«Սերը հայրենիքի հանդեպ կիսատ֊պռատություն չի ճանաչում. ով նրա համար չի անում ամեն ինչ, չի անում ոչինչ ով նրան ամեն ինչ չի տալիս, նա մերժում է նրան ամեն ինչ...»
Կառլ Բյոռնե
Եղվարդի հ․ 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «դ» դասարանում «Հայաստանը մեր հայրենիքն է» թեմայի ամփոփիչ դասն էր։ Օրը հագեցած էր հայրենասիրական…
Տոնական վառ տրամադրություն էր տիրում Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի նախասրահում։ Երաժշտության հնչյունները ողողել էին բոլորի սրտերը։ Նախասրահը զարդարված էր ժողովրդական արվեստ ներկայացնող յուրօրինակ աշխատանքներով։
Տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ՝ Ն․ Աբաղյանը և Ա․ Պողոսյանը յուրատիպ ցուցահանդես էին կազմակերպել, որտեղ ներառված էին 5-ից 7-րդ դասարաններում սովորողների թեմատիկ աշխատանքները․ ասեղնագործություն, գրաֆիկա, հուլունագործություն, գոգնոցներ, կարպետագործություն և…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 5 «բ» դասարանում բնագիտության ուսուցիչ Ա.Վեքիլյանը կազմակերպել էր «Բնագիտության աշխարհում» խորագրով խաղ-վիկտորինա։
Խաղ-վիկտորինայի միջոցով համակարգվեց և հանրագումարի բերվեց ամբողջ ուսումնական տարվա ընթացքում աշակերտների ձեռքբերած գիտելիքները։
Դաս-վիկտորինան անցավ խմբերի ակտիվ մասնակցությամբ, հետաքրքրաշարժ փուլերի արդյունքում ժյուրիի անդամները բալային համակարգով գնահատեցին թիմերին։ Արդյունքները ամփոփելուց հետո դպրոցի տնօրեն Է.…
Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելու չէ «Այբուբենի հրաժեշտ»-ի հետ:
Այդ հրաժեշտն իրականում հանդիպումն է հայոց լեզվի ու հայ մանուկի:
Այդ հրաժեշտն արձանագրումն է առ այն, որ ևս մեկ սերունդ հայոց մարգարտաշար, ոսկեղենիկ այբուբենը տեղավորեց իր հոգու լայն բացված գրպաններում ու հարստացավ ազգային գանձով. այն գանձով, որը հիմքն ու պատվարն է…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցը մասնակցում է «Ուսուցում հիմնված նախագծային աշխատանքի վրա» ծրագրին, որն իրականացվում է ԱՄՆ դեսպանատան և Հայաստանում անգլերենի ուսուցիչների ասոցիացիայի (AELTA) կողմից:
Նախագծի թեման է «Մեր քաղաքի համերը»: Մեր աշակերտները կատարել էին ծավալուն աշխատանք՝ սովորել էին համապատասխան բառեր և արտահայտություններ, հավաքագրել էին անհրաժեշտ նյութեր, կազմակերպել և նկարահանել էին…
Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա առիթով, ապրիլի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում, կազմակերպվեց շաբաթօրյակ:
Աշակերտներն ու դպրոցի ողջ անձնակազմը մաքրեցին դպրոցամերձ տարածքը, ջրեցին նոր տնկած տնկիները:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ապրիլի 14-ին՝ ռազմահայրենասիրական տասնօրյակն ավարտվեց հայրենասիրական ֆիլմերի ու երգերի դիտումով:
Աշակերտները մեծ բավականությամբ դիտեցին հայրենասիրության ու պատերազմի մասին «Գարեգին Նժդեհ», «Սպարապետ», «Գարուն ա» ֆիլմերը, ունկնդրեցին հայրենասիրական երգեր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Ապրիլի 18-ը հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրն է:
Աշխարհով մեկ տարբեր միջոցառումների շարքում իր կարևոր տեղն ու դերն ունեցավ Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանի նախաձեռնած միջոցառումը քաղաքի դպրոցների շրջանակում:
Այս համատեքստում դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպիչ Հ. Մեսրոպյանի հետ այցելեցին Բաղաբուրջի հուշահամալիր, ստանձնեցին հատկացված…
Թմրամոլությունը 21-րդ դարի ամենավտանգավոր մոլորություններից մեկն է, որին զոհ են դառնում միլիոնավոր մարդիկ: Մեկ անգամ օգտագործելով՝ ալևս ի զորու չեն լինում հրաժարվել այդ «քաղցր» թույնից, քանի որ դժվար է կանգ առնել զառիվայր ու լպրծուն ճանապարհի վրա, որը տանում է դեպի կործանում:
Ապրիլի 14-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IX ա…
Բարձրագույն ռազմամասնագիտական կրթություն դեպի զինվորական ծառայության` ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարան։
Ապրիլի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների հետ դպրոցի դահլիճում անցկացվեց ռազմահայրենասիրական դաս՝ նվիրված հայրենիքի պաշտպանի պատվաբեր և սուրբ գործին:
Նախօրոք հանձնարավել էր յուրաքանչյուր դասարանին՝ կազմել տարբեր թեմաներով պաստառներ․
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ