ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այցելություն Եռաբլուր

Հունվարի 30, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 28-ի նախօրյակին, հունվարի 27-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի 5բ և 6ա դասարանի աշակերտները, դասղեկներ՝ Լ. Սողոմոնյանի, Ն. Աբաղյանի և ԴԱԿ՝ Ա. Ավագյանի ուղեկցությամբ, այցելեցին Եռաբլուր զինվորական պանթեոն՝ հարգանքի տուրք մատուցելու իրենց կյանքը Հայրենիքի անկախության համար զոհաբերած հայորդիների հիշատակին:

Աշակերտները ծաղիկներ դրեցին ազատամարտիկների, Ապրիլյան քառօրյա պատերազմի զոհերի հիշատակին՝ արտահայտելով…

Լինելիության գաղտնիքի որոնման ճանապարհին

Հունվարի 30, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայոց  բանակի 27-ամյա տարելիցի կապակցությամբ հունվարի 28-ին Աբովյանի Ա. Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցի 10-րդ  դասարանի սաները՝ դասղեկ Ա. Պետրոսյանի նախաձեռնությամբ և ուղեկցությամբ, եղան Եռաբլուր պանթեոնում՝ անթաքույց խոնարհման և ակնածանքի  գիտակցումով: Ամեն Հերոսի շիրմաքարին՝ արժանապատիվ խոնարհում, ամեն Հերոսի շիրմաքարի շուրջ՝ նրանց հերոսական կյանքի արժանապատիվ հիշատակում, ուսուցողական, դաստիարակչական զրույցներ՝ լեգենդներ…

Նշվեց բանակի կազմավորման 27-րդ տարեդարձը

Հունվարի 30, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հայոց բանակի տոնին ընդառաջ՝ հունվարի 25-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում  ոգևորությամբ ու հպարտությամբ նշվեց բանակի կազմավորման 27-րդ տարեդարձը:
Միջոցառման սկիզբն ազդարարվեց Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի Հանրապետության պետական դրոշների հանդիսավոր ներս բերմամբ: Հնչեց ՀՀ պետական օրհներգը:
Աշակերտները հպարտությամբ ներկայացրին մեր բանակի ստեղծման պատմությունը: Հրաշալի բեմականացումը, մեջբերումները Գարեգին…

«Ո ո» հնչյուն-տառի ուսուցում

Հունվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս /Դասվար Ռոզա Թևանյան/:

Առարկան՝ Մայրենի /Այբբենարան/
Դասի թեման՝ «Ո ո» հնչյուն-տառի ուսուցում
Դասի բնույթը՝ նոր նյութի հաղորդման դաս

Դասի նպատակը.
-կսովորեն «Ո ո» հնչյուն-տառի արտասանությունը և գրությունը, 
-կկարողանան ստեղծել պատմություն նկարի շուրջ, սահուն պատմել բնագիրը

Մեկ օր առանց ինտերնետի

Հունվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   Այս ինքնատիպ տոնը տարածվել էր դպրոցի համակարգչային սենյակում և ստեղծել թեժ իրարանցում.

X-ի 4,5 տնտեսագիտական հոսքի հավաքականը և X-ի 3 դասարանի խումբը ներկայացան հետաքրքիր ծրագրերով:

X-ի 4,5 հավաքականը պատրաստել էր տեսաֆիլմ, որը հանդիսատեսին վերհուշով տեղափոխեց 30 տարի հետ՝ 1989թ., երբ մարդն ապրում էր առանց ինտերնետի, իսկ X-ի 3 դասարանի…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Հունվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Ընտանիքում և դասարանում կանոններ և կարգեր սահմանե՛ք

Բնական և տրամաբանական հետևանքների նպատակն է երեխաներին պատասխանատվություն սովորեցնել, իսկ կանոններն ու կարգերն օգնում են պաշտպանել երեխաներին:Կանոններն ու կարգերն անհրաժեշտ են երեխաների կրթության դաստիարակության և նրանց առողջ…

Ճիշտ հաղորդաիկցվելը՝ լավ հարաբերություններ հաստատելու բանալի

Հունվարի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Հունվարի 21-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի «Դաստիարաության դրական մոտեցումներ» դասընթացի թեման «Ակտիվ ունկնդրում»-ն էր:

   Դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանը լսարանին` 6-րդ «ա» դասարանի ծնողներին, համապատասխան գիտելիք հաղորդելուց հետո, ինտերակտիվ մեթոդ կիրառեց և բացահայտեց երեխաների հետ հաղորդակցվելու ընթացքում առաջացած խոչընդոտները, ծնողների հնարավոր սխալները, որից անշուշտ, պետք է խուսափել, որպեսզի փոխըմբռնում…

Հայրենիքի սերը՝ կյանքից առավել

Հունվարի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Հիշողությունը թանկ է ժամանակից» ծրագրի շրջանակներում այցելեցին զոհված ազատամարտիկ, դպրոցի շրջանավարտ Ռուբեն Կամոյի Բաբայանի ծնողներին /նախաձեռնությունը ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի/:

Հենց Կապանում էլ ծնվել ու մեծացել է Ռուբեն Բաբայանը: Սովորել է Կապանի թիվ 27 գիշերօթիկ և N13 միջնակարգ դպրոցներում:Հայրենի քաղաքի հետ անչափ կապված ու մեծ…

Այցելություն Հայաստանի ազգային պատկերասրահ

Հունվարի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյան քաղաքի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի  VIIա դասարանի աշակերտները  հունվարի 13-ին Դպրոցական աբոնեմենտային ծրագրի շրջանակներում այցելեցին երկրի խոշորագույն գեղարվեստական թանգարանը՝ Հայաստանի ազգային պատկերասրահ, որտեղ ծանոթացան ազգային կերպարվեստի, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի հավաքածուներին, Հայկական և Արևելյան արվեստի սրահներում ծանոթացան Այվազովսկու, Սարյանի, Վարդգես Սուրենյանցի և նշանավոր այլ արվեստագետների ստեղծագործություններին, Կոմիտասի կիսանդրու առջև երգեցին…

Հանդիպում Ջերմուկ քաղաքի գրողների հետ

Հունվարի 8, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Բացառիկ, անմոռաց ու անկրկնելի օր էր Ջերմուկի Մ․Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի և չորրորդ դասարանի սաների համար։ Դպրոցը հյուրեր ուներ․ հյուրընկալվել էին մեր քաղաքում ապրող և ստեղծագործող գրողները՝ Զեմֆիրա Սարգսյանը, Վարդգես Խանոյանը, Ատոմ Ավետիսյանը, Ռուբեն Մարկոսյանը և Ալիսա Ամիրջանյանը։

Դպրոցականները սիրով և ոգևորությամբ ներկայացրեցին հեղինակների ստեղծագործություններից․ արտասանեցին բանաստեղծություններ, ընթերցեցին…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)