«Գավառը՝ ՀՀ 2024 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում Գավառ համայնքում քննարկվել են նախատեսվող միջոցառումների մանրամասները, ընթացակարգերը, ժամկետները, առկա խնդիրներն ու լուծման ուղիները:
Քննարկմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, Գավառ խոշորացված համայնքի ղեկավար Գուրգեն Մարտիրոսյանը և համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ Գրիգոր Դաշտոյանը:
«Համատեղ աշխատանքի և միասնական ջանքերի շնորհիվ, վստահ եմ, ծրագիրը հրաշալի արդյունք կունենա»,- ասել է Զարա Ասլանյանը: Գավառ համայնքի ղեկավարը վերահաստատել է պատրաստակամությունը՝ հնարավոր բոլոր ուղիներով համագործակցելու և որպես երիտասարդական մայրաքաղաք լավագույնս ներկայանալու գործում:
Բացի նախատեսվող ծրագրերից՝ կողմերն ընդգծել են Գավառ համայնքում մեծածավալ այլ միջոցառումների անցկացման կարևորությունն ու անդրադարձել դրանց համար անհրաժեշտ ռեսուրսներին:
Գավառ համայնք այցի շրջանակում ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները մասնակցել են նաև «Գավառի երիտասարդների տուն» բաց երիտասարդական կենտրոնի՝ 2023 թվականի տարեկան հաշվետու միջոցառմանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ Զարա Ասլանյանն ընդգծել է. «Գավառ համայնքում այսօր ստեղծվել են բոլոր նախադրյալները՝ նպաստելու ինչպես երիտասարդական մայրաքաղաքի ընտրությանը, այնպես էլ երիտասարդական կյանքի ակտիվացմանը: Կարևոր է նաև այն, որ Գավառում արդեն իսկ գործում է երիտասարդական կենտրոն, որտեղ երիտասարդներին մատուցվում են ոչ ֆորմալ կրթության ծառայություններ, ինչը նպաստելու է նրանց մրցունակության բարձրացմանն ու նոր կարողությունների զարգացմանը»:
ԿԳՄՍՆ երիտասարդության հարցերի վարչության պետը կարևորել է նաև փորձի փոխանակումը պետության կողմից ստեղծված երիտասարդական կենտրոնների և «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոնի» կողմից հիմնված «Երիտասարդների տուն» բաց երիտասարդական կենտրոնների միջև:
«Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի կողմից ՀՀ տարբեր համայնքներում այդպիսի 5 կենտրոն է գործում: Ողջունելով ներկաներին՝ հասարակական կազմակերպության միջազգային խորհրդի նախագահ Արթուր Նաջարյանը նշել է. «Երիտասարդական կենտրոնի՝ ավելի քան 1 տարի առաջ տեղի ունեցած պաշտոնական բացման արարողությունից հետո շատերը չէին հավատում, որ Գավառը հաջողելու է: Նախատեսել էինք 300 երիտասարդի մասնակցություն, սակայն այս մեկ տարվա ընթացքում արդեն 580 երիտասարդ է հաճախել կենտրոն»:
Հաշվետու միջոցառման ավարտին շահառու երիտասարդները հաջողված պատմություններով ներկայացրել են կենտրոնի ակտիվ դերակատարությունը համայնքի երիտասարդական կյանքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ