Տարրական դպրոցի ավարտը կարևորագույն իրադարձություն է դպրոցի կրտսեր աշակերտների համար: Ահա, այսօր, տոն է ու հիշարժան օր 4-րդ <<բ>> դասարանում: Պատասխանատվության կրթությունը քննություն հանձնեց համագործակցելու կարողունակության վերջնարդյունքներով: Ուրախության մթնոլորտը խոսում է սեփական արդյունքների բավարարվածության մասին, չորս տարիների, ձեռքբերումների ու բացահայտումների մասին:
Հրաժեշտի հանդեսը տողատակ ունի՝ արժանապատիվ մուտք միջին դպրոց:
Դասվար…
Անթաքույց է, որ ամենահիշարժան օրերն ու անհոգ տարիներն անցնում ես դպրոցում, ուր մարդն ունենում է տոնական մուտք և փուլային հրաժեշտներ:
Մայիսի 18-ին կայացավ 4-րդ ա դասարանւ հրաժեշտի միջոցառումը:
Բեմը շնչեց երիտասարդական ավյունով, արդիականությամբ, տոնական զվարթ տրամադրությամբ, շքեղաշուք հանդերձանքով:
Այս ամենը պարտավորեցնող էր:
Աշակերտների բեմելը նշանավորվեց հստակ խոսքով, առոգանության ցուցադրումով, նաև…
Մայիսի 8֊ին Եղվարդի հ․ 3 հիմնական դպրոցում թևածում էր խաչատրյանական ոգին. լրանում է հայ և համաշխարհային դասական երաժշտության ամենափայլուն աստղերից մեկի` Արամ Խաչատրյանի ծննդյան 120֊ամյակը։
Տոնին ընդառաջ` VII ա դասարանը անցկացրեց դասղեկի համակցված բաց դաս֊միջոցառում (դասղեկ` Լ. Հարությունյան, ուսուցիչ` Մ. Կարապետյան)։
Երեխաները անդրադարձան մեծ կոմպոզիտորի կյանքին և ստեղծագործությանը, երգեցին, պարեցին…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «բ» դասարանում տոն էր. ռուսաց լեզվից դաս-միջոցառում էր` "Праздник букваря" (ուսուցիչ` Ս. Սարգսյան)։
Փոքրիկները սահուն ու անկաշկանդ արտասանեցին ու երգեցին ռուսերենով, ասացին հանելուկներ, իսկ վերջում բեմականացրին ռուսական ժողովրդական հեքիաթներից մեկը` "Репка"-ն։ Գեղեցիկ դերասանական խաղով, մանկական անմիջական խոսքով երեխաները գերեցին ներկաներին և արժանացան ուսուցչի կողմից…
Գյուղի երեխային կապել գյուղի հետ, ասել է, թե` տեր կանգնեցնել տնկած ծառին, կարող է անել դպրոցը։
Ահա այս առաքելության անթաքույց փաստը` Սոնա Բալայանի գրաճանաչությունն ու Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի տոնական տրամադրությունը։
Դպրոցի տնօրենի առանց փողկապ աշխատաոճն ու աշխատողների նվիրվածությունը դյուրին դարձրին դասվար Դիաննա Հովհաննիսյանի գործը, իսկ փոքրիկ Վիկա Ստեփանյանի համար…
«Սերը հայրենիքի հանդեպ կիսատ֊պռատություն չի ճանաչում. ով նրա համար չի անում ամեն ինչ, չի անում ոչինչ ով նրան ամեն ինչ չի տալիս, նա մերժում է նրան ամեն ինչ...»
Կառլ Բյոռնե
Եղվարդի հ․ 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «դ» դասարանում «Հայաստանը մեր հայրենիքն է» թեմայի ամփոփիչ դասն էր։ Օրը հագեցած էր հայրենասիրական…
Տոնական վառ տրամադրություն էր տիրում Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի նախասրահում։ Երաժշտության հնչյունները ողողել էին բոլորի սրտերը։ Նախասրահը զարդարված էր ժողովրդական արվեստ ներկայացնող յուրօրինակ աշխատանքներով։
Տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ՝ Ն․ Աբաղյանը և Ա․ Պողոսյանը յուրատիպ ցուցահանդես էին կազմակերպել, որտեղ ներառված էին 5-ից 7-րդ դասարաններում սովորողների թեմատիկ աշխատանքները․ ասեղնագործություն, գրաֆիկա, հուլունագործություն, գոգնոցներ, կարպետագործություն և…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 5 «բ» դասարանում բնագիտության ուսուցիչ Ա.Վեքիլյանը կազմակերպել էր «Բնագիտության աշխարհում» խորագրով խաղ-վիկտորինա։
Խաղ-վիկտորինայի միջոցով համակարգվեց և հանրագումարի բերվեց ամբողջ ուսումնական տարվա ընթացքում աշակերտների ձեռքբերած գիտելիքները։
Դաս-վիկտորինան անցավ խմբերի ակտիվ մասնակցությամբ, հետաքրքրաշարժ փուլերի արդյունքում ժյուրիի անդամները բալային համակարգով գնահատեցին թիմերին։ Արդյունքները ամփոփելուց հետո դպրոցի տնօրեն Է.…
Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելու չէ «Այբուբենի հրաժեշտ»-ի հետ:
Այդ հրաժեշտն իրականում հանդիպումն է հայոց լեզվի ու հայ մանուկի:
Այդ հրաժեշտն արձանագրումն է առ այն, որ ևս մեկ սերունդ հայոց մարգարտաշար, ոսկեղենիկ այբուբենը տեղավորեց իր հոգու լայն բացված գրպաններում ու հարստացավ ազգային գանձով. այն գանձով, որը հիմքն ու պատվարն է…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցը մասնակցում է «Ուսուցում հիմնված նախագծային աշխատանքի վրա» ծրագրին, որն իրականացվում է ԱՄՆ դեսպանատան և Հայաստանում անգլերենի ուսուցիչների ասոցիացիայի (AELTA) կողմից:
Նախագծի թեման է «Մեր քաղաքի համերը»: Մեր աշակերտները կատարել էին ծավալուն աշխատանք՝ սովորել էին համապատասխան բառեր և արտահայտություններ, հավաքագրել էին անհրաժեշտ նյութեր, կազմակերպել և նկարահանել էին…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ