ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բժշկական կրթության ոլորտում կներդրվի փորձարարական հետբուհական կրթական ծրագիր

Փետրվարի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և Առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանն այսօր համատեղ հրաման են ստորագրել՝ բժշկական կրթության ոլորտում կլինիկական օրդինատուրայի հենքի վրա փորձարարական հետբուհական մասնագիտական կրթական ծրագիր ներդնելու վերաբերյալ:

Բժշկական կրթության ոլորտում փորձարարական հետբուհական մասնագիտական ծրագիրը ստեղծվել է «Հենար» բարեգործական հիմնադրամի նախաձեռնությամբ՝ նպատակ ունենալով միավորելու երկրում առկա լավագույն ակադեմիական և կլինիկական ռեսուրսները հետբուհական բժշկական կրթության ոլորտում, ինչպես նաև համագործակցելու միջազգային գործընկերների հետ՝ ստանալու նորարարական, ռեզիդենտակենտրոն ծրագիր՝ հիմնված միջազգային լավագույն փորձի վրա: Ծրագիրը ռեզիդենտներին տալու է ընդգրկուն, բազմազան և համապարփակ կրթություն։

Համատեղ հրամանի ստորագրման միջոցառմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, Առողջապահության նախարարի տեղակալ Լենա Նանուշյանը, ԵՊԲՀ ռեկտոր Արմեն Մուրադյանը, Առողջապահության ազգային ինստիտուտի ռեկտոր Ալեքսանդր Բազարչյանը, ներկայացուցիչներ «Հենար» բարեգործական հիմնադրամից և շահագրգիռ այլ կառույցներից:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է կարևոր ծրագրի մեկնարկի առիթով և ընդգծել՝ իրականացվող փոփոխությունները սպասված են թե՛ կրթության, թե՛ առողջապահության ոլորտներում: Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նաև միջգերատեսչական արդյունավետ համագործակցությունն ու ջանքերի մեկտեղումը:

«Մենք գտնվում ենք բարձրագույն կրթության բարեփոխումների կարևոր փուլում՝ թե՛ կրթական ծրագրերի բովանդակության, թե՛ կառուցվածքային փոփոխությունների տեսանկյունից: Կարևոր է, որ այս ծրագիրը լինի համահունչ և իրականացվի այդ բարեփոխումների համատեքստում: Մասնավորապես՝ խոսքն ակադեմիական քաղաքի, բուհերի խոշորացման և գիտահետազոտական կազմակերպությունների հետ միավորման գործընթացի մասին է: Բժշկական կրթությունը լինելու է այս ամբողջ կրթական տարածքի մի կարևոր մասը: Այսօր էլ բժշկական կրթությունը յուրահատուկ տեղ ունի մեր երկրում. այն կրթության ամենապահանջված ուղղությունն է միջազգային իմաստով»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու նշել՝ օտարերկրյա ուսանողների ամենամեծ թիվն առկա է հենց բժշկական կրթության ուղղությամբ, ինչը հավելյալ պատասխանատվություն է առաջացնում՝ որակի ապահովման տեսանկյունից:

Այս համատեքստում ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է այն հանգամանքը, որ Երևանի պետական բժշկական համալսարանը վերջերս նաև միջազգային հավատարմագրում է անցել՝ վերահաստատելով որակական այն պահանջները, որոնք պետք է գործեն բժշկական կրթության կազմակերպման առումով:

«Այս ուղղությամբ առավել քան հետևողական ենք լինելու նաև «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի մշակման շրջանակում՝ հատուկ ուշադրության դարձնելով լիցենզավորման, հավատարմագրման և մյուս ուղղություններին: Կարծում եմ՝ այս ծրագիրն ուղենշային ու շատ կարևոր նշանակություն ունի, քանի որ ցույց է տալիս մեր հանձնառությունը՝ գնալ որակյալ կրթական ծրագրեր իրականացնելու ճանապարհով»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարի խոսքով՝ այս աշխատանքները կնպաստեն նաև պետության կողմից կրթաթոշակային տեղերի բաշխման գործընթացն ավելի նպատակային ու թիրախային դարձնելուն՝ ծառայեցնելով մեր երկրի իրական կարիքներին և զարգացման սկզբունքներին:

Առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը ևս բարձր է գնահատել երկու գերատեսչությունների միջև համագործակցությունը. «Շնորհավորում եմ ոչ միայն այն արդյունքի համար, որն այսօր գրանցում ենք և որը հետագայում հիմք է ծառայելու թե՛ կրթական, թե՛ առողջապահական ոլորտներում լուրջ բարեփոխումների, այլև նմանօրինակ կարևոր համագործակցության համար: ԿԳՄՍ նախարարության հետ վերջին տարիներին մի շարք ծրագրերում կարողացել ենք բեկումնային փոփոխություններ բերել»:

Բժշկական կրթության ոլորտում փորձարարական հետբուհական մասնագիտական ծրագիրն իրականացվելու է «Մանկաբուժություն» մասնագիտությամբ կազմակերպվելիք սովորողների ընդունելության արդյունքներով: Ծրագիրը գործում է Առողջապահության նախարարության նպատակային օրդինատուրայի ծրագրի շրջանակում: Այն մեկնարկել է 2023 թվականի հոկտեմբերին և ունի մրցութային կարգով ընդգրկված 8 սովորող՝ ընդունված և՛ ԵՊԲՀ-ի, և՛ ԱԱԻ-ի միջոցով:

Միջոցառման շրջանակում ԿԳՄՍ և Առողջապահության նախարարները նաև զրուցել են ծրագրում ընդգրկված սովորողների հետ, հետաքրքրվել փորձարարական ծրագրի կիրառումից և ընձեռած հնարավորություններից:

Ծրագրի ակադեմիական գործընկերներն են Առողջապահության ազգային ինստիտուտը և Երևանի պետական բժշկական համալսարանը, իսկ միջազգային գործընկերը՝ Լոս Անջելեսի մանկական հիվանդանոցը: Ծրագրի հիմնական կլինիկական գործընկերներն են «Արաբկիր» բժշկական համալիրը, «Մուրացան» համալսարանական հիվանդանոցային համալիրն ու «Ուիգմոր» կանանց և երեխաների հիվանդանոցը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)