Դեկտեմբերի 6-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում XI-4 դասարանի աշակերտները անգլերենի ուսուցչուհի Ռ.Ղազանչյանի հետ ներկայացրին դաս, որը հարուստ էր հետազոտական աշխատանքներով. աշակերտները պատրաստել էին տեղեկություններ աշխարհով մեկ սփռված հայերի մասին, որոնց կյանքին և գործունեությանը տեղեկացան միջոցառումից: Առավել ուշագրավ էին աշակերտների պատրաստած շնորհանդեսները:
Տնօրենը աշակերտներին և ուսուցչին ուղղեց դրվատանքի խոսքեր…
06.12.2018 թ. Սպիտակի երկրաշարժի 30-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացվեց վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում տարհանման կազմակերպում» թեմայով /զինղեկ՝ Սամվել Հովհաննիսյան/։
Վարժանքի հիմնական նպատակներն էին ուժեղ երկրաշարժի դեպքում աշակերտների պաշտպանության միջոցառումների կազմակերպման և իրականացման գործում հմտությունների ու ունակությունների կատարելագործումը,փոխգործակցության կազմակերպումը, «Ուժեղ երկրաշարժի տարհանման կազմակերպում» պլանի իրատեսության ստուգումը: Միջոցառման…
Իսկական բարեգործը նա ինքը երբեք չի
խոսում այդ մասին, այլ ուրիշներն են խոսում:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանի ծննդյան 200- ամյակին:
Միջոցառումն սկսվեց Մայր Թերեզայի «Բարիք գործիր ամեն դեպքում» աղոթքով:
Աշակերտները մանրամասն ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքի անցած ուղին և…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներն ունեին անհրաժեշտ գիտելիքներ` մասնակցելու դաս-միջոցառմանը, պատասխանելու բոլոր հարցերին, որոնք էլ ավելի հարստացրեցին նրանց տնտեսագիտական տարրական գիտելիքները:
Դրվատանքի խոսքերով հանդես եկան դասին հյուրընկալած «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության գործադիր տնօրեն Արմինե Հովհաննիսյանը և մանկական ծրագրերի համակարգող Անահիտ Մանուկյանը: Նրանք ներկայացրին կազմակերպության պատմությունը, դերն ու նշանակությունը և…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8Ա-րդ դասարանում /ուսուցչուհի՝ Լ.Խաչատրյան/ անցկացվեց ուսուցողական բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի գրող-հրապարակախոս, հասարակական-քաղաքական գործիչ, դասախոս Զապել Եսայանին:
Դասն սկսվեց «Հայաստան» բանաստեղծությամբ: Օրհներգը կատարելուց հետո աշակերտները ներկայացրեցին Զապել Եսայանի կյանքի, ստեղծագործական, հասարակական-քաղաքական գործունեության կարևորագույն փաստերը, մանրամասնորեն վերլուծեցին «Սկյուտարի վերջալույսներ», «Կեղծ հանճարներ», «Հլուները և ըմբոստները» վիպակները, ինչպես նաև՝ «Ձայներ որբերու թշվառությունեն», «Աղետի զոհերեն» և …
Նոյեմբերի 30-ին, Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Քրիստինե Հայրապետյանը օրինակելի դաս վարեց VIIա դասարանում՝ համակարգչային ցուցադրությամբ։
Թեման՝ Ակսել Բակունցի «Սպիտակ ձի»։
Աշակերտները ներկայացրին.
Նոյեմբերի 30-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-3 դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ա.Սարգսյան) կազմակերպել էին բաց դաս՝ «Ոˊչ, կոռուպցիային» թեմայով: Բեմականացման միջոցով աշակերտները ներկայացրին կոռուպցիայի բացասական ազդեցությունը երկրի զարգացման վրա՝ հուսալով, որ իրոք կապրեն իրենց երազած արդար, ազնիվ հասարակություն ունեցող և զարգացած երկրում՝ Հայաստանում:
Այս միջոցառումով դպրոցը ամփոփեց ԿԳ նախարարության…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Արտասովոր մարդիկ, արտասովոր նվիրում» խորագրով միջոցառում, որը կազմակերպել էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանը:
Ցանկացած ժողովրդի ներկայի և հեռանկարի ամենապատասխանատու առաքելությունը վերապահված է նրա կրթությանը և մշակույթին։ Սյունիքը կրթության և մշակույթի օջախ է և այս առաքելությամբ էլ միջոցառումը նվիրված էր կրթության և մշակույթի…
Հոկտեմբերի 26-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանը 6-րդ «ա» դասարանի սովորողների հետ կազմակերպել էր միջոցառում «Իմ քաղքամայր Երևանը 2800 տարեկան է» խորագրով:
Միջոցառման ընթացքում սովորողները ներկայացրին Երևանի հիմնադրման պատմությունը, Երևանի զինանշանը, դրոշը, հիմնը: Բեմականացման միջոցով ներկայացրեցին Արգիշտի I-ի հրամանով գրված Էրեբունի ամրոցի հիմնադրման մասին…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-ին Բ դասարանում տոնախմբություն էր: «Ա» հնչյուն-տառը դասվար Մարգարիտ Հովսեփյանի հրավերով հյուր էր եկել փոքրիկներին:
Դասվարը մեծ ուշադրություն էր դարձրել դասի հարուստ ու ճաշակով կահավորմանը, որով էլ պայմանավորվեց դասի կառուցումը:
Երաժշտության ուղեկցությամբ, փոքրիկ բեմականացումով, հանելուկներով «համեմված» մուտք ապահովեց ուսուցիչը: Երեխաներին ողջունեցին հյուր եկած Արևը,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ