնակարգ դպրոցի երկկոմպլեկտ /5-րդ և 6-րդ / դասարանների միջև:
Դասի թեման «Պարզ և բաղադրյալթվերն» էր: Փոխադարձ հարցադրումների միջոցով երեխաները ուսումնասիրեցին բնական թվերը,…
Տոնական օրվան`Մայրենիին նվիրված միջոցառումների շարքը շարունակվում է Կապանի N5 հիմնական դպրոցում:
Այդ օրը` փետրվարի 22-ին, մասնակիցները կրտսեր դպրոցից 3-րդ "բ" դասարանի աշակերտներն էին. Իրենց պարզ ու արտահայտիչ հնչեցրած խոսքով, հայեցի հայացքով, հայկական ժողովրդական ու ազգային պարով համեմեցին ու առավել տոնական դարձրին օրը: Նրանք հաջորդիվ մի-մի Նարեկացի ու Քուչակ…
Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, 7-րդ Ա դասարանում փետրվարի 15-ին Ֆիզիկա առարկայի ուսուցչուհի Գոհար Կյուրեղյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ուսուցողական դաս՝ նվիրված իտալացի հանճարեղ գիտնական Գալիլեո Գալիլեյի ծննդյան 455-ամյակին:
Աշակերտները ներկայացրին Գ.Գալիլեյի կենսագրությունը, գիտական գործունեությունը, նախասիրությունները, աշխատությունները և հայտնագործությունները: Բացատրեցին իներցիայի երևույթը, ցուցադրեցին երևույթը բացահայտող օրինակներ՝ փորձերով:
Աշակերտները բեմականացրին «Իներցիայի դատը» և համոզվեցին, որ …
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առթիվ դպրոցում հայտարարված էր թումանյանական շաբաթ,որի շրջանակներում փետրվարի 21֊ին, Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցչուհի՝ Ս. Մելքոնյան) դաս֊ցերեկույթ էր նվիրված Անմահ Լոռեցուն։
Աշակերտները ներկայացրին Թումանյանի կենսագրությունը, ստեղծագործությունները, երգեցին նրա ստեղծագործությունների հիման վրա գրված երգերից։ Նա այն եզակի գրողներից է,ում ստեղծագործություններն…
Երևանի հ․139 ավագ դպրոցում Մայրենիին նվիրված դասը ճամփորդություն էր՝ սկսած խոսքի զարգացման առաջին փուլից մինչև ժամանակակից հայոց լեզու:
Հնչում էր ոսկեղենիկ մայրենին,այն ծորում էր մերթ որպես Մեղրագետ, մերթ պայթում որպես ռազմի երգ, մերթ կարկաչում որպես շարական ու աղոթք:
Հայ դասականների խորազնին հայացքի լուռ լռության մեջ հինավուրց մայրենին ներկայացավ…
2019թ. փետրվարի 25-ին դպրոցում աշակերտները (X-3 դասարան) ոգևորված էին առանձնահատուկ. «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում դպրոց էր եկել Գոհար Մնացականյանը: Նա անցկացրեց ստեղծագործական մի դասընթաց`«Թռչնագրի թևով մինչև մեր օրերը» վերնագրով, որի ընթացքում աշակերտները ծանոթացան թռչնագրի գաղտնիքներին և կարողացան գործնականորեն ամրագրել իրենց գիտելիքները`գրելով «ՄՈՒՇԵՂ ԳԱԼՇՈՅԱՆ - 148» (այն ցուցադրեցին պարանի…
Դասախոս`Համլետ Բադալյան
Լաբորանտ`Մ.Ստեփանյան
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-6, X-7 դասարանների աշակերտները ֆիզիկայի ուսուցչուհի Ս.Շառոյանի, դասղեկ Ա.Պետրոսյանի և լաբորանտ Ա.Ափունցի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ, մասնակցեցին բաց դռների ժամանակ ներկայացված փորձերին և դասախոսությանը հետևյալ թեմաներով`«Ազատ անկման արագացում, զսպանակի կոշտություն»:
Օրը բովանդակալից էր, հագեցած տպավորություններով:
2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝ «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
Միջոցառումն սկսվեց Տիգրան Մեծի պատգամով.
«Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ