Դաստիարակության տեխնոլոգիաների համակարգում իր ուրույն տեղն ունի թատրոնը՝ նամանավանդ դպրոցականի համար, որովհետև այն պահանջում է լռություն, ուշադրություն, ճիշտ արձագանք և այլն: Իսկ, եթե հաշվի առնենք, որ դաստիարակության բովանդակությունը պատմականորեն ձևավորված է ժամանակի խնդիրներով ու հասարակարգի շահերով, Կապանի Ալ. Շիրվազանդեի անվան դրամատիկական թատրոնի Ս. Խալաթյանի «Սերը պահարան չի հարցնում» բեմադրությունը կարող…
Նոյեմբերի 23-ին «Երեխաների նկատմամբ բռնությամբ կանխարգելմանն ուղղված գործողությունների պլանի» շրջանակում, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի համադպրոցական ծնողական ժողովը վարեցին ՀՀ Ոստիկանության կապանի բաժնի անչափահասների գործերով և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժանմունքի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վարդանյանը և նույն բաժնի ավագ օպեր լիազոր, ոստիկանության մայոր Գագիկ Առաքելյանը:
Արհեստավարժները լսարանին իրազեկեցին «Ընտանիքում բռնության կանխարգելման,…
19.11.2018 Ուրասարի հիմնական դպրոցում սայաթնովյան մթնոլորտ էր: Սայաթ-Նովային նվիրված գրական ցերեկույթը մեծ ոգևորություն էր առաջացրել աշակերտների, ծնողների և, իհարկե, ուսուցիչների շրջանում /կազմակերպիչ՝ Մ.Ավետիսյան/: Միջոցառման ժամանակ երեխաները տեեկություններ հայտնեցին աշուղ-բանաստեղծ Սայաթ-Նովայի մանկության, դեգերումների, պալատական կյանքի և վտարման մասին: Երգեցին երգեր, պարեցին, ասմունքեցին և, իհարկե, ներկայացրին բեմական հատվածներ: Սայաթ-Նովայի դերում հանդես եկավ…
Նոյեմբերի 20-ը երեխաների համաշխարհային օրն է: Պահպանելով օրվա խորհուրդը և նպատակ ունենալով բարելավել երեխաների բարօրությունը, ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի երեխաների պաշտպանությանն ուղղված ծրագրերի շրջանակում Կապանի N5 հիմնական դպրոցի Խաղաղության խմբակի ղեկավար Արևիկ Հայրապետյանը նախաձեռնել է բաց պարապմունք «Բռնությունը թույլերի զենքն է» խորագրով:
Խմբակի անդամները, որոնք 5-րդ «բ» դասարանի աշակերտներն…
Նոյեմբերի 19-ին աշխարհում նշվում է Երեխայի հանդեպ բռնության կանխարգելման միջազգային օրը: Բռնության բոլոր տեսակները՝ ֆիզիկական, հոգեբանական, անտեսման և սեռական, տարածված են աշխարհի բոլոր երկրներում և որևէ տեսակի գործածման ծավալը կախված է նաև տվյալ երկրի սոցիալ-տնտեսական կամ քաղաքական իրողություններից: Հայաստանում նշյալ տարատեսակները ևս առկա են, սակայն ամենատարածվածը ֆիզիկական, հոգեբանական բռնության կիրառումն…
Պատկառելի տարիք ու վաստակ ուսած Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցը բոլորեց հիմնադրման 111-ամյակը, որն այսօր էլ շարունակում է մատաղ սերնդի կրթության ու հայեցի դաստիարակության վեհ ու գեղեցիկ առաքելությունը:
Ի՞նչ են հարյուր և տասնմեկ տարիները ժամանակի հոլովույթում, հազարամյակների մեջ. մի ակնթարթ, մի հյուլե, որ դպրոցի համար դարձավ արարումների,…
Նոյեմբերի 19-ը ա մբողջ աշխարհում նշվում է, որպես երեխաների նկատմամբ բռնություններից կանխարգելման օր:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրը օրվան ընդառաջ նախաձեռնել է «Գործիր ստանդարտից դուրս» ցուցահանդես-մրցույթը 6-9-րդ դասարանների շրջանակում:
Այսօր ամփոփվեցին աշխատանքների արդյունքները և դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը բարձր գնահատեց աշակերտների ինքնուրույնությունը ազատ մտածելու կարևորությունն…
17.11.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «ՍՊՈՐՏԼԱՆԴԻԱ-2018» մարզական միջոցառում IIա և IIբ դասարանի աշակերտների միջև /Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ՝ Սերգեյ Մինասյան, Արթուր Բաղդասարյան/: Շնորհակալ ենք Վորլդ Վիժն Սյունիքի մարզի ծրագրի ղեկավար Լենա Կարապետյանին և Լուսինե Սարուխանյանին միջոցառմանն աջակցելու համար, որի արդյունքում թիմերը ստացան մարզաշապիկներ և գնդակներ:
Թիմերի կազմը՝ 5տղա և 5 աղջիկ /20…
16.11.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Երեխաների նկատմամբ բռնությունների կանխարգելմանն ուղղված» դասընթաց, որը վարեց Կապանի Մանկական կենտրոնի տնօրեն Մայա Միրզոյանը: Նախաձեռնությունը ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի և ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի:
Նպատակն է սահմանել երեխայի հանդեպ բռնության երևույթի վերացմանը, կանխարգելմանը և բռնության ենթարկված երեխայի, ինչպես նաև բռնություն գործադրող անձի վերականգնմանն…
16.11.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։
Թեման՝ Գովասանք. Ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ
Ինչպե՞ս ճիշտ խրախուսել, գովել երեխային` այս հարցը շատ կարևոր է, քանի որ խրախուսանքը, գովասանքը կարող է ունենալ ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական ազդեցություն:
Ինչպե՞ս է…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ