«Ֆինանսներ բոլորի համար» ծրագրի շրջանակներում 2018թ. հոկտեմբերի 10-ին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 10-12-րդ դասարանների աշակերտները էքսկուրսիա մեկնեցին ՀՀ Կենտրոնական բանկ, Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ և Հայաստանի պատմության թանգարան երթուղով:
Կենտրոնական բանկի թանգարանում նրանք ծանոթացան Հայաստանում տարբեր ժամանակներում հատված դրամների, առաջին մեսրոպատառ մետաղադրամների ու թղթադրամների հետ, իմացան՝ երբ և…
Հոկտեմբերի 13-ին Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Սուրբ Թարգմանչաց տոնի և Մեսրոպ Մաշտոցի հուշարձանի բացման արարողությունը, որին մասնակցում էին Կապանի հ․13 և հ․1 հիմնական դպրոցների աշակերտները: Դպրատան բակում տեղադրված Մեսրոպ Մաշտոցի տուֆե քանդակի բացման պատիվը տրվեց Արժանապատիվ Տեր Վահան քահանա Հեբոյանին:
Սուրբ Թարգմանչաց տոն, լեզվի ու մշակույթի տոն, խորհրդանշում…
Եվս մեկ տարբերվող բաց դաս. թեման՝ «Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ»։
Ուշագրավ էր երեխաների հիացմունքի արժանի հետաքրքրությունը՝ մաքուր նյութերը խառնուրդներից տարբերելու վերաբերյալ։ Դասը ավելի հասկանալի և աշակերտներին ավելի մատչելի դարձնելու համար՝ քիմիայի ուսուցչուհին՝ Լ. Մուրադյանը, առաջարկեց երեխաներին ինքնուրույն կատարել փորձեր, որոնք երեխաների գիտելիքները հիմնովին ամրապնդեցին։
Մասիսի հ․3 դպրոց
Արդեն չորրորդ ուսումնական տարին է, ինչ Կապանի N5 հիմնական դպրոցում գործում է «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» դասընթացը, ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի «Երեխաների նկատմամբ ֆիզիկական և հուզական պատժի կիրառման կանխարգելում» ծրագրի շրջանակում: Հոկտեմբերի 10-ին, 6-րդ «ա» դասարանի ծնողական լսարանում դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը քննարկեց հետևյալ թեմաները.
2018 թվականի հոկտեմբերի 6-ին Արագածոտնի մարզի Աշտարակ քաղաքում՝ Պերճ Պռոշյանի տուն-թանգարանում, տեղի ունեցավ «Սասնա ծռեր» էպոսին նվիրված «Էպոսյան օրեր» ամենամյա փառատոնի եզրափակիչ միջոցառումը:
Տուն-թանգարանում էին հավաքվել Երևանից, Հայաստանի տարբեր մարզերից եկած սովորողներ, նրանց ծնողները, ուսուցիչները, էպոսի ասացողներ՝ հերթական անգամ լսելու հայկական հերոսական դյուցազներգության նորօրյա ասացողներին, որոնք, հաղթելով առաջին փուլում, եկել…
Խոնարհվենք սիրով մենք որդու նման,
Մեր ուսուցչի առջև իմաստուն:
Նա որ արև է դարձել մեզ համար
Եվ որին պարտք ենք մենք ամբողջ կյանքում
Այսօր , Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 4-րդ <<բ>> դասարանի դասվար Մելադա Սահակյանը կազմակերպել էր միջոցառում`նվիրված ուսուցչի տոնին:
Մեծարանքի և խոնարհումի խոսքերն ուղեկցվեցին դասվարի տարբեր…
Խոնարհում և ակնածանք այն մարդկանց հանդեպ,ովքեր կայուն հետագիծ են թողնում, ում կորուստը և բացակայությունը ակնհայտ է առաջին իսկ րոպեից…Խոնարհում ու ակնածանք:Հայի սիրտ ու սեր բաժանող ամենահայ Շառլ Ազնավուրի կյանքը մեկ անգամ էլ ապացուցեց մի կարևոր գիտակցություն՝ կարող ես ապրել երկրագնդի ցանկացած հողատարածքի վրա, դրսևորել հարմարվելու, ստեղծելու,արարելու աներևակայելի շնորհք ու կամք…
Հոկտեմբերի 5-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում Շառլ Ազնավուրի հիշատակը հավերժացնող մոմավառություն։ Ազնավուրն ավելին էր, քան մի ամբողջ ժամանակաշրջան։
«Ես ինձ իհարկե հայ եմ զգում, քանի որ հայկական ընտանիքում եմ մեծացել, բայց առաջին բառերս ֆրանսերեն են հնչել: Հետագայում արդեն ես, քույրս և աղջիկս հայերեն սովորեցինք: Ես լավ խոսում, բայց ո՛չ գրում…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հոկտեմբերի 4-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածուներ էին առաջադրվել XԱ դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը և XԲ դասարանի աշակերտուհի Տաթևիկ Հարությունյանը, որոնք նախապես ներկայացրել էին իրենց նախընտրական ծրագրերը՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:
Ընտրությունը ընթացավ հետաքրքիր մթնոլորտում: Առավելագույն ձայներով Նարե Խանդանյանը ընտրվեց դպրոցի 2018-2019 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ: Ընտրությունն աշակերտների համար ուսանելի էր:
Սովորողները ծանոթացան ընտրական իրավունքների սկզբունքներին և սիրով կմասնակցեն աշակերտական խորհրդի, որպես ինքնավարության օղակ, աշխատանքներին:
…Լճաշենի Ա.Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդ Ա դասարանում ամփոփվեց «Նախնադարյան հասարակությունը Հայկական լեռնաշխարհում» թեման, որն ամրապնդելու նպատակով սեպտեմբերի 28-ին «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լուսինե Հովհաննիսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց հետաքրքիր էքսկուրսիա դեպի Լճաշենի Կիկլոպյան ամրոցներ ու դամբարանադաշտեր: Էքսկուրսիայի ընթացքում ընդգծվեց Հայկական լեռնաշխարում Լճաշեն բնակավայրի դերը, որպես նախնադարյան մարդու հնագույն բնակության կենտրոն, որտեղ…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ