ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրոպական Միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Պյոտր Սվիտալսկուն:
ԿԳ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ-ում ԵՄ պատվիրակության ղեկավարին` Հայաստանի կրթության ոլորտին տրամադրվող աջակցության համար: Արայիկ Հարությունյանի խոսքով` Հայաստանի կրթական համակարգը կառուցվածքի առումով համադրելի է եվրոպական միասնական կրթական տարածքին, սակայն կրթության որակի բարելավման…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նախ շնորհավորել է խորհրդի նոր անդամներին, որոնք ընդգրկվել էին աշխատակարգով սահմանված ժամկետներում իրականացված ռոտացիայի արդյունքում: «Վերջին շրջանում կրթության ոլորտի նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծացել է, և բոլոր այն կազմակերպությունները, որոնք…
Աղվերանում մեկնարկել է Համահայկական բնագիտական 4-րդ օլիմպիադան, որին մասնակցում է Հայաստանի Հանրապետության, Արցախի Հանրապետության և Սփյուռքի 5 երկրի (Իրան, Վրաստան, Քուվեյթ, Ֆրանսիա, Ռուսաստան) 14 տարեկանից բարձր թվով 50 դպրոցական: Նրանք մրցում են մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի իմացության բնագավառներում:
Օլիմպիադայի կանոնակարգով նախատեսված է դպրոցականների մասնակցություն առնվազն մեկ առարկայական մրցույթի: Աշխատանքային լեզուն…
Մեկնարկել են 2018 թվականի միջազգային օլիմպիադաները. հուլիսի 7-13-ը Ռումինիայի Քլուջ-Նաբոկա քաղաքում տեղի ունեցած «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադան հայ դպրոցականների հաղթարշավի սկիզբն է դրել:
Հայաստանի դպրոցականների թիմի բոլոր վեց մասնակիցներն արժանացել են մեդալների՝ երկու արծաթե և չորս բրոնզե:
Մարտիրոսյան Վահան-Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց (12-րդ դասարան) -արծաթե մեդալ
Կարալյան Ալեքսանդր -…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր հյուրընկալել էինք աշխարհահռչակ գիտնական Յուրի Օգանեսյանին: 2016 թվականին Մենդելեևի աղյուսակի 115-րդ ու 118-րդ տարրերը ստացել են «մոսկովիում» (Mc) ու «օգանեսոն» (Og) անունները՝ ի պատիվ Յուրի Օգանեսյանի:
Գիտնականը ԿԳՆ աշխատակիցներին պատմել է իր կյանքի պատմությունը, մասնագիտական ընտրությունը, վերոնշյալ տարրերի ստեղծման պատմությունը:
Հանդիպման մասնակիցները պրոֆեսորին մի…
Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպությունը և ՀՀ կենտրոնական բանկն այսօր կազմակերպել էին համաժողով՝ նվիրված ֆինանսական կրթության ներդրմանը դպրոցում և երիտասարդության շրջանում: Համաժողովին ներկա է գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը:
Միջոցառման բանախոսներն անդրադարձել են աշակերտների և երիտասարդության շրջանում ֆինանսական կրթության կարևորության հարցերին, մասնավորապես ՏՀԶԳ-ի հետազոտության համաձայն՝ աշակերտները…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն հանդիպել է «Մանմար», «Էդիթ Պրինտ», «Տիգրան Մեծ», «Աստղիկ», «Զանգակ», «Անտարես», «Արևիկ», «Ոսկան Երևանցի», «Լույս», «Սպիկա» հրատարակչությունների ղեկավարների հետ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են դպրոցական դասագրքերի հետ կապված տեխնիկական և բովանդակային հարցեր: Նախարարը նշել է, որ նման ձևաչափով հանդիպման անհրաժեշտություն է առաջացել՝ քննարկելու առկա խնդիրները,…
Հուլիսի 5-ին՝ Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության օրվա առիթով Գավառի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել բակալավրիատի և մագիստրատուրայի շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությունը։ Հանդիսովոր միջոցառմանը ներկա է գտնվել Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը հանձնել է մագիստրատուրայի գերազանց շրջանավարտների դիպլոմները և շնորհավորել բոլոր շրջանավարտներին բուհն ավարտելու և մասնագիտական որակավորում ստանալու կապակցությամբ: Նախարարի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է Հայաստանում Ռուսաստանի Դաշնության նորանշանակ դեսպան Սերգեյ Կոպիրկինին: Շնորհավորելով ՌԴ դեսպանին նշանակման առթիվ՝ Արայիկ Հարությունյանը հույս է հայտնել, որ Սերգեյ Կոպիրկինն իր առաքելության ընթացքում կնպաստի կրթության և գիտության ոլորտում առկա ռազմավարական հարաբերությունների առավել խորացմանը և ընդլայնմանը: ԿԳ նախարարը նշել է, որ կրթության…
Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղը 2017-2018 թթ.-ին Հայաստանի 7 մարզում հիմնել է անգլերենի ակումբներ, որոնց գործունեության արդյունքների ամփոփմանը նվիրված միջոցառմանը մասնակցել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը: Ողջունելով ծրագրի մասնակից դպրոցների տնօրեններին և ուսուցիչներին՝ նախարարի տեղակալը կարևորել է ակադեմիական և գործնական գիտելիքների տարանջատումը: «Երեխաներին գործնական գիտելիքներ փոխանցելը հատկապես…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ