Դպրոցում է հիմք դրվում և խորը արմատավորվում մատաղ սերնդի ռազմահայրենասիրությունը, բանակաշինության պատմության իմացությունը,ազգի հերոսական անցյալին և փառապանծ նվիրյալ զավակներին ճանաչելու, արժևորելու, երկրի վառ ապագան կերտելու ամենապատասխանատու, բայց ճշմարիտ ուղին:
Դրա վառ ապացույցն էր ապրիլի 22-ին Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի տնօրենության աջակցությամբ աշակերտների մասնակցությունը Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կազմակերպված «Ազգ-բանակ 2017» ցուցահանդեսին: Այցելությանը աշակերտներին ուղեկցում էին 5-12-րդ դասարանների դասղեկները, զինղեկ Հ. Դարմանյանը, ուսուցիչներ ևծնողներ: Ցուցադրված ռազմատեխնիկայի ցուցահանդեսին ներկա աշակերտները,առաջնորդվելով «Ազգը հզոր է իր հզոր բանակով» կարգախոսով,հպարտությամբ ու մեծ ոգևորությամբ էին դիտում,իսկ այցելած ազգաբնակչությունը վստահությամբ էր տոգորվում, երբ սեփական աչքերով տեսնում էր մեր բանակի սպառազինությունն ու մարտական պատրաստվածությունը:ՀՀ Պաշտպանության նախարարության կազմակերպած նման միջոցառումը փաստում էր,որ յուրաքանչյուր հայ քաղաքացի, անկախ սեռից ու տարիքից, պիտի առնչվի և մասնակցի հայրենիքի պաշտպանությանը: Ապագա զինակոչիկ դպրոցականներին ոգևորել էր հատկապես ցուցահանդեսային ծրագրով նախատեսված ընդհանուր և անհատական ձևաչափերով կազմակերպվող մրցույթը, որին յուրաքանչյուր աշակերտ մասնակցում էր զինգրքույկի տեսք ունեցող անհատական տոմսերով: Մրցութային վարժություններին մասնակցեցին նաև մեր աշակերտները՝ դրսևորելով իրենց կարողությունները ավտոմատի քանդել-հավաքելու, ձգումներ կատարելու վերաբերյալ, ինչպես նաև շրջեցին և ծանոթացան տաղավարների ցուցադրությանը,իմացան ՀՀ-ում գործող ռազմական ուսումնական հաստատությունների, ինչպես նաև նրանց ձեռքբերումների մասին: Շրջայցն այնքան տպավորիչ էր, որ աշակերտները դժվարությամբ թողեցին ցուցասրահը և զինվորական նվագախմբի քայլերգի ներքո մարզահամերգային համալիրից ուղևորվեցին դեպի Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր:
Եղեռնի 102-րդ տարելիցի նախօրյակին հերթական անգամ այցելեցինք անմեղ զոհերի հիշատակը հավերժացնող հուշահամալիր և ծաղիկներ խոնարհեցինք, աղոթք հղեցինք առ Աստված՝ աղերսելով նահատակների հոգիներին հանգստություն: Թախիծն ու հպարտությունը միախառնվել էին մեր հոգիներում. հպարտ ենք, որ այսօր ունենք անկախ ու բարգավաճող հայրենիք իր հզոր բանակով ու հայրենասեր զավակներով, ինչի համար հավերժ երախտապարտ ենք իրենց կյանքը զոհաբերած հերոս հայորդիներին, անմեղ նահատակներին ու մեր այսօրվա խաղաղությունն ապահովող անպարտ բանակի յուրաքանչյուր զինվորին:
Ալվարդ Ալեքսանյան
Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի քիմիայի և կենսաբանության ուսուցչուհի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ