Դպրոցում է հիմք դրվում և խորը արմատավորվում մատաղ սերնդի ռազմահայրենասիրությունը, բանակաշինության պատմության իմացությունը,ազգի հերոսական անցյալին և փառապանծ նվիրյալ զավակներին ճանաչելու, արժևորելու, երկրի վառ ապագան կերտելու ամենապատասխանատու, բայց ճշմարիտ ուղին:
Դրա վառ ապացույցն էր ապրիլի 22-ին Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի տնօրենության աջակցությամբ աշակերտների մասնակցությունը Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կազմակերպված «Ազգ-բանակ 2017» ցուցահանդեսին: Այցելությանը աշակերտներին ուղեկցում էին 5-12-րդ դասարանների դասղեկները, զինղեկ Հ. Դարմանյանը, ուսուցիչներ ևծնողներ: Ցուցադրված ռազմատեխնիկայի ցուցահանդեսին ներկա աշակերտները,առաջնորդվելով «Ազգը հզոր է իր հզոր բանակով» կարգախոսով,հպարտությամբ ու մեծ ոգևորությամբ էին դիտում,իսկ այցելած ազգաբնակչությունը վստահությամբ էր տոգորվում, երբ սեփական աչքերով տեսնում էր մեր բանակի սպառազինությունն ու մարտական պատրաստվածությունը:ՀՀ Պաշտպանության նախարարության կազմակերպած նման միջոցառումը փաստում էր,որ յուրաքանչյուր հայ քաղաքացի, անկախ սեռից ու տարիքից, պիտի առնչվի և մասնակցի հայրենիքի պաշտպանությանը: Ապագա զինակոչիկ դպրոցականներին ոգևորել էր հատկապես ցուցահանդեսային ծրագրով նախատեսված ընդհանուր և անհատական ձևաչափերով կազմակերպվող մրցույթը, որին յուրաքանչյուր աշակերտ մասնակցում էր զինգրքույկի տեսք ունեցող անհատական տոմսերով: Մրցութային վարժություններին մասնակցեցին նաև մեր աշակերտները՝ դրսևորելով իրենց կարողությունները ավտոմատի քանդել-հավաքելու, ձգումներ կատարելու վերաբերյալ, ինչպես նաև շրջեցին և ծանոթացան տաղավարների ցուցադրությանը,իմացան ՀՀ-ում գործող ռազմական ուսումնական հաստատությունների, ինչպես նաև նրանց ձեռքբերումների մասին: Շրջայցն այնքան տպավորիչ էր, որ աշակերտները դժվարությամբ թողեցին ցուցասրահը և զինվորական նվագախմբի քայլերգի ներքո մարզահամերգային համալիրից ուղևորվեցին դեպի Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր:
Եղեռնի 102-րդ տարելիցի նախօրյակին հերթական անգամ այցելեցինք անմեղ զոհերի հիշատակը հավերժացնող հուշահամալիր և ծաղիկներ խոնարհեցինք, աղոթք հղեցինք առ Աստված՝ աղերսելով նահատակների հոգիներին հանգստություն: Թախիծն ու հպարտությունը միախառնվել էին մեր հոգիներում. հպարտ ենք, որ այսօր ունենք անկախ ու բարգավաճող հայրենիք իր հզոր բանակով ու հայրենասեր զավակներով, ինչի համար հավերժ երախտապարտ ենք իրենց կյանքը զոհաբերած հերոս հայորդիներին, անմեղ նահատակներին ու մեր այսօրվա խաղաղությունն ապահովող անպարտ բանակի յուրաքանչյուր զինվորին:
Ալվարդ Ալեքսանյան
Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի քիմիայի և կենսաբանության ուսուցչուհի
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ