Թումանյանի ստեղծագործությունները կարդում են ծերերն ու մանուկները, մեծերն ու դպրոցականները. գուցե այդ է պատճառը, որ այսօրվա խորհուրդը նույնանում է, ծանոթացնում , մտերմացնում…
Այսօր (19.02.2019թ.) մեր դպրոց անակնկալ այցելեց և գրադարանին գրքեր նվիրեց բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ, ՀՀ և ԼՂՀ գրողների միության անդամ Ռաֆայել Երվանդյանը:
Շնորհակալություն ժամանակակից հայ երախտավոր Ռաֆայել Երվանդյանին…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում Գիրք նվիրելու օրը լի էր անակնկալներով։
Օրը սկսվեց դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանին գիրք նվիրելու արարողությամբ: Նա աշակերտներին հղեց նվիրյալ խոսքեր և խորհուրդներ, իսկ հետո բոլորին հիացրեց գրադարանում բացված անկյունը`նվիրված Հ.Թումանյանին (նախաձեռնությունը`դպրոցի գրադարանավար Գ.Հովակիմյանի):
Հետաքրքիր և բազմաբովանդակ էր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-5 և X-7 դասարանների աշակերտների այցելությունը «Անտարես» տպարան դասղեկների (Լ.Եղոյան, Գ.Հակոբյան) և դպրոցի գրադարանավարի (Գ.Հովակիմյան) ուղեկցությամբ:
Աշակերտները հասկացան, որ ժամանակակից սարքավորումները կարող են ապահովել գրքերի տպագրության դժվար, բայց շատ հետաքրքիր գործընթացը, ավելի մոտիկից ու շոշափելի տեսան յուրաքանչյուր գրքի ծնունդը:
Շնորհակալություն…
Նրա կախարդական գրիչը ուր դիպավ, կատարվեց իսկական արվեստի հրաշքը․ լինի առակ թե քառյակ, հեքիաթ թե պատմվածք, հովվերգություն թե վիպերգություն:
19.02.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանին /դասվար Լարիսա Խաչատրյան/։
Անհատներ կան, որոնց ներկայությունը հանրային ու ընկերային կյանքին մեջ հմայք, ուժ, վստահություն և ոգևորություն կներշնչե: Այսպիսի…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանում հյուր էին եկել տարրական դպրոցի 2ա,2բ, 3ա, 3բ, 4ա,4բ, 4գ դասարանները:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանը համագործակցելով դասվարներ Գ. Հարությունյանի, Ա. Աբրահամյանի, Ա. Հարությունյանի, Ա.Ալթունյանի, Ջ. Հովհաննիսյանի, Մ. Սահակյանի, Հ. Հակոբյանի հետ, համադասել է Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» , «Անբան Հուռին», «Բարեկենդանը», «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Քաջ Նազարը»…
Այսօր փետրվարի 19 –ն է, և օրը հոբելյանական է: 2008 թվականից հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը Հայաստանում նշվում է որպես Գիրք նվիրելու օր: Կապանի N5 հիմնական դպրոցի առաջին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանի և դասարանի ծնողների օրվա անակնկալն ունեցավ տրամաբանություն` գիրք նվիրելու օրը սիրված տոն է:
Առաջին դասարանցիները…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում դասերը ժամանակակից և հագեցած կազմակերպելու համար տնօրեն Հ.Դավթյանը և փոխտնօրեն Ա.Գևորգյանը ձեռք են բերել անհրաժեշտ սարքավորումներ՝ լինգաֆոնային դասեր անցկացնելու նպատակով:
Հետաքրքիր դաս վարեց անգլերենի ուսուցչուհի Ռ.Ղազանչյանը XI-4 դասարանում: Խմբերի բաժանված աշակերտները դրսևորեցին իրենց իմացություններն ու գիտելիքները:
Ազգային դիմագծի պահպանման գործում կարևոր դեր ունեն հայ ավանդական տոների հիշատակումներն ու լուսաբանումները: Փետրվարի 13-ին մեր դպրոցում նշվեց Տեառընդառաջը մասնակիցները և հանդիսատեսը իմաստնացան տոնի ավանդական ակունքների լուսաբանմամբ,որը ներկայացրին դպրոցի 10-րդ դասարանի սաները՝ կազմակերպչի նախաձեռնությամբ: Պատմության ուսուցիչ Լ.Ղազարյանի շնորհիվ անթաքույց խնամքով ձևավորվել էր ծիսական-ավանդական սեղան, որի վրա դրված ամեն բան լուսաբանվում…
Փետրվարի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց անգլերենի ,,Write On Compotition’’ միջազգային մրցույթը: Մրցույթին ոգևորությամբ մասնակցեցին դպրոցի 7-9-րդ դասարանների աշակերտները:
Յուրաքանչյուր դասարանախմբի տրվեց երկու թեմա, որից աշակերտները պետք է ընտրեին մեկը և շարադրեին իրենց մտքերը:
Ինչ խոսք, նման մրցույթները խթան են աշակերտների լեզվամտածողության, լեզվի իմացության փաստացի…
Էներգախնայողության կարևորությունը, խնդիրներով գերհագեցած այս բազմազան կյանքում, անվիճելի է: Մեր կյանքի յուրաքանչյուր օրը ցանկալի է, որ այս կամ այն չափով լուծի բնապահպանական որևէ խնդիր: Հանրային իրազեկումը հույժ կարևոր է այսօր, ինչին էլ ուղղված էր փետրվարի 7-ին մեր դպրոցում «Երիտասարդ ժուռնալիստների ասոցացիա» հասարակական կազմակերպության կողմից և դպրոցի տնօրինության նախաձեռնությամբ կազմակերպված հանդիպումը՝…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ