ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում ներկա է եղել թուրքմեն բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը, որը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության և Հայաստանի Հանրապետությունում Թուրքմենստանի դեսպանատան համագործակցությամբ:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում Թուրքմենստանի դեսպան Մուհամետգելդի Այազովը, տարբեր երկրների դեսպաններ ու դիվանագետներ, պաշտոնատար անձինք:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին թուրքմեն ժողովրդի մեծ բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը:
«Ֆրագիի պոեզիան ասես թուրքմեն ժողովրդի փորձությունների, երազանքների ու հաղթանակների մանիֆեստը լինի: Մենք դեռևս Խորհրդային Միության տարիներից՝ 1950-ականներից ենք քաջածանոթ նրա տեքստերին և հասցրել ենք բազում զուգահեռներ տանել երկու ժողովուրդների պոեզիաների միջև, որոնք ստեղծվել են գրապատմական նույն ընթացքում: Այստեղ արժանիորեն կհիշատակեմ Սայաթ-Նովայի ժառանգությունը, որը մեզ համար երաժշտական-պոետիկ կանոնագիրք է հայալեզու և ոչ միայն հայալեզու հարթությունում, ինչպես Ֆրագիի ստեղծագործությունները՝ Թուրքմենստանում: Ֆրագին ընդլայնեց ազգային գրականության՝ իբրև համաշխարհային տեքստի հեռանկարը և ընդգծեց մարդասիրությունը, որը միավորում է բոլորիս: Նա խոսեց մարդկանց խնդիրներից և այն նմանություններից, որոնք միավորում են մեզ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանում Թուրքմենստանի դեսպանությանը համագործակցության համար՝ նշելով, որ անցյալ տարի Հայաստանում անցկացվել են «Թուրքմենստանի մշակութային օրերը», իսկ այս տարի աշնանը Թուրքմենստանում կանցկացվի «Հայաստանի մշակութային օրեր» միջոցառումը:
«Ուրախ եմ, որ անկախությունից ի վեր երկու երկրների միջև կապերը ընդլայնվում են նաև կրթամշակութային համագործակցությամբ»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Մահթումկուլի Ֆրագիի գրական ժառանգությունը համարվում է թուրքմենական գրական լեզվի վերարժևորում: Նա անդրադառնում է համընդհանուր թեմաների, ինչպիսիք են՝ սերը, կորուստը և ինքնությունը` բացահայտելով մարդկային փորձառությունների հարստությունն ու բազմազանությունը: Նա թուրքմենական բանաստեղծական լեզուն մոտեցրել է ժողովրդին՝ դարձնելով ընթերցողին ավելի հասկանալի՝ ժամանակին ավանդական համարվող չափագրությունը փոխարինելով վանկային համակարգով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ