«Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին,հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը,հոգին ու հոգեբանությունը»,- այսպես բարձր է գնահատել մեր ոսկեղենիկ լեզուն մեծն Թումանյանը: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր սերունդ, երբ բացում է դպրության դռները, նախևառաջ պարտավորվում է սովորել հայոց այբուբենը, որից սկիզբ է առնում և ծավալվում ողջ գիտությունը: Թոթովախոս մանուկների համար ամենամեծ հարստությունն ու ամենաշքեղ գանձարանը լեզվի իմացությունն է: Դա էին եկել ապացուցելու Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանցիները: Նրանք հպարտորեն հնչեցրին հայոց այբուբենը և ևս մեկ անգամ հաստատեցին, որ, իրոք, մեր չափազանց հարուստ ու ճոխ հայոց լեզուն հայ ժողովրդի հեռավոր անցյալի բանալին է և մեր լինելիության,մեր գոյատևման կարևոր հենասյուներից մեկը:
«Հրաժեշտ այբբենարանին» խորագիրը կրող միջոցառման կազմակերպիչներն էին դասվար Սիլվա Կարապետյանն ու երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Դանիելյանը: Տոնական տրամադրություն էր տիրում: Հասկանալի էր երեխաների ոգևորությունը, նրանք արդեն գրաճանաչ էին, մեսրոպյան այբուբենը նրանցից յուրաքանչյուրի ձեռքբերումն էր: Ոչ պակաս ոգևորված էին նաև ծնողներն ու հանդիսատեսը, ովքեր հաճելի պահեր ապրեցին՝ վայելելով առաջին դասարանցիների և նրանց ավագ ընկերների բազմազան ու բազմաբովանդակ կատարումները՝ ասմունքից մինչև հեքիաթային հերոսների կերպարավորումներ՝ համեմված գեղեցիկ երգ ու պարով: Պատահական չէր նաև առաջնակարգ սրբերի շարքը դասված մեր մեծագույն հայի՝ Մեսրոպ Մաշտոցի կերպարի ներկայությունը, ում տրված էր հայոց այբուբենը ստեղծելու վեհ առաքելությունը: Այո՛, հայոց լեզուն չէր կարող հարատևել և զարգանալ,եթե գոյություն չունենային հայոց գրերը՝ մեր ազգապահպան 36 զինվորները, որոնք ստիպեցին օտարներին զգալ և հասկանալ,թե ի˜նչ սքանչելի ու ստեղծագործ ժողովուրդ ենք մենք, և ի˜նչ հզոր հայրենիք ունենք: Իսկ այսօրվա տառաճանաչ դարձած մանուկները վաղվա մեր հայրենիքը կերտողն ու շենացնողն են, հարկ եղած դեպքում՝ անառիկ լեռների պես պաշտպան կանգնող զինվորներն են:
Միջոցառման ավարտին դպրոցի տնօրեն Հ. Ասատրյանը հույս հայտնեց, որ առաջին դասարանի աշակերտները հավատարիմ կմնան իրենց երդմանը և սրբորեն կպահպանեն ու հետագա սերունդներին կփոխանցեն մեր ազգի ամենամեծ գանձը՝ հայոց մեսրոպատառ այբուբենը, և մայրենիի յուրաքանչյուր դաս կսկսեն հայոց այբուբենն արտասանելով:
Արմինե Ալեքսանյան
Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի հումանիտար մասնախմբի նախագահ՝
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ