ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում ներկա է եղել թուրքմեն բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը, որը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության և Հայաստանի Հանրապետությունում Թուրքմենստանի դեսպանատան համագործակցությամբ:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում Թուրքմենստանի դեսպան Մուհամետգելդի Այազովը, տարբեր երկրների դեսպաններ ու դիվանագետներ, պաշտոնատար անձինք:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին թուրքմեն ժողովրդի մեծ բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը:
«Ֆրագիի պոեզիան ասես թուրքմեն ժողովրդի փորձությունների, երազանքների ու հաղթանակների մանիֆեստը լինի: Մենք դեռևս Խորհրդային Միության տարիներից՝ 1950-ականներից ենք քաջածանոթ նրա տեքստերին և հասցրել ենք բազում զուգահեռներ տանել երկու ժողովուրդների պոեզիաների միջև, որոնք ստեղծվել են գրապատմական նույն ընթացքում: Այստեղ արժանիորեն կհիշատակեմ Սայաթ-Նովայի ժառանգությունը, որը մեզ համար երաժշտական-պոետիկ կանոնագիրք է հայալեզու և ոչ միայն հայալեզու հարթությունում, ինչպես Ֆրագիի ստեղծագործությունները՝ Թուրքմենստանում: Ֆրագին ընդլայնեց ազգային գրականության՝ իբրև համաշխարհային տեքստի հեռանկարը և ընդգծեց մարդասիրությունը, որը միավորում է բոլորիս: Նա խոսեց մարդկանց խնդիրներից և այն նմանություններից, որոնք միավորում են մեզ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանում Թուրքմենստանի դեսպանությանը համագործակցության համար՝ նշելով, որ անցյալ տարի Հայաստանում անցկացվել են «Թուրքմենստանի մշակութային օրերը», իսկ այս տարի աշնանը Թուրքմենստանում կանցկացվի «Հայաստանի մշակութային օրեր» միջոցառումը:
«Ուրախ եմ, որ անկախությունից ի վեր երկու երկրների միջև կապերը ընդլայնվում են նաև կրթամշակութային համագործակցությամբ»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Մահթումկուլի Ֆրագիի գրական ժառանգությունը համարվում է թուրքմենական գրական լեզվի վերարժևորում: Նա անդրադառնում է համընդհանուր թեմաների, ինչպիսիք են՝ սերը, կորուստը և ինքնությունը` բացահայտելով մարդկային փորձառությունների հարստությունն ու բազմազանությունը: Նա թուրքմենական բանաստեղծական լեզուն մոտեցրել է ժողովրդին՝ դարձնելով ընթերցողին ավելի հասկանալի՝ ժամանակին ավանդական համարվող չափագրությունը փոխարինելով վանկային համակարգով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ