«Ասք լինելիության» խորագիրը կրող միջոցառումը, որ կազմակերպվել էր հ. 75 հիմնական դպրոցում՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի, զինղեկ՝ Ս. Քոչարյանի և երգչախմբի ղեկավար Լ. Միրզոյանի համատեղ ուժերով, աննախադեպ էր իր գույներով և հայրենաշունչ-հայրենամեծար բովանդակությամբ: Այն շարունակությունն էր «27-ամյա անկախ Հայաստանն իմ աչքերով» կավճանկարչության մրցույթի, որի հաղթողները՝ IIIա, IIբ և IIIբ…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցի IXԱ դասարանի աշակերտները /ուսուցչուհի՝ Սալվինազ Սիմոնյան/ ակտիվ մասնակցություն ունեցան «Բարբառների երկխոսություն» և Էպոսասացության մրցույթ-փառատոններին:
IXԱ դասարանի աշակերտ Գևորգ Բարսեղյանը 2018թ-ի հուլիսի 11-ին Գավառի արվեստի դպրոցում մասնակցեց «Բարբառների երկխոսություն» մարզային 8-րդ մրցույթ-փառատոնին, բարբառով պատմեց Հովհ.Թումանյանի «Սուտլիկ որսկանը» հեքիաթը, արժանանացավ հավաստագրի և հուշանվերի, իսկ IIԱ դասարանի…
Սերը երբեմն առաջանում է երևույթը հստակ ճանաչելուց. հայրենասիրությունը՝ առավել ևս:Այդ իսկ պատճառով մեր դպրոցական առօրյայում շարունակական են նպատակային էքսկուրսիաները՝ որպես հայրենյաց բազմածալ հարստությունների բացահայտմանը, սաների մեջ ազգային ճանաչողությանը նպաստող միջոց:Նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը նշանավորվեց հերթական ճանաչողական էքսկուրսիայով,որը կազմակերպվեց 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ, ծնողական խորհրդի կազմակերպմամբ, դասղեկի և պատմության ուսուցչի…
Հայ ժողովրդի կյանքում եղել են կարևորագույն պարգևներ՝ իբրև անսասան կամքի և խրոխտ ոգու դրսևորում:Նմանատիպ պարգևներից է մեր անկախությունը,որը ձեռք բերեցինք 70-ամյա թմբիրից հետո, երբ 1991թ. սեպտեմբերի 21-ին 2 միլիոն 43 հազար մարդ <<Այո>> ասաց անկախությանը. հռչակվեց Հայաստանի երրորդ հանրապետությունը:
Տոնի հիշատակումը դպրոցում կազմակերպվեց սեպտեմբերի 20-ին. ավագ դպրոցի սաները ձևավորել…
Սեպտեմբերի 21-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայաստանի Հանրապետության Անկախության 27-րդ տարելիցին նվիրված աղբյուր-հուշարձանի բացման հանդիսավոր արարողություն: Հանդիսությանը ներկա էին Ստեփանավանի քաղաքապետարանի պաշտոնական անձինք, քահանա Տեր Մամբրեն, ուսուցիչներ, ծնողներ, աշակերտներ: Ողջույնի և շնորհավորանքի խոսքով հանդես եկան տնօրեն Մարիամ Շոլինյանը, տեր Մամբրեն , ուսուցիչներ Սամվել Մանուկյանը, Վանիկ Եպիսկոպոսյանը: Հնչեց ՀՀ օրհներգը,…
20-րդ դարում Հայաստանը երկու անգամ վերականգնել է անկախ պետականությունը: Այդ իսկ պատճառով, ըստ էության, Հայաստանն ունի երկու անկախության տոն՝ սեպտեմբերի 21 և մայիսի 28 (Հանրապետության օր):
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ <<բ>> դասարանի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ծովինար Ղազարյանը, դասղեկ Արաքսյա Քարամյանի համագործակցությամբ, կազմակերպեց միջոցառում՝ նվիրված…
Ծնող-դպրոց-համայնք կապի ջերմացման շրջանակում Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 3-7-րդ դասարանների ծնողների շրջանում սեպտեմբերի 19-ին կազմակերպվեց դաս-սեմինար Սթրեսը մեր օրերում թեմայով:
Ծնողները, հոգեբան, մանկավարժի օգնական Արինե Սարգսյանի հմտության շնորհիվ իրազեկվեցին և կարևորեցին սթրեսի ճանաչողական դրսևորումները և մշակեցին այնպիսի ռազմավարություն, որը կարելի է կիրառել սթրեսի նվազեցման համար:
…
2018թ․ սեպտեմբերի 20-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչ Դ․Հակոբյան ՀՀ Անկախությանը նվիրված բաց դաս անցկացվեց «Ես ազատ երկրի ազատ քաղաքացին եմ» խորագրով: Դասը սկսվեց ՀՀ օրներգով: Երեխաները ներկայացրին «ազատություն» հասկացության էությունը, մարդու հիմնարար ազատությունները, կարողացան փոխադարձ կապ ստեղծել «ազատ երկիր» և «ազատ քաղաքացի» հասկացությունների…
Սեպտեմբերի 14-ին Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում անցկացված «Դասը վարում է ոստիկանը» խորագրով միջոցառման նպատակը դեռահասների հետ աշխատանքի որակական փոփոխությունն էր: Ոստիկանությունը չափազանց կարևորում է անչափահասների իրավական դաստիարակության խնդիրը, և նրանց հանցավորության մարտահրավերներից զերծ պահելու, և ապագայում օրինահարգ քաղաքացիներ ունենալու մտահոգությամբ: Իսկ դեռահասի աշխարհը մտնելու, նրանց հուզող հարցերին և խնդիրներին առնչվելու…
Սեպտեմբերի 18-ին կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի հաշվետու կոնֆերանսը: Կանոնադրական կարգի համաձայն կոնֆերանսն աշխատեց հետևյալ օրակարգով`
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ