Այսօր տոն է, պայծառ ու լուսավոր տոն...
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում մեծ շուքով նշվեց տարեցների միջազգային օրը։
Միջոցառմանը ներկա էին Մասիսի քաղաքապետարանի գլխավոր մասնագետ Ռ. Աթանեսյանը,Սուրբ Թադևոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Արարատ Օրդոյանը, Մասիսի տարածաշրջանի ԿՄԽԿ֊ի տնօրեն Ռիտա Մանուկյանը և նրանց շահառուները, «Ընտրյալներ» մշակույթի կենտրոն ՀԿ՝ իր նախագահ, տնօրեն Ժասմինա…
Սգում է ազգս, սգում է Մեծանուն Հայի կորստով: Ազգի համար ապրած, նրա վշտով տառապած ՄԵծատառով Մարդը բռնել է անմահության ճանապարհը: Սակայն նրա կատարած անգնահատելի արարաքներն ու աշխատանքները երբեք չի ջնջվելու մեր ազգի հիշողությունից: Պարտավոր ենք միշտ հիշել ու փառաաբանել նրան: Այսօր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց մոմավառություն՝ ի հիշատակ շանսոնյե Շառլ…
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում հանդիսություն կազմակերպվեց Անկախության օրվա առթիվ։
27 տարի առաջ այս օրը Խորհրդային Հայաստանի քաղաքացիները պատմական որոշում կայացրին` անկախությունը ընտրելով որպես միակ հնարավոր կարգավիճակ և երկրի հետագա զարգացման անշեղ ուղի:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի աշակերտներ՝ Տիգրան Հարությունյանն ու Ալեքս Սարգսյանը մասնակցեցին «Բացահայտի՛ր տաղանդդ» մրցույթին: Կեցցե'ք, մեր սիրելի սաներ:
«Բացահայտի՛ր տաղանդդ» մրցույթը բացառիկ հնարավորություն էր տաղանդը ցույց տալու և զարգացնելու համար: Միջոցառումը հագեցած էր նոր բացահայտումներով և անակնկալներով:
Ծրագրի նպատակն էր բացահայտել և հանրայնացնել Կապան համայնքի տաղանդավոր…
Սեպտեմբերի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի տնօրենի աշխատասենյակը շնչում էր աշակերտների խանդավառ ոգևորվածությամբ: Դպրոցի տնօրենը հանդիպում էր հրավիրել աշակերտական խորհրդին և նորընտիր նախագահին։
Զրույցը կայացավ, գրեթե, միակողմանի ուղերձներով,
- Ես ձեզ լսում եմ,- երեխաներ,- այսպես սկսվեց երկխոսությունը… և երեխաներն այլևս չլռեցին.
առաջարկներ, մտահղացումներ, ցանկություններ, նաև պահանջ ներկայացրեց հանձնարարության պատրաստ աշակերտական…
2018 թ․ սեպտեմբերի 26-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 12-գ դասարանում բաց դաս է կազմակերպվել ռուսաց լեզվից (ուսուցիչ՝ Նարինե Ասատրյան)։
Թեման․ Արվեստ։ Կերպարվեստի ժանրերը։
Գեղանկարիչներ՝ Մարտիրոս Սարյան, Հովհաննես Այվազովսկի, Դմիտրի Նալբանդյան։
Դասի տիպը․ ինտեգրված դաս՝ նախագծային մեթոդի տարրերի կիրառմամբ:
Դասի նպատակներն էին․
- նպաստել…
Սեպտեմբերի 20-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված ՀՀ Անկախության 27-ամյակին կրում էր «Անկախ Հայաստան-27» խորագիրը:
Միջոցառումն սկսվեց ՀՀ օրհներգի կատարմամբ: Ներկաներին ՀՀ Անկախության օրվա առթիվ ողջունեց դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Գ. Հակոբյանը: Պատմության ուսուցիչ Ա. Մկրտչյանը ներկայացրեց Անկախության ձեռքբերման պատմական գործընթացը: Աշակերտները ներկայացրին ՀՀ…
Սեպտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները կատարեցին այս ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրությունները:
Աշակերտական խորհրդի ընտրությունները դպրոցում ժողովրդավարության և քաղաքացիական դաստիարակության նորմ է , որին դպրոցականները վերաբերվում են` որպես պարտականություն: Այս դեպքում կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում են պարտավորվածության բարոյական սահմանին:
Աշակերտական…
Սեպտեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը 6-12-րդ դասարանների աշակերտներին հրավիրել էր առաջին ընդհանուր աշակերտական ժողովի: Ուսումնական տարվա այս օրերը սկզբնական է, ուստի և ելակետային՝ ԱԽ օրինակելի կանոնադրությամբ նախատեսված աշակերտական ինքնավարության ձևավորման ճշգրիտ ժամանակացույցի ապահովման համար: Տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանը հանդես եկավ ամենամյա ծրագրային ուղերձով՝…
Ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած
Լուսապայծառ հոգիներով ճառագած,
Իմ նոր հայրենիք,
Հզոր հայրենիք...
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի մուտքից երևում էր,որ ունկնդիրը պետք է լինենք մի փոթորկահույզ արբեցնող, յուրօրինակ գրական -երաժշտական միջոցառման, որը կրում էր «Անկախ իմ Հայաստան» խորագիրը:
…Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ