«Գավառը՝ ՀՀ 2024 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում Գավառ համայնքում քննարկվել են նախատեսվող միջոցառումների մանրամասները, ընթացակարգերը, ժամկետները, առկա խնդիրներն ու լուծման ուղիները:
Քննարկմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, Գավառ խոշորացված համայնքի ղեկավար Գուրգեն Մարտիրոսյանը և համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ Գրիգոր Դաշտոյանը:
«Համատեղ աշխատանքի և միասնական ջանքերի շնորհիվ, վստահ եմ, ծրագիրը հրաշալի արդյունք կունենա»,- ասել է Զարա Ասլանյանը: Գավառ համայնքի ղեկավարը վերահաստատել է պատրաստակամությունը՝ հնարավոր բոլոր ուղիներով համագործակցելու և որպես երիտասարդական մայրաքաղաք լավագույնս ներկայանալու գործում:
Բացի նախատեսվող ծրագրերից՝ կողմերն ընդգծել են Գավառ համայնքում մեծածավալ այլ միջոցառումների անցկացման կարևորությունն ու անդրադարձել դրանց համար անհրաժեշտ ռեսուրսներին:
Գավառ համայնք այցի շրջանակում ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները մասնակցել են նաև «Գավառի երիտասարդների տուն» բաց երիտասարդական կենտրոնի՝ 2023 թվականի տարեկան հաշվետու միջոցառմանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ Զարա Ասլանյանն ընդգծել է. «Գավառ համայնքում այսօր ստեղծվել են բոլոր նախադրյալները՝ նպաստելու ինչպես երիտասարդական մայրաքաղաքի ընտրությանը, այնպես էլ երիտասարդական կյանքի ակտիվացմանը: Կարևոր է նաև այն, որ Գավառում արդեն իսկ գործում է երիտասարդական կենտրոն, որտեղ երիտասարդներին մատուցվում են ոչ ֆորմալ կրթության ծառայություններ, ինչը նպաստելու է նրանց մրցունակության բարձրացմանն ու նոր կարողությունների զարգացմանը»:
ԿԳՄՍՆ երիտասարդության հարցերի վարչության պետը կարևորել է նաև փորձի փոխանակումը պետության կողմից ստեղծված երիտասարդական կենտրոնների և «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոնի» կողմից հիմնված «Երիտասարդների տուն» բաց երիտասարդական կենտրոնների միջև:
«Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի կողմից ՀՀ տարբեր համայնքներում այդպիսի 5 կենտրոն է գործում: Ողջունելով ներկաներին՝ հասարակական կազմակերպության միջազգային խորհրդի նախագահ Արթուր Նաջարյանը նշել է. «Երիտասարդական կենտրոնի՝ ավելի քան 1 տարի առաջ տեղի ունեցած պաշտոնական բացման արարողությունից հետո շատերը չէին հավատում, որ Գավառը հաջողելու է: Նախատեսել էինք 300 երիտասարդի մասնակցություն, սակայն այս մեկ տարվա ընթացքում արդեն 580 երիտասարդ է հաճախել կենտրոն»:
Հաշվետու միջոցառման ավարտին շահառու երիտասարդները հաջողված պատմություններով ներկայացրել են կենտրոնի ակտիվ դերակատարությունը համայնքի երիտասարդական կյանքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ