ՀՀ Սփյուռքի նախարարության կողմից Հայաստան-Սփյուռք համագործակցության շրջանակներում իրականացվող «Մեր մեծերը» միջոցառումների շարքը թիվ 23 հիմնական դպրոցում ամփոփվեց հայ մեծանուն գրող-երգիծաբան Հ. Պարոնյանի ծննդյան 175 -ամյակին նվիրված դաս-միջոցառումով:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանի ներածական խոսքից հետո 8-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրին գրողի կյանքն ու ստեղծագործությունը, ապա բեմադրեցին պատառիկներ «Քաղաքավարության վնասները»…
Նոյեմբերի 30-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ուսուցչուհի Նաիրա Գաբրիելյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից՝ դպրոցի 4-րդ «ա» և Լոռու մարզի Մարց գյուղի դպրոցի երկկոմպլեկտ (3-րդ և 4-րդ) դասարանների միջև:
«Բնության վատթարացումը և մարդու դերը դրանում» դասը ուսուցչուհին ինտերակտիվ էր կազմակերպել՝ համագործակցելով Մարցի…
Երբ աշխատում ես կրթության ոլորտում, քեզանից անկախ անընդհատ մտածում ես ապագայի մասին, քանի որ կրթությունը իր բնույթով ապագային է միտված, եւ զգալի մասով պայմանավորում է այդ ապագան։ Մինչ տպագրության գյուտը կրթությունը շատ էր տարբերվում մեզ ծանոթ ձևաչափից։ Հետո եկավ նոր, ինդուստրիալ դարաշրջանը, և վիճակը փոխվեց։ Հենց այս միտումով և աշակերտների…
Մի գեղեցիկ ու բարի պատմություն հրաշքների մասին՝ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի առաջին դասարաններում (դեկտեմբերի 18 և 19):
Առաջին դասարանի սաները իրենց ուսուցիչների հետ նախաձեռնել էին Ամանորյա միջոցառումների շարք։ /Դասվարներ ՝ Աստղիկ Դանիելյանը և Ռոզա Թևանյանը/
Երկու դասարաններն էլ հեքիաթային էին և հավատում էին հրաշքներին։ Երեխաները ասմունքով ու երգերով օրը վերածեցին տոնի՝ հաճելի…
Օրերս Չեխիայի Հանրապետության կրթության նախարարության տարբեր ռեգիոնների հատուկ կառույցի աշխատակիցները հյուրընկալվեցին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում:
Չեխ հյուրերին ուղեկցում էր Հայաստանի երիտասարդ կանանց ասոցիացիայի (ՀԵԿԱ) աշխատակիցը:Այցի նպատակն էր ծանոթանալ Հայաստանի Հանրապետության կրթական համակարգին,նպաստել համագործակցության զարգացմանը:
Հյուրերը շրջեցին դպրոցի գրադարանում,կենսաբանության կաբինետում,ծանոթացան ուսուցիչների ամենօրյա աշխատանքներին,ծանոթացան դպրոցի միջանցքները զարդարող պաստառների…
Նոյեմբերի 16-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական կոմպոզիցիա նվիրված աշնանը «Осень Очей очерованье» խորագրով: Միջոցառումը մրցույթային էր, նոմինացիաներով. «Լավագույն ասմունքող», «Լավագույն երգիչ», «Լավագույն շարադրություն», «Լավագույն աշնանային զգեստ», «Լավագույն ձեռագործություն», «Լավագույն վալս»:
Բոլոր մասնակիցները պարգևատրվեցին նվերներով և պատվոգրերով:
ԿԳ նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի կողմից հայատարարված մեդիագրագիտության կրթական շաբաթին միացավ նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը:
Դպրոցի հասարակագիտության ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը և Թ. Աղազարյանը, 8-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Հ. Լոռյանը աշակերտների հետ միասին կազմակերպեցին www.boonus.am կայքում տեղադրված «Լուրը, լրագրությունն ու հասրակությունը», «Պահապան շները» լրագրության մեջ,…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասվար Ս. Գրիգորյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս՝ «Ա հնչյուն-տառի ուսուցում» թեմայով:
Տոնականորեն էր զարդարված Iա դասարանը: Դասվարը և ծնողները առանձնահատուկ ձևով էին նախապատրաստվել այդ օրվան: Բոլորը հուզված էին. չէ՞ որ այդ օրը նրանք ծանոթանալու էին Մեծն…
2018թ. հոկտեմբերի 16-ին տոնական մթնոլորտ էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի I բ դասարանում /դասվար՝ Ա. Հարությունյան/: Երեխաները յուրովի և առանձնահատուկ շուքով նշում էին «Ա տառի ծնունդը»:
Նրանք անցնելով հեքիաթների աշխարհով ներկայացնում էին «Ա» տառը, որն այն կախարդական բանալին էր, որով մուտք գործեցին տառերի աշխարհ, և բացեցին մեսրոպյան…
Անգլերենի ուսուցման փառավոր ճանապարհ անցած Կ. Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցը քայլ է անում դեպի ֆրանսերեն. նա արդեն ֆրանկոֆոն մեծ ընտանիքի անդամ է. ֆրանկոֆոնիան դարձել է կրթօջախի առօրյա մաս:
Դպրոցի հիմնադրման 50- ամյակի միջոցառումների շարքը համալրվեց ևս մեկ տոնակատարությամբ. դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Ֆրանսիայի Սենտ Էտիենի քաղաքապետ Գայել…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ