«Բարին արա ծրագիրը չի կրկնօրինակվել, լրիվ հայկական նախագիծ է, նպատակը մարդկային ներուժի ներդրումն ու բարի գաղափարների տարածումն է, որ ով երբևէ բարի գործ չի արել, մեկամսյակի ընթացքում մտածի և համախմբվի այդ գաղափարի շուրջ»:
Հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին Վանաձորի հանրակրթական դպրոցները, բուհերը, հասարակական կազմակերպությունները և վանաձորցիները անհամբեր սպասում էին «Բարին արա» 11-րդ համաքաղաքային…
Դեկտեմբերի 21-ին, Ալ. Շիրվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի հանդիսատեսը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-4-րդ դասարանների աշակերտները, ծնողները և ուսուցիչներն էին: Ուրախ տրամադրությունը վրա հասավ հենց Թատրոնի ճեմասրահում, որը տոնականորեն հյուրընկալ էր և գունեղ: Դե, իսկ «Ամանորի ուրախ տնակը» ներկայացումը բոլորը դիտեցին մեծ հիացմունքով: Փոքրիկները ինքնաբուխ վանկարկում էին հերոսների հույզերը:
…Դեկտեմբերի 21-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 6-9 դասարանների սովորողների համար յուրահատուկ օր էր՝ «Ամանորյա ուրախ դիմակահանդես», որն անցավ ուրախ և ջերմ մթնոլորտում: /Նախաձեռնող՝ ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
Աշակերտները ներկայացրին իրենց դասարանական ողջույն-ելույթները: Միջոցառումը համեմված էր մաղթանքներով, խաղերով և հումորով: Ուրախ ու զվարճալի վիճակախաղ տեղի ունեցավ, ամփոփվեց ամանորյա թեմաներով ձեռքի աշխատանքների մրցույթը…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում դասարան առ դասարան մուտք է գործում Նոր տարվա շողքը: Ավանդույթի համաձայն, 1-4-րդ դասարանների ուրախ տրամադրությունն օղակ-օղակ տարածվեց և ողջ դպրոցում թագավորեց ուրախությունն ու սպասումը:
Ավագ դասարանների սաները, աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ շտապեցին Ամանորյա հարդարանք հագցնել մուտքի ճեմասրահը:
Ամեն նոր զարդ կախելուց, նոր սպասելիք բարձրաձայնեցին երեխաները և…
19.12.2018թ և 21.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» դասընթացի շրջանակում հանդիպում VIII և IX դասարանների աշակերտների հետ /Դասընթացավարներ՝ Ժաննա Վարդանյան,Մերի Մովսիսյան/։
Դեռ վաղ տարիքից մարդու մոտ սկսվում է մասնագիտական կողմնորոշման փնտրտուքները,և գիտատեխնիկական շռնդալից առաջընթացը ստիպում է փոխել ավանդական պատկերացումները և առաջ է բերում ժամանակակից մասնագիտությունները։ Կարևորելով այս հիմնախնդիրը,…
Այսօր Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի սրահում արտակարգ եռուզեռ է: ՈՒրախ ու ոգևորված են ամենքը: Չեն համբերում ակնթարթ առաջ իրենց բեմական, տոնական և կերպարային հագուստները ցուցադրել դպրոցի ամենափոքրերը՝ մեր կրտսեր դպրոցականները: Նրանց համար այսօրը այնքան սպասված է: Ահա սրահում իրենց տեղերում են I-V դասարանների սաները: Եվ նրանք ծափողջյուններով դիմավորում…
Դեկտեմբերի 20-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում «Մաթեմատիկա» ուսումնական առարկայի ուսուցիչներ Ֆ.Բաղդասարյանը և Ս.Սաչախյանը կազմակերպեցին վիկտորինա: Վիկտորինային մասնակցում էին 7-9-րդ դասարանների աշակերտները: Ուսուցիչները կազմել էին երեք հավաքական թիմ: Վիկտորինան ընթացավ մի քանի փուլով. աշակերտները լուծեցին հետաքրքրաշարժ առաջադրանքներ, տրամաբանական խնդիրներ, պատասխանեցին ժյուրիի առաջադրած հարցերին: Վերջում ժյուրիի անդամները` դպրոցի տնօրեն Է.Եղիազարյանի…
Մեկնարկվել է ամանորյա մաղթանքների շքերթը Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցում: 1-9-րդ դասարանները հեղեղվել են ամանորյա մտքերով:
Լավագույն միտքը, լավագույն ձեռքի գործը տեղ է գտնում համադպրոցական «Պաստառ-ցուցահանդես-2019»-ում:
Ահավասիկ` երեխաների համար շատ սպասված Ձմեռ պապը կգնահատի բոլորի ջանքերը:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրում մեծ ուշադրություն է դարձվում օտար լեզուների խորացված ուսուցմանը, իսկ վերջին տարիներին էլ ավելի է մեծացել հատկապես գերմաներենի հանդեպ հետաքրքրվածությունը: Գերմաներենի և գերմանական մշակույթի դերը արժևորվում է ոչ միայն ուսումնական, այլև արտաուսումնական գործընթացներում: Կրթահամալիրում ամեն ուսումնական տարի բացվում է գերմաներենի խորացված ուսուցմամբ առաջին դասարան: Կրթահամալիրը համագործակցում է գերմանական կրթական…
ՀՀ Սփյուռքի նախարարության կողմից Հայաստան-Սփյուռք համագործակցության շրջանակներում իրականացվող «Մեր մեծերը» միջոցառումների շարքը թիվ 23 հիմնական դպրոցում ամփոփվեց հայ մեծանուն գրող-երգիծաբան Հ. Պարոնյանի ծննդյան 175 -ամյակին նվիրված դաս-միջոցառումով:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանի ներածական խոսքից հետո 8-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրին գրողի կյանքն ու ստեղծագործությունը, ապա բեմադրեցին պատառիկներ «Քաղաքավարության վնասները»…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ