2019թ. փետրվարի 25-ին դպրոցում աշակերտները (X-3 դասարան) ոգևորված էին առանձնահատուկ. «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում դպրոց էր եկել Գոհար Մնացականյանը: Նա անցկացրեց ստեղծագործական մի դասընթաց`«Թռչնագրի թևով մինչև մեր օրերը» վերնագրով, որի ընթացքում աշակերտները ծանոթացան թռչնագրի գաղտնիքներին և կարողացան գործնականորեն ամրագրել իրենց գիտելիքները`գրելով «ՄՈՒՇԵՂ ԳԱԼՇՈՅԱՆ - 148» (այն ցուցադրեցին պարանի…
Դասախոս`Համլետ Բադալյան
Լաբորանտ`Մ.Ստեփանյան
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-6, X-7 դասարանների աշակերտները ֆիզիկայի ուսուցչուհի Ս.Շառոյանի, դասղեկ Ա.Պետրոսյանի և լաբորանտ Ա.Ափունցի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ, մասնակցեցին բաց դռների ժամանակ ներկայացված փորձերին և դասախոսությանը հետևյալ թեմաներով`«Ազատ անկման արագացում, զսպանակի կոշտություն»:
Օրը բովանդակալից էր, հագեցած տպավորություններով:
2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝ «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
Միջոցառումն սկսվեց Տիգրան Մեծի պատգամով.
«Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար՝ Ռոզա Թևանյան/։
Թեման՝ Ընտանեկան մթնոլորտը երեխայի զարգացման գործում
Երեխաների կյանքում առաջնային սոցիալական հաստատության կարեւորությունը դժվար է գերագնահատել: Ընտանիքում է, որ երեխան առաջին անգամ հանդիպում է հասարակությանը, իր օրենքներով, սովորույթներով եւ կանոններով: Այստեղ նա առաջին անգամ գիտակցում է…
Իմ հա՜յ լեզու
Երդվում եմ ՝ կրել քեզ շնչո՛վս, արյունո՛վս, այրումո՛վս
Եվ ինձնով տանել ֊ հաղորդե՜լ զավակներիս
Քո հավերժական կենդանությունը
Երդվու՛մ եմ։
Սիլվա Կապուտիկյան
Փետրվարի 21֊ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան՝ «Հայ լեզուն տունն է հայուն» խորագրով։ Ցերեկույթը…
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԵՄԱԿԱՆԱՑՈՒՄՆԵՐԸ
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի աշակերտները «Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակներում հանդես եկան Կապանի Մանկական և Էլեկտրոնային գրադարաններում /դասվար Ռոզա Թևանյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան/։
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները՝ «Սուտասանը» և «Կիկոսի մահը» աշակերտներն իրենց իսկ պատրաստած տիկնիկներով ներկայացրին: Այդ ստեղծագործությունները մեզ հետ են վաղ…
Այսօր արդեն ավանդական դարձած տոնն են նշում Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը տարրական օղակի սաների և նրանց դասվարների նախաձեռնությունն է:
Տոնին թևեր տվեցին և նախաբան երգով սկսեցին տարրական օղակի ավագները՝4-րդ դասարանցիները: Այնուհետ 8-րդ և 9-րդ դասարանի սաները փոքրիկներին ներկայացրեցին գիրք նվիրելու տոնի խորհուրդները: Հետաքրքիր և ինքնատիպ…
X-5 դասարանի աշակերտները դասղեկ Գ.Հակոբյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ-ի «Կենսաբանության» ֆակուլտետ, ծանոթացան կենսաբանի մասնագիտության բոլոր մանրամասներին, մասնակցեցին տարբեր փորձերի:
Նմանատիպ այցելությունները աշակերտին օգնում են մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
«Կենսաբանության» առարկայի ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան:
Մայրենիի փառաբանումը հանապազօրյա բնույթ պիտի ունենա, քանի որ մեր ՀԱՅԵՐԵՆԸ, իր հրաշափառ և աստվածատուր բնույթով, համարվում է ոչ միայն մեր գոյության, արժանապատիվ գոյության երաշխիքը, այլ համամարդկային ձեռքբերում է աշխարհի բոլոր ժողովուրդների համար. պատահական չէ մեծ մտածողների՝ մշտապես այս լեզվի հմայքվ հրապուրված լինելու հանգամանքը:
Փետրվարի 21-ը ՄԱՅՐԵՆԻԻ միջազգային օրն է: Մայրենիին…
Հայ մեծանուն գրող Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները ուղեկցում են մեզ ցանկացած տարիքում՝ անկախ ամենատարբեր նախասիրություններից:Նա դարձել է մեր ինքնության ու գոյության Հավերժի ճամփորդը:Փետրվարի 19-ին լրացավ նրա 150-ամյա տարելիցը:Դպրոցում անցկացված միջոցառումը կրում էր «150 տող…» խորագիրը: Այդ օրը՝ առավոտյան, դպրոց մտնող սաները, ուսուցիչները հենց շքամուտքում ձևավորված վահանակի վրա մեծ բանաստեղծին նվիրված տողեր…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ