Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում դասերը ժամանակակից և հագեցած կազմակերպելու համար տնօրեն Հ.Դավթյանը և փոխտնօրեն Ա.Գևորգյանը ձեռք են բերել անհրաժեշտ սարքավորումներ՝ լինգաֆոնային դասեր անցկացնելու նպատակով:
Հետաքրքիր դաս վարեց անգլերենի ուսուցչուհի Ռ.Ղազանչյանը XI-4 դասարանում: Խմբերի բաժանված աշակերտները դրսևորեցին իրենց իմացություններն ու գիտելիքները:
Ազգային դիմագծի պահպանման գործում կարևոր դեր ունեն հայ ավանդական տոների հիշատակումներն ու լուսաբանումները: Փետրվարի 13-ին մեր դպրոցում նշվեց Տեառընդառաջը մասնակիցները և հանդիսատեսը իմաստնացան տոնի ավանդական ակունքների լուսաբանմամբ,որը ներկայացրին դպրոցի 10-րդ դասարանի սաները՝ կազմակերպչի նախաձեռնությամբ: Պատմության ուսուցիչ Լ.Ղազարյանի շնորհիվ անթաքույց խնամքով ձևավորվել էր ծիսական-ավանդական սեղան, որի վրա դրված ամեն բան լուսաբանվում…
Փետրվարի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց անգլերենի ,,Write On Compotition’’ միջազգային մրցույթը: Մրցույթին ոգևորությամբ մասնակցեցին դպրոցի 7-9-րդ դասարանների աշակերտները:
Յուրաքանչյուր դասարանախմբի տրվեց երկու թեմա, որից աշակերտները պետք է ընտրեին մեկը և շարադրեին իրենց մտքերը:
Ինչ խոսք, նման մրցույթները խթան են աշակերտների լեզվամտածողության, լեզվի իմացության փաստացի…
Էներգախնայողության կարևորությունը, խնդիրներով գերհագեցած այս բազմազան կյանքում, անվիճելի է: Մեր կյանքի յուրաքանչյուր օրը ցանկալի է, որ այս կամ այն չափով լուծի բնապահպանական որևէ խնդիր: Հանրային իրազեկումը հույժ կարևոր է այսօր, ինչին էլ ուղղված էր փետրվարի 7-ին մեր դպրոցում «Երիտասարդ ժուռնալիստների ասոցացիա» հասարակական կազմակերպության կողմից և դպրոցի տնօրինության նախաձեռնությամբ կազմակերպված հանդիպումը՝…
Հայոց նորաստեղծ բանակը մեր պետականության ամենամեծ նվաճումն է,մեր տղաների անսասան ոգու , անհաղթ բազկի ուժով է իրականացվում հայրենիքի պաշտպանության առաքելությունը։
Նոր Նորքի զինկոմիսարիատը նորից մարդաշատ է․թևածում է երաժշտությունը,ու մեր աշակերտների շուրթերից հնչած խոնարհումի և երախտագիտության խոսքերը էլ ավելի են ոգևորում Հայոց աշխարհի սահմանների պաշտպանությունը ապահովող նորաթուխ զինվորներին։
Հա՛յ զինվոր, պանծալի…
Փետրվարի 8-ին լրացավ մեծ գիտնական Դմիտրի Մենդելեևի ծննդյան 185-ամյակը, որին նվիրված «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Ք.Շհոյանը 8-րդ «Ա» դասարանում անցկացրեց ուսուցողական դաս: Աշակերտները ներկայացրին Դմիտրի Մենդելեևի կյանքն ու գործունեությունը, աշխատությունները, գիտական կոչումները, նշեցին, որ նա սովորեցրել է սիրել բնությունը՝ իր գեղեցկությամբ, գիտությունը՝ իր ճշմարտացիությամբ, հայրենիքը՝ իր հարստությամբ ու բարիքներով:
Դ.Մենդելեևն ստեղծեց…
Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի հենակետային վարժարանում անցկացվեց բաց դաս <<Արհեստական ինտելեկտ>> թեմայով: Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ռ. Նիկոյանի ուղղորդմամբ հումանիտար հոսքի լրագրություն ենթահոսքի 11-րդ դասարանի աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանք: Մեկ ամիս անց աշակերտները ներկայացրին իրենց կատարած աշխատանքները: Կազմակերպեցին բաց դաս, որի ընթացքում խոսեցին արհեստական ինտելեկտի մասին։ Դասարանը բաժանվել էր խմբերի. յուրաքանչյուր…
Ուսումնակրթական գործընթացի դյուրացումը և աշակերտների բազմակողմանի զարգացումը հնարավորություն են ստեղծում՝ ընդլայնելու սովորողների մտահորիզոնը:
Դպրոցի աշակերտական խորհրդի կողմից կազմակերպված «Ամենախելացին» մրցույթը ինտելեկտուալ նվեր էր հայոց բանակի 27-րդ տարեդարձին:
Մրցահարթակում հավաքվել էին դպրոցի գիտելիքի դերը բարձր գնահատող աշակերտներ, հարցերը բազմաբովանդակ էին, պայքարը՝ հետաքրքիր: Հաղթող ճանաչվեց 10-3 դասարանի աշակերտ Ալբերտ Սահակյանը:
Տնօրինությունն ու աշակերտական…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր–Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 5-րդ բ դասարանում /դասղեկ՝ Ա. Գյուրջյան/ անցկացվեց դասղեկի ժամ՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 27- րդ տարեդարձին:
Հայոց բանակ… Այս բառը լսելով ակամա զգում ենք վեհություն, հայրենասիրություն, ուժ և կարգապահություն, հայրենիքին ծառայելու պատրաստակամություն:
Ինչ է նշանակում ծառայել հայրենիքին: Հայրենիքին ծառայել չի նշանակում միայն ապրել այդ հողի վրա: Պետք է անձնուրաց նվիրվել հայրենիքին:
Դասղեկի ժամը համեմված էր հայրենասիրական երգերով ու գեղեցիկ ասմունքով: Աշակերտները գրել էին աքրոստիկոսներ: Զինվորական հագուստ հագած «զինվորիկները» գիտակցում էին , որ հայոց բանակում ծառայելը յուրաքանչյուրի պարտքն է, մեր հայրենիքի ու ընտանիքի հանդեպ:
Ծ. Կարապետյան
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ
Հունվարի 23-ը ձեռագրերի միջազգային օրն է:
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցում այդ օրը կազմակերպվող ցուցադրությունների մասին նյութը տեղադրված է անգլերեն էջում։
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ