2018թ․ սեպտեմբերի 20-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչ Դ․Հակոբյան ՀՀ Անկախությանը նվիրված բաց դաս անցկացվեց «Ես ազատ երկրի ազատ քաղաքացին եմ» խորագրով: Դասը սկսվեց ՀՀ օրներգով: Երեխաները ներկայացրին «ազատություն» հասկացության էությունը, մարդու հիմնարար ազատությունները, կարողացան փոխադարձ կապ ստեղծել «ազատ երկիր» և «ազատ քաղաքացի» հասկացությունների…
Սեպտեմբերի 14-ին Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում անցկացված «Դասը վարում է ոստիկանը» խորագրով միջոցառման նպատակը դեռահասների հետ աշխատանքի որակական փոփոխությունն էր: Ոստիկանությունը չափազանց կարևորում է անչափահասների իրավական դաստիարակության խնդիրը, և նրանց հանցավորության մարտահրավերներից զերծ պահելու, և ապագայում օրինահարգ քաղաքացիներ ունենալու մտահոգությամբ: Իսկ դեռահասի աշխարհը մտնելու, նրանց հուզող հարցերին և խնդիրներին առնչվելու…
Սեպտեմբերի 18-ին կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի հաշվետու կոնֆերանսը: Կանոնադրական կարգի համաձայն կոնֆերանսն աշխատեց հետևյալ օրակարգով`
Սեպտեմբերի 12-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում ուսուցչի ղեկավարությամբ կազմակերպվեց Գաբրիել Սունդուկյանի «Պեպո» կինոդիտում /Գրականության ուսուցիչ Ժաննա Վարդանյան/։
Աշակերտներին շատ դուր եկավ այս կատակերգությունը, որտեղ պատկերված է երկու հակադիր խավերի՝ բուրժուազիայի ու ժողովրդական զանգվածների կոնֆլիկտը։ Արդար հերոսներն ունեն բարձր արժանապատվություն և բարոյական բարձր հատկանիշներ։
Նպատակը՝
ա/ գրական հերոսների…
Գրագիտության միջազգային օրվան նվիրված դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում: Դասն անցկացրեց դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանը դպրոցի գրադարանում:
Այս դասի նպատակն է գրագիտության կարևորության վրա աշակերտների ուշադրությունը գրավելը: Կարևոր է ոչ միայն գրելու կամ կարդալու ունակությունը. մենք նպատակ ունենք նաև բարձրացնել նրանց ընդհանուր զարգացվածության մակարդակը:
«Գրագիտությունը մեծ հեռանկարներ է…
Նոր հորիզոններ բացահայտելու խանդավառությամբ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակում թևածում է տոնական տրամադրությունը:
Աշակերտ, ծնող բարեկամ և ուսուցիչ միահյուսվել են ու հիշարժան դարձրել աշնան առաջին օրը` սեպտեմբերի 1-ը:
- Մենք եկել ենք գիտության կանչով,, հնչում է առաջին դասարանցիների շարքերից.
- Գիտելիքը ուժ է, գիտելիքը զենք է,…
Առավոտյան լիցքային վարժություններով ուսումնական օրը սկսելը նոր երևույթ չէ: Սա աշակերտներին աշխատանքային ռիթմի մեջ արագ ներգրավելու խմբակային մեթոդ է, որն էլ նպաստում է և կամքի ուժի զարգացմանը (առավոտյան արթնանալ վաղ, եթե անհրաժեշտ է, և ուշադրության կենտրոնացմանը, և կարգապահության հաստատմանը: Սա ֆիզիկական վիճակն ուղղակիորեն ուսումնական աշխատանքի հետ կապելու հիմնական ձև է։…
Գիտելիքի, գրի և դպրության տոնը պայծառ տրամադրություն էր ստեղծել Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում:
Հանդիսավոր միջոցառումը սկսվեց «Մեր հայրենիքը» օրհներգի հնչյունների ներքո, բարձրացավ հայոց եռագույնը:
Դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը ուղերձով դիմեց դպրոցականներին, ուսուցիչներին և հյուրերին:
Առանձնակի ջերմությամբ շնորհավորեց 1-ին դասարանցիներին, նրանց մաղթեց բարի դպրոցամուտ, իսկ դպրոցականներին և ուսուցիչներին՝ ամուր առողջություն, գիտելիքների նկատմամբ անսպառ…
Աշակերտական խորհուրդները դպրոցներում քաղաքացիական կրթության կարևորագույն տարրերն են: Դրանք հնարավորութոյւն են տալիս ստեղծելու ինքնավար աշակերտական մարմին և զարգացնելու աշակերտի հետաքրքրությունը, դպրոցի կառավարման նկատմամբ, ուստի և կառավարման հմտությունների նկատմամբ:
Սեպտեմբերի 5-ին աշակերտական խորհրդին անդամակցելու իրենց հայտն են ներկայացրել Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի աշակերտները:
Կանոնադրությունն ուսումնասիրել, քննարկել են, օր…
Ավանդույթի համաձայն, կրկին լեփ-լեցուն էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի բակը: Նորից հնչեց նոր ուսումնական տարվա առաջին ղողանջները: Սկզբում ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Վ.Ավետիսյանը՝ ներկայացնելով հաջողություններ ունեցած աշակերտներին անուն առ անուն: Յուրաքանչյուրին ներկաները ջերմ ու սրտագին ծափողջույններով էին դիմավորում: Դպրոցի տնօրենը ներկայացրեց նաև նոր ուսումնական տարվա խնդիրներն ու անելիքները: Այնուհետև իր շնորհավորական…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ