17.11.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «ՍՊՈՐՏԼԱՆԴԻԱ-2018» մարզական միջոցառում IIա և IIբ դասարանի աշակերտների միջև /Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ՝ Սերգեյ Մինասյան, Արթուր Բաղդասարյան/: Շնորհակալ ենք Վորլդ Վիժն Սյունիքի մարզի ծրագրի ղեկավար Լենա Կարապետյանին և Լուսինե Սարուխանյանին միջոցառմանն աջակցելու համար, որի արդյունքում թիմերը ստացան մարզաշապիկներ և գնդակներ:
Թիմերի կազմը՝ 5տղա և 5 աղջիկ /20…
16.11.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Երեխաների նկատմամբ բռնությունների կանխարգելմանն ուղղված» դասընթաց, որը վարեց Կապանի Մանկական կենտրոնի տնօրեն Մայա Միրզոյանը: Նախաձեռնությունը ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի և ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի:
Նպատակն է սահմանել երեխայի հանդեպ բռնության երևույթի վերացմանը, կանխարգելմանը և բռնության ենթարկված երեխայի, ինչպես նաև բռնություն գործադրող անձի վերականգնմանն…
16.11.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։
Թեման՝ Գովասանք. Ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ
Ինչպե՞ս ճիշտ խրախուսել, գովել երեխային` այս հարցը շատ կարևոր է, քանի որ խրախուսանքը, գովասանքը կարող է ունենալ ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական ազդեցություն:
Ինչպե՞ս է…
2018թ. նոյեմբերի 16-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցում գրական-երաժշտական կոմպոզիցիայի ձևաչափով անցկացվեց հուշ-երեկո՝ նվիրված հայ հանրաճանաչ երգիչ, կոմպոզիտոր, բանաստեղծ, դերասան, Հայաստանի Ազգային հերոս Շառլ Ազնավուրի հիշատակին։ Այն կազմակերպեց և անցկացրեց դպրոցի ռուսաց լեզվի ուսուցիչ՝ Նարինե Ասատրյանը։
Ելույթ ունեցան դպրոցի 10, 11 և 12-րդ դասարանների աշակերտները։ ՈՒսուցչի կողմից պատրաստած բազմաթիվ սահիկների…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Աբրահամյանի կողմից անցկացվեց բաց դաս «Ժողովուրդն իմաստուն է» թեմայով: Դասարանի աշակերտներւը գեղեցիկ խոսքով ու հնչեղությամբ դերային խաղով ներկայացրին «Երեք աղջիկների հեքիաթը» , որն ամփոփված էր ժողովրդական բանահյուսության նմուշներով` առած, դարձվածք, շուտասելուկ, խնդուկ, հանելուկ…
Դասարանի աշակերտները` բաժանված 5 խմբերի, սիրով ներկայացրին…
ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի նախաձեռնած` Երեխաների նկատմամբ բռնությունների կանխարգելմանն ուղղված գործողությունների շրջանակում նոյեմբերի 15-ին Կապանի Մանկական կենտրոնի տնօրեն Մայա Միրզոյանը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում վարեց իրազեկության դասընթաց`
-որո՞նք են երեխաների իրավունքները,
-ի՞նչ է բռնությունը,
-ի՞նչ անել, եթե բռնության երևույթ կա հարցերի շրջանակում:
Հանդիպմանը ներկա էին դպրոցի…
Փոքրիկ Հրանտը «շախ և մատ» արեց «Շախմատային Կապան» մրցաշարում և գրավեց առաջին տեղը։
Ուզում եմ սկսել մեր շախմատային հսկաներից մեկի՝ «Երկաթե Տիգրանի», նույն ինքը՝ շախմատի աշխարհի կրկնակի չեմպիոն՝ Տիգրան Պետրոսյանի, խոսքերով. «Շախմատն ըստ ձևի խաղ է, բովանդակությամբ՝ արվեստ, իսկ խաղին տիրապետելու դժվարությամբ՝ գիտություն»: Իսկ որպես խաղ շախմատն անփոխարինելի նշանակություն ունի…
Մեր դպրոցի սաները՝ ֆիզիկայի և կենսաբանության ուսուցիչների նախաձեռնությամբ, մասնակցեցին Ա.Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիայի հիմնադրման 75-ամյա տարելիցին նվիրված միջոցառմանը:Միջոցառման ընթացքում իրականացվեցին տարաբնույթ փորձեր, որոնց անմիջական մասնակցություն ունեցան մեր սաները՝ ցուցաբերելով տեսական և գործնական գիտելիքների հրաշալի համադրում: Տպավորությունները աննկարագրելի էին, իսկ փորձերին մասնակցություն ունենալու հնարավոորությունը՝ ողջունելի:
Շնորհակալություն կազմակերպիչներին:
Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվան…
«Բարին թո՛ղ դուրս գա իր թաքստոցից, և մենք էլ թույլ տանք, որ այն գործի մեզնով, որքան էլ դժվար լինի…»
Բարության համաշխարհային օրվա միջազգային պահպանումը նոյեմբերի 13-ին է:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի բարի գործերի հանձնախումբը ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ տոնեցին համաշխարհային բարության օրը և այցեր կազմակերպեցին դպրոցի Iա և…
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 9-ին 6ա և 8 ռուս. դասարաններում «Հասարակագիտություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Դ.Հակոբյանը «Մեդիագրագիտության կրթական շաբաթ» ծրագրի շրջանակներում մեդիագրագիտության թեմաներով անցկացրեց դիտում-քննարկում։
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ