Գրադարանը ազատություն է: Ընթերցելու,շփվելու ազատություն:Այն կրթություն է, որ չի ավարտվում այն օրը, երբ մենք ավարտում ենք դպրոցը կամ համալսարանը: Գրադարանը ժամանց է, առանձնացում և մուտք դեպի տեղեկատվություն /Նիլ Գեյման/:
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները մաթեմատիկայի դասն անցկացրին Կապանի էլեկտրոնային գրադարանում:
Թեման ՝ Հետաքրքիր փաստեր մաթեմատիկայի…
Սեպտեմբերի 20-ին ՀՀ Անկախության տոնին նվիրված միջոցառումներ կազմակերպվեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում /դաս-միջոցառում, կավճանկար, ցերեկույթ/:
Հեղինակներ՝ Լարիսա Խաչատրյան,Անահիտ Արզումանյան, Մերի Մովսիսյան։
Անկախության տոնին ընդառաջ դասը տեղի ունեցավ VIII ա դասարանում։ Դասը թեման պատմական ակնարկ անկախության ձեռքբերման ճանապարհին հայ ժողովրդի խիզախումների, պայքարի ու հաղթանակի շուրջ էր: Աշակերտները ներկայացրին 1918թ-ից մինչ…
Այո՛, մենք Հայ ենք, հայեցի, ծնվել և ապրում ենք աստվածային այս հողի վրա, որը կոչվում է Հայոց հող ...
Անկախության 27-րդ ամյակին ընդառաջ Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում՝ «27-ամյա ազատ, անկախ Հայաստան...» խորագրով։
Միջոցառման մեկնարկը տրվեց հեծանվային շքերթով՝ եռագույնի ծածանմամբ՝ Մասիս քաղաքի կենտրոնական հրապարակից։
Աշակերտները…
«Ասք լինելիության» խորագիրը կրող միջոցառումը, որ կազմակերպվել էր հ. 75 հիմնական դպրոցում՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի, զինղեկ՝ Ս. Քոչարյանի և երգչախմբի ղեկավար Լ. Միրզոյանի համատեղ ուժերով, աննախադեպ էր իր գույներով և հայրենաշունչ-հայրենամեծար բովանդակությամբ: Այն շարունակությունն էր «27-ամյա անկախ Հայաստանն իմ աչքերով» կավճանկարչության մրցույթի, որի հաղթողները՝ IIIա, IIբ և IIIբ…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցի IXԱ դասարանի աշակերտները /ուսուցչուհի՝ Սալվինազ Սիմոնյան/ ակտիվ մասնակցություն ունեցան «Բարբառների երկխոսություն» և Էպոսասացության մրցույթ-փառատոններին:
IXԱ դասարանի աշակերտ Գևորգ Բարսեղյանը 2018թ-ի հուլիսի 11-ին Գավառի արվեստի դպրոցում մասնակցեց «Բարբառների երկխոսություն» մարզային 8-րդ մրցույթ-փառատոնին, բարբառով պատմեց Հովհ.Թումանյանի «Սուտլիկ որսկանը» հեքիաթը, արժանանացավ հավաստագրի և հուշանվերի, իսկ IIԱ դասարանի…
Սերը երբեմն առաջանում է երևույթը հստակ ճանաչելուց. հայրենասիրությունը՝ առավել ևս:Այդ իսկ պատճառով մեր դպրոցական առօրյայում շարունակական են նպատակային էքսկուրսիաները՝ որպես հայրենյաց բազմածալ հարստությունների բացահայտմանը, սաների մեջ ազգային ճանաչողությանը նպաստող միջոց:Նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը նշանավորվեց հերթական ճանաչողական էքսկուրսիայով,որը կազմակերպվեց 10-րդ դասարանի սաների մասնակցությամբ, ծնողական խորհրդի կազմակերպմամբ, դասղեկի և պատմության ուսուցչի…
Հայ ժողովրդի կյանքում եղել են կարևորագույն պարգևներ՝ իբրև անսասան կամքի և խրոխտ ոգու դրսևորում:Նմանատիպ պարգևներից է մեր անկախությունը,որը ձեռք բերեցինք 70-ամյա թմբիրից հետո, երբ 1991թ. սեպտեմբերի 21-ին 2 միլիոն 43 հազար մարդ <<Այո>> ասաց անկախությանը. հռչակվեց Հայաստանի երրորդ հանրապետությունը:
Տոնի հիշատակումը դպրոցում կազմակերպվեց սեպտեմբերի 20-ին. ավագ դպրոցի սաները ձևավորել…
Սեպտեմբերի 21-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայաստանի Հանրապետության Անկախության 27-րդ տարելիցին նվիրված աղբյուր-հուշարձանի բացման հանդիսավոր արարողություն: Հանդիսությանը ներկա էին Ստեփանավանի քաղաքապետարանի պաշտոնական անձինք, քահանա Տեր Մամբրեն, ուսուցիչներ, ծնողներ, աշակերտներ: Ողջույնի և շնորհավորանքի խոսքով հանդես եկան տնօրեն Մարիամ Շոլինյանը, տեր Մամբրեն , ուսուցիչներ Սամվել Մանուկյանը, Վանիկ Եպիսկոպոսյանը: Հնչեց ՀՀ օրհներգը,…
20-րդ դարում Հայաստանը երկու անգամ վերականգնել է անկախ պետականությունը: Այդ իսկ պատճառով, ըստ էության, Հայաստանն ունի երկու անկախության տոն՝ սեպտեմբերի 21 և մայիսի 28 (Հանրապետության օր):
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ <<բ>> դասարանի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ծովինար Ղազարյանը, դասղեկ Արաքսյա Քարամյանի համագործակցությամբ, կազմակերպեց միջոցառում՝ նվիրված…
Ծնող-դպրոց-համայնք կապի ջերմացման շրջանակում Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 3-7-րդ դասարանների ծնողների շրջանում սեպտեմբերի 19-ին կազմակերպվեց դաս-սեմինար Սթրեսը մեր օրերում թեմայով:
Ծնողները, հոգեբան, մանկավարժի օգնական Արինե Սարգսյանի հմտության շնորհիվ իրազեկվեցին և կարևորեցին սթրեսի ճանաչողական դրսևորումները և մշակեցին այնպիսի ռազմավարություն, որը կարելի է կիրառել սթրեսի նվազեցման համար:
…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ