Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի մի խումբ աշակերտներ Ավ. Իսահակյանի 143 և տուն-թանգարանի 60-ամյակների շրջանակում ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան, որտեղ Վարպետի կյանքի ուշագրավ մանրամասներին ծանոթանալուց հետո, մասնակցեցին «Ի՞նչ է ասում առակը» կրթական ծրագրին: Ինտերակտիվ պարապմունքի ընթացքում երեխաները, մեկը մյուսին հերթ չտալով, պատասխանեցին…
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպությունը շարունակում է երեխաների կարողությունների զարգացման ու նրացց ներուժի զարգացմանն ուղղված ծրագրերն Հայաստանի մարզերում: Տավուշի մարզում մի քանի տարի շարունակ իրականացված այդ ծրագրերի արդյունքում հարյուրավոր երեխաներ ու երիտասարդներ հզորացրել են իրենց հմտություններն ու գիտելիքները, իրականացրել համայնքային զարգացման նախագծեր: Տավուշի մարզի Նոյեմբերյանի տարածաշրջանի Բերդավան ու Հաղթանակ …
ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի առօրյան մի փոքր արտասովոր էր: Կազմակերպվել էր համադպրոցական ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ «Մաթեմատիկա» առարկայից /կազմակերպիչ՝ Լ. Նահապետյան/: Մրցույթին մասնակցում էր երեք թիմ` «Առաջնորդները», «Գիտունիկները», «Ակտիվիստները»: «Մտածիր արագ», «Ճակատագիր», «Ցույց տուր պատասխանը», «Գաղտնազերծում» փուլերը, որոնք ընդհատվում էին երաժշտական ընդմիջումներով, ասմունքով, երգերով, պարերով, խոսում էին աշակերտների հիմնավոր գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների…
Հոկտեմբերի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում կենսաբանության ուսուցչուհի Ս. Ներսիսյանի հետ 7-8-րդ դասարանցիները կազմակերպել էին բաց դաս՝ «Առաջին օգնություն» թեմայով: Դասի սկզբում աշակերտները բաժանվեցին երկու խմբի՝ աշխատելու ԳՈՒՍ մեթոդով։ Լրացրին «Գիտեմ» , «Ոզում եմ իմանալ» աղյուսակները։ Խմբերը դիտեցին սլայդ։ Տրվեցին հարցեր։ Լրացրին ապագայի անիվը, «Սովորեցի» աղյուսակը։ Իսկ վերջում թիմերն ստացան նուռիկներ։
2018 թվականի հոկտեմբերի 25-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց ՊՈԱԿ- ի V ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Ֆ. Բաղդասարյանը վարեց տեսադաս՝ «Երկու օբյեկտով շարժման խնդիրներ» թեմայով։ Դասն ուղեկցվեց համակարգչային ցուցադրմամբ:
Հոկտեմբերի 25-ին և 26-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 7ա և 7բ դասարաններում (կազմակերպիչներ՝ տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայան, դասղեկներ` Ք.Հայրապետյան, Ս.Բադալյան) դասղեկի ժամերը նվիրվեցին հայ անվանի ազգային բարերար, Կարինի Սանասարյան վարժարանի հիմնադիր Մկրտիչ Սանասարյանի ծննդյան 200-ամյակին: Երեխաները ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքն ու նրա անցած ուղին:
Արմատներով վանեցի, ծնունդով…
2018թ. հոկտեմբերի 28-ին «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմն. դպրոց» ՊՈԱԿ-ի VIա դասարանի դասղեկ Գ.Վարդանյանը «Երևան-2800» միջոցառումների շրջանակներում կազմակերպեց էքսկուրսիա Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան և Զվարթնոց տաճար: Երկու դեպքում էլ էքսկուրսավարները հարուստ տեղեկություններ հաղորդեցին: Աշակերտները տեղեկացան, որ արգելոց-թանգարանը մ.թ.ա. 782թ. հիմնադրված Էրեբունի քաղաք-ամրոցի պատմությունն ու մշակույթն է ներկայացնում: Թանգարանի ցուցասրահներում տեսան Էրեբունի,…
«Փողերը վերջանում են, փառքը՝ նույնպես: Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի մոռացեք այդ մասին: Արարեք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
…
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում բաց դաս է Հասարակագիտությունից: Համայնքային հիմնախնդիրների մտահոգությամբ առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գևորգյանը 9-րդ դասարանում կազմակերպել էր դաս-հանդիպում համայնքի ղեկավար Վարդան Հովհաննիսյանի մասնակցությամբ: Աշակերտները նախապես լրագրողական, հետազոտական աշխատանք էին իրականացրել ու վեր հանել իրենց համայնքում առկա հիմնախնդիրները: Նրանցից մի խումբ հարցախույզ էր անցկացրել բնակչության շրջանում. «Եթե…
Այս տարի հոբելյանական է ԱՅԲ հիմնադրամի համար: «Մեղու հայերենը բոլորի համար» հայերենի ամենազանգվածային մրցույթի 5-րդ տարին է: Այսօր հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-9-րդ դասարանների 83 աշակերտներ մասնակցեցեին «Մեղու-2018» -ին: Մրցույթի պահանջներին ծանոթանալուց հետո ներկաները ստացան և՛ առաջադրանքները, և՛ հուշանվերներ: Վերջում մասնակիցները հայտնեցին, որ առաջադրանքները հետաքրքրաշարժ էին:
Կապանի N 5…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ