ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում ընդունված որոշմամբ գործադիրը 279 մլն 954 հազար դրամ է հատկացրել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը՝ 2024 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին Հայաստանում անցկացվելիք ՈՒԵՖԱ-ի ֆուտզալի Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ մրցաշարի անցկացման նպատակով:
Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ որոշմամբ թե՛ Կառավարության ծրագրով, թե՛ սպորտի զարգացման ռազմավարությամբ սահմանված կարևոր քայլ է իրականացվում, որտեղ առանձնահատուկ շեշտադրվում է խաղային մարզաձևերի զարգացման անհրաժեշտությունը: Այդ նպատակով 2024-2026 թվականների միջնաժամկետ ծախսային ծրագրով նախորդ տարի արդեն հաստատվել են մարզերում երկու ֆուտբոլային ստադիոնների նախագծման և կառուցման աշխատանքները, իսկ ակադեմիական քաղաքի հատակագծում տեղ է գտել Ազգային մարզադաշտը: Այժմ արդեն խաղային մարզաձևերի զարգացման նոր հնարավորություն է ձևավորվում:
«Վերջին տարիներին հատկապես հաջող է հանդես գալիս Հայաստանի ֆուտզալի հավաքականը, որն այժմ տեղ է գտել Եվրոպայի 20 լավագույն հավաքականների վարկանիշային ցանկում: Նախորդ տարի էլ մեր ընտրանին առաջին անգամ մտավ ֆուտզալի աշխարհի 2024 թ. առաջնության ՈՒԵՖԱ-ի գոտու էլիտ ռաունդի եզրափակիչ փուլ, ընդ որում՝ հաղթանակի հասնելով ընտրական փուլի 7 խաղում անընդմեջ: Այժմ խաղային մարզաձևերի զարգացման նոր հնարավորություն է ձևավորվում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ անդրադառնալով Հայաստանում անցկացվելիք ՈՒԵՖԱ-ի ֆուտզալի Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ մրցաշարին:
Նախարարը տեղեկացրել է՝ Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի հայտը հաղթող է ճանաչվել Հունաստանի, Լիտվայի, Լեհաստանի, Իսպանիայի և Շվեյցարիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիաների հետ մրցակցությունում: Արդյունքում՝ որևէ խաղային մարզաձևի եվրագավաթային եզրափակիչն առաջին անգամ կանցկացվի Հայաստանում:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում համապատասխան բարեկարգման աշխատանքներ կատարելու անհրաժեշտություն է առաջացել՝ հատկապես լուսային հատվածի և հանդերձարանների մասով:
Ժաննա Անդրեասյանը համոզմունք է հայտնել՝ ՈՒԵՖԱ-ի ֆուտզալի Չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ մրցաշարի անցկացումը կնպաստի մարզաձևի առավել տարածմանն ու մասսայականացմանը մեր երկրում՝ հատկապես հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ դպրոցներում ևս այն խրախուսվում է:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հույս է հայտնել՝ ՀՀ կառավարության կողմից իրականացվող դպրոցաշինության և մարզադպրոցների կառուցման ու վերակառուցման ծրագրերը կնպաստեն մարզաձևերի՝ նոր թափով զարգացմանը:
Վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանի խոսքով՝ տոմսերի էլեկտրոնային վաճառքը կմեկնարկի վիճակահանությունից հետո: Տոմսերի արժեքը կտատանվի 1000-5000 դրամի սահմաններում:
«Սպասում ենք մեծ թվով երկրպագուների՝ հաշվի առնելով այն, որ մասնակից թիմերը բավականին հայտնի են: «Պալմա Ֆուտզալի» կազմում էլ հանդես է գալիս Հայաստանի ազգային հավաքականի դարպասապահը՝ Լուան Բարբոսան, որը ճանաչվել էր 2022/23 խաղարկության եզրափակչի լավագույն խաղացող: Արդեն իսկ 50 երկիր Հայաստանից հեռարձակում իրականացնելու իրավունք է ձեռք բերել, բայց ՀՖՖ գործընկերների հավաստմամբ՝ այդ թիվը կգերազանցի 70-ը: Սա շատ հայտնի մրցաշար է, որն ունի երկրպագուների մեծ բանակ: Ընդ որում՝ հազվադեպ է լինում, երբ եզրափակչի անցկացումը վստահում են մի երկրի, որը ներկայացուցիչ չունի «4-ի եզրափակչում»,- ներկայացրել է Արայիկ Հարությունյանը:
Ֆուտզալի Չեմպիոնների լիգայի «4-ի եզրափակչին» կմասնակցեն իսպանական «Բարսելոնան» և «Պալմա Ֆուտզալը», ինչպես նաև պորտուգալական «Սպորտինգը» և «Բենֆիկան»: Խաղերի վիճակահանությունը կկայանա մարտի 14-ին՝ Երևանում: Կիսաեզրափակիչները կկայանան մայիսի 3-ին, երրորդ տեղի հանդիպումը և եզրափակիչը՝ մայիսի 5-ին: Բոլոր հանդիպումները կանցկացվեն Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ