Հայոց նորաստեղծ բանակը մեր պետականության ամենամեծ նվաճումն է,մեր տղաների անսասան ոգու , անհաղթ բազկի ուժով է իրականացվում հայրենիքի պաշտպանության առաքելությունը։
Նոր Նորքի զինկոմիսարիատը նորից մարդաշատ է․թևածում է երաժշտությունը,ու մեր աշակերտների շուրթերից հնչած խոնարհումի և երախտագիտության խոսքերը էլ ավելի են ոգևորում Հայոց աշխարհի սահմանների պաշտպանությունը ապահովող նորաթուխ զինվորներին։
Հա՛յ զինվոր, պանծալի…
Փետրվարի 8-ին լրացավ մեծ գիտնական Դմիտրի Մենդելեևի ծննդյան 185-ամյակը, որին նվիրված «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Ք.Շհոյանը 8-րդ «Ա» դասարանում անցկացրեց ուսուցողական դաս: Աշակերտները ներկայացրին Դմիտրի Մենդելեևի կյանքն ու գործունեությունը, աշխատությունները, գիտական կոչումները, նշեցին, որ նա սովորեցրել է սիրել բնությունը՝ իր գեղեցկությամբ, գիտությունը՝ իր ճշմարտացիությամբ, հայրենիքը՝ իր հարստությամբ ու բարիքներով:
Դ.Մենդելեևն ստեղծեց…
Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի հենակետային վարժարանում անցկացվեց բաց դաս <<Արհեստական ինտելեկտ>> թեմայով: Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ռ. Նիկոյանի ուղղորդմամբ հումանիտար հոսքի լրագրություն ենթահոսքի 11-րդ դասարանի աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանք: Մեկ ամիս անց աշակերտները ներկայացրին իրենց կատարած աշխատանքները: Կազմակերպեցին բաց դաս, որի ընթացքում խոսեցին արհեստական ինտելեկտի մասին։ Դասարանը բաժանվել էր խմբերի. յուրաքանչյուր…
Ուսումնակրթական գործընթացի դյուրացումը և աշակերտների բազմակողմանի զարգացումը հնարավորություն են ստեղծում՝ ընդլայնելու սովորողների մտահորիզոնը:
Դպրոցի աշակերտական խորհրդի կողմից կազմակերպված «Ամենախելացին» մրցույթը ինտելեկտուալ նվեր էր հայոց բանակի 27-րդ տարեդարձին:
Մրցահարթակում հավաքվել էին դպրոցի գիտելիքի դերը բարձր գնահատող աշակերտներ, հարցերը բազմաբովանդակ էին, պայքարը՝ հետաքրքիր: Հաղթող ճանաչվեց 10-3 դասարանի աշակերտ Ալբերտ Սահակյանը:
Տնօրինությունն ու աշակերտական…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր–Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 5-րդ բ դասարանում /դասղեկ՝ Ա. Գյուրջյան/ անցկացվեց դասղեկի ժամ՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 27- րդ տարեդարձին:
Հայոց բանակ… Այս բառը լսելով ակամա զգում ենք վեհություն, հայրենասիրություն, ուժ և կարգապահություն, հայրենիքին ծառայելու պատրաստակամություն:
Ինչ է նշանակում ծառայել հայրենիքին: Հայրենիքին ծառայել չի նշանակում միայն ապրել այդ հողի վրա: Պետք է անձնուրաց նվիրվել հայրենիքին:
Դասղեկի ժամը համեմված էր հայրենասիրական երգերով ու գեղեցիկ ասմունքով: Աշակերտները գրել էին աքրոստիկոսներ: Զինվորական հագուստ հագած «զինվորիկները» գիտակցում էին , որ հայոց բանակում ծառայելը յուրաքանչյուրի պարտքն է, մեր հայրենիքի ու ընտանիքի հանդեպ:
Ծ. Կարապետյան
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ
Հունվարի 23-ը ձեռագրերի միջազգային օրն է:
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցում այդ օրը կազմակերպվող ցուցադրությունների մասին նյութը տեղադրված է անգլերեն էջում։
Այս տարի փետրվարի 5-ին նշվեց Ապահով համացանցի օրը։ Երևանի Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցի աշակերտների հետ «Ապահով համացանց» շաբաթվա շրջանակներում անցկացվեցին դաս-քննարկումներ, որոնց նպատակն էր աշակերտներին իրազեկել համացանցում առկա վտանգների մասին։ Աշակերտների հետ քննարկվեցին համակարգչային հանցավորության տեսակները, դրանց հետևանքները և կանխարգելման միջոցները։ Անդրադարձ եղավ նաև համակարգչային խաղերին, դրանց տեսակներին…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-4-րդ դասարաններում «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակը /խմբակավար՝ Հերմինե Առաքելյանը/ փոքրիկ հանդիսատեսի դատին ներկայացրեց Հովհ. Թումանյանի «Անխելք մարդը» և «Սուրբ ծննդյան հեքիաթը» ներկայացումները:
Անշունչ տիկնիկներն աշակերտների ձեռքերում կենդանացել էին, կյանք առել: «Փոքրիկ դերասանները» ներկայացրին անխելք մարդուն, գեղեցիկ աղջկան…
…
Բարձրացրու գլուխդ, զինվո՛ր,
Բաց արա հոգնած կոպերդ,
Քո սխրանքն անմահ է,
Քո անունը՝ մեր սրտերում...։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Անպարտ մնաք, հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հայոց բանակի 27 ամյակին։ Միջոցառումը կազմակերպվել էր 8բ դասարանի և դասղեկ Տ. Ղամբարյանի գլխավորությամբ։
Նրանք կենդանացրին նորօրյա նահատակներին,…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 10-2,10-5,10-6,10-7,11-3,11-4,12-4 դասարանների աշակերտները «Անգլերենի» դասաժամին ներկայացրին իրենց գիտելիքները: Նրանք կարողացան մարմնավորել այնպիսի համաշխարհային կերպարների, ինչպիսիք են Ռոմեոն և Ջուլիետը, Համլետը և Օֆելյան…
Դաս-միջոցառումը ուսանելի էր և ծառայեց նպատակին:
Դասը վարեց անգլերենի ուսուցչուհին` Ա.Պետրոսյանը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ