2018թ-ի հոկտեմբերի 18-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում մինչև 14 տարեկան 12 դպրոցականների միջև անցկացվել է ՀՀ դպրոցականների շախմատի 13-րդ օլիմպիադայի առաջին (ներդպրոցական) փուլը: Օրվա մեկնարկը սկսվեց շախմատի ուսուցչուհի Նառա Աբաղյանի շնորհավորական ուղերձով. «Շախմատը ոչ միայն զուտ սպորտ է, այլ նաև կամք, դաստիարակություն, գիտելիք, համբերություն: Այս ձևաչափով իրենց հմտությունները…
Սովորողների ինքնավարության գործադիր մարմինը աշակերտական խորհուրդն է: Աշակերտական ինքնավարության մարմինների (ընդհանուր ժողովի), գործադիր մարմնի` աշակերտական խորհրդի, ինչպես նաև նրա ղեկավարության ձևավորման կարգը, լիազորությունները սահմանվում են դպրոցի կանոնադրությամբ և նախարարության կողմից հաստատված ՀՀ հանրակրթական հաստատության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ:
Հոկտեմբերի 24-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում արտասովոր եռուզեռ էր: Աշակերտները…
Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանի գլխավորությամբ երգարվեստի խմբակի ղեկավար Արևիկ Թանաշեանը, սաներ Կարինե Տիգրանյանն ու Նորայր Հակոբյանը հոկտեմբերի 19-ին մեկնեցին ՌԴ Պյատիգորսկ քաղաք՝ մասնակցելու «Տարվա եղանակներ» նախագծի շրջանակում կայանալիք «Մաշուկի աշունը» /«Машукская осень»/ խորագրով շնորհալիների 5-րդ միջազգային մրցույթին:
Հարկ է նշել, որ դեռևս հուլիս…
Հոկտեմբերի 19-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում բացվեց «Մանրանկարչության արտացոլանքը հայ միջնադարյան առակներում» խորագրով մանրանկարչության ցուցահանդես:
Ցուցահանդեսի բացմանը ներկա էին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի Շիրակի մարզի պատասխանատու Մ. Ջանոյանը, հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ:
Միջոցառման նպատակն էր ծանոթացնել սաներին հայ միջնադարյան առակագիրներին, Կիլիկյան Հայաստանի…
Հոկտեմբերի 24֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում անցկացվեց բաց դաս մայրենիից՝ «Ազնավուրը Ազնավուրի մասին» թեմայով՝ ուսուցչուհի Մ. Վարդումյանի գլխավորությամբ։
Դասը սկսվեց մեկ րոպե լռությամբ՝ հարգելով մեծն շանսոնյե Շառլ Ազնավուրի հիշատակը։ Աշակերտները ներկայացրին Շառլ Ազնավուրի կենսագրությունը և ասույթներ ասվեցին նրա մասին, հետո անցան դասի ընթերցմանը, որից հետո բնութագրեցին…
Հոկտեմբերի 10֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս մաթեմատիկայից՝ «Համեմատությունը գեղեցիկի մեջ» թեմայով, VIբ դասարանում, որը վարեց Գ. Հակոբյանը։
Թեման կապված էր գիտելիքն ու գեղեցիկը և նրա կիրառությունը առօրյայի հետ։
Փորձի միջոցով գործնականորեն ապացուցեցին ճշգրիտ գիտության և գեղեցիկի սերտ կապը։
Օտար լեզուների առարկայական մասնախմբի 2018թ. հոկտեմբերի 30-ին տեղի ունեցած նիստի ընթացքում ռուսաց լեզվի մասնագետ Ն․Ասատրյանի կողմից ներկայացվեց ուսուցիչների մասնագիտական գործունեության հետ անմիջականորեն առնչվող շատ արդիական ՝ «Մասնագիտական սթրես» թեման, զեկուցման և իր կողմից պասրաստված երկու սահիկահանդեսների միջոցով։
Զեկուցողի կողմից անդրադարձ կատարվեց սթրեսի առաջացման պատճառներին, տեսակներին և հետևանքներին։ Խոսվեց…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի մի խումբ աշակերտներ Ավ. Իսահակյանի 143 և տուն-թանգարանի 60-ամյակների շրջանակում ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան, որտեղ Վարպետի կյանքի ուշագրավ մանրամասներին ծանոթանալուց հետո, մասնակցեցին «Ի՞նչ է ասում առակը» կրթական ծրագրին: Ինտերակտիվ պարապմունքի ընթացքում երեխաները, մեկը մյուսին հերթ չտալով, պատասխանեցին…
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպությունը շարունակում է երեխաների կարողությունների զարգացման ու նրացց ներուժի զարգացմանն ուղղված ծրագրերն Հայաստանի մարզերում: Տավուշի մարզում մի քանի տարի շարունակ իրականացված այդ ծրագրերի արդյունքում հարյուրավոր երեխաներ ու երիտասարդներ հզորացրել են իրենց հմտություններն ու գիտելիքները, իրականացրել համայնքային զարգացման նախագծեր: Տավուշի մարզի Նոյեմբերյանի տարածաշրջանի Բերդավան ու Հաղթանակ …
ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի առօրյան մի փոքր արտասովոր էր: Կազմակերպվել էր համադպրոցական ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ «Մաթեմատիկա» առարկայից /կազմակերպիչ՝ Լ. Նահապետյան/: Մրցույթին մասնակցում էր երեք թիմ` «Առաջնորդները», «Գիտունիկները», «Ակտիվիստները»: «Մտածիր արագ», «Ճակատագիր», «Ցույց տուր պատասխանը», «Գաղտնազերծում» փուլերը, որոնք ընդհատվում էին երաժշտական ընդմիջումներով, ասմունքով, երգերով, պարերով, խոսում էին աշակերտների հիմնավոր գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ