Վենետիկում մեկնարկվեց «ՎԵՆԵՏԻԿԸ ԵՎ ՀԱՅԵՐԸ» նախագիծը, որի շրջանակում ներկայացվեց Կոստան Զարյանի «Վենետիկյան նորավեպ» ստեղծագործության թատերական բեմադրությունը: «ՎԵՆԵՏԻԿԸ ԵՎ ՀԱՅԵՐԸ» նախագիծը նպատակ ունի հանրությանը տարբեր միջոցառումների միջոցով ներկայացնել հայ մշակույթն ու հայի ինքնությունը իրենց ամենատարբեր արտահայտություննեով»,- Aravot.am-ի հետ զրույցում ասաց Վենետիկի Կա’Ֆոսկարի համալսարանի պրոֆեսոր Սոնա Հարությունյանը, որը նաև նախագծի գիտական ղեկավարն…
2 Յունիս 2023-ին Պէյրութի Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարանները յանձնեցին այս տարեշրջանի աւարտականներու հունձքը` Մեսրոպեանի համար աւանդական դարձած խանդավառ եւ ոգեւորող հանդիսութեան մը ընթացքին:
Հանդէսին համար Մեսրոպեանի շրջափակ փութացած էին հազարէ աւելի հրաւիրեալներ՝ հոգեւորականներ, ազգային, համայնքային եւ քաղաքական անձնաւորութիւններ, զանազան միութիւններու ներկայացուցիչներ, ծնողներ ու բարեկամներ: Հանդէսը կայացաւ հովանաւորութեամբ…
10-11 Յունիս 2023-ին Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի “Շուշի” պարախումբը կրկին բեմ բարձրացաւ եւ հանրութեան ներկայացաւ տպաւորիչ ելոյթներով, որոնք մեծ խանդավառութիւն ստեղծեցին հանդիսատեսներուն մէջ: “Կը պարենք սիրոյ համար” վերնագրուած ելոյթները տեղի ունեցան Պուրճ Համուտի ՀԿՄ “Յովհաննէս Պօղոսեան” վերանորոգուած թատերասրահին մէջ, որ երկու օրերուն ալ ծայրէ ծայր գրաւուած էր ծնողներու, բարեկամներու…
Մայիսի 24-ին Սպահանի Նոր Ջուղայի «Արմեն» հայկական ամենօրյա երկսեռ տարրական դպրոցում թատերական տրամադրություն էր տիրում: Դպրոցի 5ա և 5բ դասարանի աշակերտները՝ հայոց լեզվի ուսուցչուհի Սկարլետ Հայրապետյանի նախաձեռնությամբ, բեմադրեցին Ավ. Իսահակյանի «Ամենապիտանի բանը» հեքիաթ-առակը: Հատկանշական է, որ նախապատրաստական, և հետագա բեմականացման ողջ աշխատանքը երեխաները կատարել են ինքնուրույն, իսկ ուսուցչուհին միայն հետևել…
Հայագիտության հերթական տոնն էր Կրասնոդար քաղաքում։ «Ռուսաստանի հայերի միություն» երկրամասային բաժանմունքի և երկրամասի կրթության բաժնի ղեկավար, բազմաթիվ գրքերի,նախագծերի հեղինակ Կարինե Եսայանի ջանքերով կայացավ Հայրենագիտական օլիմպիադան,որին մասնակցում էր շուրջ հարյուր աշակերտ՝ Կրասնոդարի երկրամասից և Ռոստովի մարզից։ Կատարված կազմակերպչական ու հայրենասիրական հսկայական աշխատանքի շնորհիվ օրն իսկական տոնի էր վերածվել բոլոր ներկաների համար:
7 мая в Армянском Обществе"Луйс" прошло мероприятие, посвящённое жизни и творчеству Великого Комитаса. Подготовила мероприятие педагог армянского языка Галустян Астхик Арташевна. Своими красивыми выступлениями украсили мероприятие ансамбли "Ахтамар" и "Урарту", церковный хор и музыкальное исполнение на скрипке от Гаяне. Зрители получили огромное удовольствие, познакомились с биографией музыканта и окунулись в…
Եկատերինբուրգի Կինոյի տանը բացվել է հայկական ֆիլմերի և հայկական կինոյի 100-ամյակին նվիրված հետահայաց ցուցադրություն: Նախագծի շրջանակներում ներկայացված է հայկական կինոյի պատմությանը նվիրված լուսանկարչական ցուցահանդես, կանցկացվեն ռուսերեն լեզվով Լավագույն հայկական ֆիլմերի ցուցադրություններ: Հետահայաց ցուցադրությունում ընդգրկված են նաև Խորհրդային Միության լեգենդար մարշալներ Բաղրամյանին և Բաբաջանյանին նվիրված ֆիլմեր: Իսկ ամենաերիտասարդ հանդիսատեսի համար ՝…
Հովհաննես Թումանյանի անվան հայռուսական բարեկամության տիկնիկային թատրոնը գործում է ՌԴ Տյումենի մարզի Տյումեն քաղաքում՝ Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում: Այն հիմնադրվել է 2020 թ. ՀՀ պատվավոր հյուպատոս, Տյումենի Հայերի միության նախագահ Աբրահամ Հովեյանի աջակցությամբ: Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարն է Ալմուրը (Ալվանդ Էմիլի Մուրադխանյան):
Տիկնիկային թատրոնի ստեղծման նպատակները մի քանիսն էին. համայնքի հայ երեխաներին կրթելը և հայերենին հաղորդակից դարձնելը, հեքիաթների միջոցով մեր արժեհամակարգին ծանոթացնելը: Ռուսերեն թարգմանությամբ պիեսների բեմադրումը նպատակաուղղված է ռուս հանրությանը ծանոթացնել հայ մշակույթին, հայի աշխարհընկալմանը, նիստ ու կացին: Ինչպես նաև…
Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի տնօրէնութեան նախաձեռնութեամբ 3 Մայիսին մեկնարկեց “Լռութիւն․ մենք կը կարդանք” նախագիծը («Silence, on lit !»), ըստ որուն, վարժարանի կրթական համայնքի բոլոր անդամները՝ աշակերտները, ուսուցիչները, պաշտօնեաները եւ աշխատակիցները հրաւիրուած են ամէն օր սահմանուած ժամուն (առտուան 8:20-էն մինչեւ 08:35) լռութեան մէջ կարդալ իրենց նախընտրած գիրքը։
Նախագիծը գլխաւորաբար ուղղուած է…
2023 թվականի ապրիլի 22-ին տեղի ունեցավ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպրոտի նախարարության ու ՀԲԸՄ Հայ վիրտուալ համալսարանի համատեղ հերթական վեբինարը: Այս անգամ հոյւր է դարձել ամրիկահայ պատմաբան, գրականագետ, ցեղասպանագետ դոկտոր Ռուբինա Փիրումյանը: Իր խոսքում Ռ.Փիրումյանը անդրադարձել է հայոց ցեղասպանության դասավանդմանը տարբեր տարիքների համար, դրա նպատակահարմարությանը և մեթոդիկային: Բանախոսի ելույթը…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ