14.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից /Դասվար Մեր Մովսիսյան/։
Թեման` «Բնությունն աշնանը»
Նպատակը
ա/ կտարբերակեն բնության և մարդու ստեղծած իրերը, կենդանի և անկենդան բնությունը, դրանց փոխկապվածությունը
բ/ կստանան տեղեկություններ թռչունների, նրանց առանձնահատկությունների մասին
գ/կիմանան աշնանային երևույթների…
13.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ
Թիրախային լսարանը․ Դասվարներ
Երեխաները կյանքի համար անհրաժեշտ ակնհայտ նվազագույն կենսաբանական կարիքների հետ միասին ունեն նաև որոշ հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ, որոնք նրանց զարգացման անհրաժեշտ պայման են հանդիսանում: Երեխաներին անհրաժեշտ է․
12.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում տեղի ունեցավ դաս-մրցույթ Անաղարտ պահենք «Մեր ժառանգության մեծագույն գանձը» Մայրենի լեզուն: Վեցերորդ դասարանի սաները համառոտ կերպով ներկայացրին հայոց լեզվի զարգացման պատմությունը և հպարտությամբ խոսեցին պերճաշուք հայերենի մասին, որ ժառանգել են մեր մեծերից: Միջոցառման ընթացքում հաստատվեց այն գաղափարը, որ այսօր առավել անհրաժեշտ է սիրով…
Դեկտեմբերի 10-ին՝ մարդու իրավունքների միջազգային օրը, «Արմատ» նախաձեռնող խումբը մեր դպրոցում իրականացրեց դասընթաց-քննարկում «Մարդու իրավունքների և մարդու իրավունքների զարգացման մոդելի մասին»: Դասընթացին մասնակցում էին 10-11-րդ դասարանների ներկայացուցիչներ: Մասնակիցները ձեռք բերեցին գիտելիքներ մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի և բարեգործության ու զարգացման մոտեցման տարբերությունների մասին:Դասընթացը վարում էր մեր դպրոցի սան,աշակերտական խորհրդի իրավական հանձնախմբի ղեկավար, «Արմատ»…
11.12.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առարկայից։ /Դասվար Լարիսա Խաչատրյան/
Դասի թեման՝ «Այ քեզ բան. Ինչ կա-չկա, ինչ երևում-չի երևում` հայրենիք է» ։
Դասի նպատակները
ա/կզարգանա աշակերտների բառապաշարը, բանավոր և գրավոր խոսքը, վերլուծելու , համեմատելու, դատողություններ և եզրակացություններ անելու կարողությունները
բ/կկարողանան դատողություններ անել բնագրի շուրջը…
Օրերս Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի սկզբնական կրթության ֆակուլտետի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան մայրենիի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ, դոկտոր-պրոֆեսոր Ջուլիետա Գյուլամիրյանը, ամբիոնի դասախոս, դոցենտ, Լիլիթ Տեր-Գրիգորյանը և 13 դասախոս հյուրընկալվեցին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:
Հյուրերը ներկա գտնվեցին 1-ին ա դասարանի դասվար Վարսիկ Կարապետյանի վարած «Ա» հնչյուն-տառի…
Դեկտեմբերի 7-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Սպիտակի անմեղ զոհերի հիշատակին նվիրված մոմավառությամբ:
Ուղիղ 30 տարի առաջ, այս օրը` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ին, տեղական ժամանակով ժամը 11.41-ին ստորգետնյա հարվածների շարքը միայն 30վայրկյանի ընթացքում վերացրել է Սպիտակ քաղաքը, մեծ ավերումներ առաջացրել Գյումրի, Վանաձոր, Ստեփանավան քաղաքներում:
Անմեղ զոհերի…
Դեկտեմբերի 6-ին, Սպիտակի երկրաշարժի 30 ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի զինղեկ Հրաչիկ Փարամազյանը, տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հրահանգով և ուղղորդած ծրագրով անցկացրեց դասընթաց-վարժանք «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում տարհանման կազմակերպում» թեմայով:
Վարժանքի նպատակն է աշակերտներին ծանոթացնել պաշտպանության ձևերին, իրազեկել հնարավոր վտանգների մասին, իրականացնել մարդկային ու նյութական կորուստների առավելագույնս…
Երեսուն տարի առաջ սարսափը երկրի բոլոր ձայները հավաքեց իր բռում,կախեց մատներից,երգեց մղձավանջ…Մի ակնթարթում հողին հավասարվեց ամեն ինչ:Կյանքը պահում է իր մեջ բազում փորձություններ,երբեմն՝ եղեռնաբեր,բայց այդ ցավերը պիտի կոփեն մարդուն,ձևավորեն իրենց դիմագրավելու կամք և դասեր քաղելու ձգտում:Սա էր այն արժեքավոր գիտակցումը, որը և հյուսվեց մեր դպրոցում երկրաշարժի հիշատակման առիթով անցկացված միջոցառումների…
07.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ մոմավառություն և կինոդիտում՝ ի հիշատակ 1988թ.-ի Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի զոհերի 30-րդ տարելիցին: Նախաձեռնությունը` ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի և պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյանի:
Աշակերտների լուռ խոնարհումը, հոգու պարտքի կատարումը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ կործանարար երկրաշարժի պատճառած աշխարհավեր վնասներից հայի սրտում բացված վերքերը ինչքան էլ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ