«Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ը «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում «Հասարակություն, հասարակական գիտություններ» ուսումնական ոլորտի հանրակրթական առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի վերանայման նպատակով հայտարարում է խորհրդատուների ընտրության մրցույթ` հետևյալ առարկաների համար. Համաշխարհային պատմություն` հիմնական և ավագ դպրոցների համար և Հայոց պատմություն/եկեղեցու պատմություն` հիմնական դպրոցի համար:
Ընտրված խորհրդատուները կաշխատեն և կհամագործակցեն «Հասարակություն, հասարակական գիտություններ» աշխատանքային…
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում տեղի է ունեցել ՄԿՈւ ուսանողների միջև անցկացված «Միջին մասնագիտական կրթության կարևորության իմ տեսակետը» խորագրով մուլտիպլիկացիոն/անիմացիոն ֆիլմերի մրցույթի մրցանակների հանձնման արարողությունը։
Մրցույթն իրականացվել է «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամի «Մասնագիտական կրթություն և ուսուցում-համագործակցություն Հարավային Կովկասում» գերմանական ծրագրի շրջանակում՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի…
Սեպտեմբերի 1-ից սկսվում է Գիտության կոմիտեի՝ մայիսին հայտարարած «Ասպիրանտների և երիտասարդ հայցորդների հետազոտությունների աջակցության ծրագիր-2020» մրցույթի թեմաների ֆինանսավորումը:
«Ասպիրանտների և երիտասարդ հայցորդների հետազոտությունների աջակցության ծրագիր-2020» մրցույթն էապես տարբերվում էր նախորդ տարիներին հայտարարած ասպիրանտների մրցույթից։ Դիմել կարող էին մինչև 35 տարեկան առկա ուսուցման ասպիրանտները, երկրորդ և բարձր կուրսի…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Ռազմավարական զարգացման գործակալություն» ՀԿ-ն, Եվրոպական միության` «Համագործակցության խթանում` հանուն ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման արդյունավետ հնարավորությունների» ծրագրի շրջանակում Աղվերանում կազմակերպել են ՄԿՈւ ոլորտի դոնոր կազմակերպությունների երկխոսության հարթակի չորրորդ հանդիպումը: Հարթակը նպատակ ունի աջակցել իրականացվող ծրագրերի համակարգմանը, փորձի փոխանակմանը և հետագա անելիքների ճշգրտմանը:
Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ԿԳՄՍՆ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական…
Երիտասարդության միջազգային օրվա կապակցությամբ «Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդներ (American Councils)» կազմակերպությունը և ՄԱԿ-ի թմրամիջոցների և հանցագործության դեմ պայքարի գրասենյակը (United Nations Office on Drugs and Crime-UNODC) նախաձեռնել են երիտասարդների մասնակցությամբ օրենքի գերակայությանը միտված «E4J Justice Accelerator» ծրագրի մեկնարկը։ Առցանց միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ…
Հուլիսի 25-ից 30-ը տեղի է ունեցել 27-րդ մաթեմատիկական միջազգային ուսանողական օլիմպիադան (International Mathematics Competition)։ Այս տարի առցանց անցկացված օլիմպիադային մասնակցել են աշխարհի 96 համալսարանի թիմեր (546 մասնակից): Մրցույթին Հայաստանը ներկայացրել է Երևանի պետական համալսարանի թիմը:
Երևանի պետական համալսարանը ներկայացված էր 7 մասնակիցով, որոնցից հինգը՝ Արսեն Համբարձումյանը, Վահան Մարտիրոսյանը, Վահագն Ալթունյանը,…
Տավուշի մարզի Բերդ համայնքում կկառուցվի «Թումո» շարժական կենտրոն` հագեցած անհրաժեշտ տեխնիկական սարքավորումներով։ «Թումոն տուփի մեջ» կրթական ծրագիր իրականացնելու նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ Բերդի ավագ դպրոցի տարածքի մի հատվածն անհատույց օգտագործման իրավունքով հանձնվել է «Սիմոնյան կրթական հիմնադրամին»։
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, կարևորելով նախաձեռնությունը, նշել է, որ…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է Իրավաբանների հայկական ասոցիացիայի կազմակերպած` Շվեդիայի կառավարության աջակցությամբ և Հայաստանի ՔՀԿ-ների հակակոռուպցիոն կոալիցիայի գործընկերությամբ իրականացվող «Երիտասարդությունը հանուն հակակոռուպցիայի» ծրագրով առցանց սեմինար–հանդիպմանը, որին մասնակցում էին նաև Վանաձորի թիվ 5 ավագ դպրոցի սաները:
Ա. Մարտիրոսյանը ողջունել է մասնակիցներին և կազմակերպիչներին՝ հատկապես կարևորելով երիտասարդների մասնակցությունը ծրագրին,…
Միջազգային հանրապետական ինստիտուտը ընթացիկ տարվա մայիս-հունիս ամիսներին իրականացրել է պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում հեռավար կրթության կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ առցանց հարցում:
Հետազոտության նպատակն էր հավաքագրել հանրակրթության տարբեր շահառու խմբերի՝ ուսուցիչների, տնօրենների, ծնողների և սովորողների կարծիքը արտակարգ դրության պայմաններում հեռավար կրթության կազմակերպման և իրականացման խնդիրների ու մարտահրավերների վերաբերյալ։ Հարցմանը մասնակցել…
ՀՀ ԳԱԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի արտադրած` կորոնավիրուսի ՊՇՌ թեստերը կօգտագործվեն պետական պատվերով իրականացվող հետազոտությունների համար։
Գործընթացը, ընդհանուր առմամբ, տևել է մոտ մեկ ամիս նյութերի վերջին խմբաքանակի ստանալուց հետո, աշխատանքներում ներգրավված է եղել ինստիտուտի երեք լաբորատորիաների շուրջ 20 հոգանոց թիմը։ Թեստերի մշակման համար անհրաժեշտ պարագաներն ու նյութերը ձեռք բերելու և Հայաստան…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ