«Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին,հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը,հոգին ու հոգեբանությունը»,- այսպես բարձր է գնահատել մեր ոսկեղենիկ լեզուն մեծն Թումանյանը: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր սերունդ, երբ բացում է դպրության դռները, նախևառաջ պարտավորվում է սովորել հայոց այբուբենը, որից սկիզբ է առնում և ծավալվում ողջ գիտությունը: Թոթովախոս մանուկների համար ամենամեծ հարստությունն ու ամենաշքեղ գանձարանը լեզվի իմացությունն է: Դա էին եկել ապացուցելու Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանցիները: Նրանք հպարտորեն հնչեցրին հայոց այբուբենը և ևս մեկ անգամ հաստատեցին, որ, իրոք, մեր չափազանց հարուստ ու ճոխ հայոց լեզուն հայ ժողովրդի հեռավոր անցյալի բանալին է և մեր լինելիության,մեր գոյատևման կարևոր հենասյուներից մեկը:
«Հրաժեշտ այբբենարանին» խորագիրը կրող միջոցառման կազմակերպիչներն էին դասվար Սիլվա Կարապետյանն ու երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Դանիելյանը: Տոնական տրամադրություն էր տիրում: Հասկանալի էր երեխաների ոգևորությունը, նրանք արդեն գրաճանաչ էին, մեսրոպյան այբուբենը նրանցից յուրաքանչյուրի ձեռքբերումն էր: Ոչ պակաս ոգևորված էին նաև ծնողներն ու հանդիսատեսը, ովքեր հաճելի պահեր ապրեցին՝ վայելելով առաջին դասարանցիների և նրանց ավագ ընկերների բազմազան ու բազմաբովանդակ կատարումները՝ ասմունքից մինչև հեքիաթային հերոսների կերպարավորումներ՝ համեմված գեղեցիկ երգ ու պարով: Պատահական չէր նաև առաջնակարգ սրբերի շարքը դասված մեր մեծագույն հայի՝ Մեսրոպ Մաշտոցի կերպարի ներկայությունը, ում տրված էր հայոց այբուբենը ստեղծելու վեհ առաքելությունը: Այո՛, հայոց լեզուն չէր կարող հարատևել և զարգանալ,եթե գոյություն չունենային հայոց գրերը՝ մեր ազգապահպան 36 զինվորները, որոնք ստիպեցին օտարներին զգալ և հասկանալ,թե ի˜նչ սքանչելի ու ստեղծագործ ժողովուրդ ենք մենք, և ի˜նչ հզոր հայրենիք ունենք: Իսկ այսօրվա տառաճանաչ դարձած մանուկները վաղվա մեր հայրենիքը կերտողն ու շենացնողն են, հարկ եղած դեպքում՝ անառիկ լեռների պես պաշտպան կանգնող զինվորներն են:
Միջոցառման ավարտին դպրոցի տնօրեն Հ. Ասատրյանը հույս հայտնեց, որ առաջին դասարանի աշակերտները հավատարիմ կմնան իրենց երդմանը և սրբորեն կպահպանեն ու հետագա սերունդներին կփոխանցեն մեր ազգի ամենամեծ գանձը՝ հայոց մեսրոպատառ այբուբենը, և մայրենիի յուրաքանչյուր դաս կսկսեն հայոց այբուբենն արտասանելով:
Արմինե Ալեքսանյան
Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի հումանիտար մասնախմբի նախագահ՝
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ