Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի աշակերտներ՝ Տիգրան Հարությունյանն ու Ալեքս Սարգսյանը մասնակցեցին «Բացահայտի՛ր տաղանդդ» մրցույթին: Կեցցե'ք, մեր սիրելի սաներ:
«Բացահայտի՛ր տաղանդդ» մրցույթը բացառիկ հնարավորություն էր տաղանդը ցույց տալու և զարգացնելու համար: Միջոցառումը հագեցած էր նոր բացահայտումներով և անակնկալներով:
Ծրագրի նպատակն էր բացահայտել և հանրայնացնել Կապան համայնքի տաղանդավոր…
Սեպտեմբերի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի տնօրենի աշխատասենյակը շնչում էր աշակերտների խանդավառ ոգևորվածությամբ: Դպրոցի տնօրենը հանդիպում էր հրավիրել աշակերտական խորհրդին և նորընտիր նախագահին։
Զրույցը կայացավ, գրեթե, միակողմանի ուղերձներով,
- Ես ձեզ լսում եմ,- երեխաներ,- այսպես սկսվեց երկխոսությունը… և երեխաներն այլևս չլռեցին.
առաջարկներ, մտահղացումներ, ցանկություններ, նաև պահանջ ներկայացրեց հանձնարարության պատրաստ աշակերտական…
2018 թ․ սեպտեմբերի 26-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 12-գ դասարանում բաց դաս է կազմակերպվել ռուսաց լեզվից (ուսուցիչ՝ Նարինե Ասատրյան)։
Թեման․ Արվեստ։ Կերպարվեստի ժանրերը։
Գեղանկարիչներ՝ Մարտիրոս Սարյան, Հովհաննես Այվազովսկի, Դմիտրի Նալբանդյան։
Դասի տիպը․ ինտեգրված դաս՝ նախագծային մեթոդի տարրերի կիրառմամբ:
Դասի նպատակներն էին․
- նպաստել…
Սեպտեմբերի 20-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված ՀՀ Անկախության 27-ամյակին կրում էր «Անկախ Հայաստան-27» խորագիրը:
Միջոցառումն սկսվեց ՀՀ օրհներգի կատարմամբ: Ներկաներին ՀՀ Անկախության օրվա առթիվ ողջունեց դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Գ. Հակոբյանը: Պատմության ուսուցիչ Ա. Մկրտչյանը ներկայացրեց Անկախության ձեռքբերման պատմական գործընթացը: Աշակերտները ներկայացրին ՀՀ…
Սեպտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները կատարեցին այս ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրությունները:
Աշակերտական խորհրդի ընտրությունները դպրոցում ժողովրդավարության և քաղաքացիական դաստիարակության նորմ է , որին դպրոցականները վերաբերվում են` որպես պարտականություն: Այս դեպքում կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում են պարտավորվածության բարոյական սահմանին:
Աշակերտական…
Սեպտեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը 6-12-րդ դասարանների աշակերտներին հրավիրել էր առաջին ընդհանուր աշակերտական ժողովի: Ուսումնական տարվա այս օրերը սկզբնական է, ուստի և ելակետային՝ ԱԽ օրինակելի կանոնադրությամբ նախատեսված աշակերտական ինքնավարության ձևավորման ճշգրիտ ժամանակացույցի ապահովման համար: Տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանը հանդես եկավ ամենամյա ծրագրային ուղերձով՝…
Ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած
Լուսապայծառ հոգիներով ճառագած,
Իմ նոր հայրենիք,
Հզոր հայրենիք...
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի մուտքից երևում էր,որ ունկնդիրը պետք է լինենք մի փոթորկահույզ արբեցնող, յուրօրինակ գրական -երաժշտական միջոցառման, որը կրում էր «Անկախ իմ Հայաստան» խորագիրը:
…Գրադարանը ազատություն է: Ընթերցելու,շփվելու ազատություն:Այն կրթություն է, որ չի ավարտվում այն օրը, երբ մենք ավարտում ենք դպրոցը կամ համալսարանը: Գրադարանը ժամանց է, առանձնացում և մուտք դեպի տեղեկատվություն /Նիլ Գեյման/:
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները մաթեմատիկայի դասն անցկացրին Կապանի էլեկտրոնային գրադարանում:
Թեման ՝ Հետաքրքիր փաստեր մաթեմատիկայի…
Սեպտեմբերի 20-ին ՀՀ Անկախության տոնին նվիրված միջոցառումներ կազմակերպվեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում /դաս-միջոցառում, կավճանկար, ցերեկույթ/:
Հեղինակներ՝ Լարիսա Խաչատրյան,Անահիտ Արզումանյան, Մերի Մովսիսյան։
Անկախության տոնին ընդառաջ դասը տեղի ունեցավ VIII ա դասարանում։ Դասը թեման պատմական ակնարկ անկախության ձեռքբերման ճանապարհին հայ ժողովրդի խիզախումների, պայքարի ու հաղթանակի շուրջ էր: Աշակերտները ներկայացրին 1918թ-ից մինչ…
Այո՛, մենք Հայ ենք, հայեցի, ծնվել և ապրում ենք աստվածային այս հողի վրա, որը կոչվում է Հայոց հող ...
Անկախության 27-րդ ամյակին ընդառաջ Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում՝ «27-ամյա ազատ, անկախ Հայաստան...» խորագրով։
Միջոցառման մեկնարկը տրվեց հեծանվային շքերթով՝ եռագույնի ծածանմամբ՝ Մասիս քաղաքի կենտրոնական հրապարակից։
Աշակերտները…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ