Հայաստանում մարտի 20-ին հերթական անգամ կտոնվի Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրը, որն այս տարի կնվիրվի հայ նշանավոր դիվանագետ Քրիստիան Տեր-Ստեփանյանի հիշատակին:
«Ֆրանկոֆոնիայի օրեր 2024»-ի շրջանակում երկու ամիս շարունակ Երևանում, Գյումրիում, Վանաձորում և Գավառում կանցկացվեն մեծ թվով միջոցառումներ: Ծրագիրը բազմաժանր է՝ կինո, երաժշտություն, թատրոն, ժամանակակից արվեստ։
ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատանն այսօր կազմակերպված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ներկայացվել են երկամսյակի հագեցած ծրագրի մանրամասները: Մամուլի ասուլիսի բանախոսներն էին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Օլիվիե Դըկոտինյին, Հայաստանում Շվեյցարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան, ֆրանկոֆոն դեսպանների խմբի նախագահ Լուկաս Ռոզենկրանցը, ԱԳՆ բազմակողմ քաղաքականության և համագործակցության զարգացման վարչության պետ Դավիթ Կնյազյանը և Հայաստանի ֆրանսիական ինստիտուտի տնօրեն Գիյոմ Նարժոլեն:
Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա գլխավոր միջոցառումը՝ մարտի 20-ին
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վերահաստատել է ՀՀ կառավարության հանձնառությունը ֆրանկոֆոնիայի արժեքներին՝ համերաշխությանը, հանդուրժողականությանը, մասնակցայնությանը և խաղաղ համակեցությանը:
«Այս տարի 325 կրթական ու մշակութային հաստատություններ տոնելու են Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրը՝ ամբողջ տարվա ընթացքում կազմակերպելով շուրջ 1000 միջոցառումներ: Գլխավոր միջոցառումը, իհարկե, Կոմիտասի անվան Կամերային երաժշտության տանը կայանալիք համերգն է, որը կազմակերպում ենք ԱԳ նախարարության և Հայաստանում ֆրանկոֆոն դեսպանների համակարգող խմբի ու ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատան հետ համատեղ»,- ներկայացրել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրը՝ մարտի 20-ին, կկայանա Հայաստանի պետական կամերային երգչախմբի համերգը՝ հնագույն երաժշտության «Տաղարան» համույթի մասնակցությամբ: Ծրագրում ընդգրկված կլինեն Կլոդ Դեբյուսի, Մորիս Ռավելի, Պլիվիե Մեսսիանի և այլ անվանի կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները:
Հայաստանում ֆրանսերեն է սովորում 62 հազար աշակերտ
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է՝ ՀՀ-ում ֆրանսերեն սովորող աշակերտների թիվն արդեն հասել է 62 հազարի: Այս պահին ՀՀ-ում գործող շուրջ 250 դպրոցում դասավանդվում է ֆրանսերեն, իսկ ուսուցիչների թիվը 364 է:
«Սա ցույց է տալիս մեր հանրության շրջանում ֆրանսերենի հանդեպ մեծացող հետաքրքրությունը, որն իրականություն է դառնում նաև ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատան և Ֆրանսիական ինստիտուտի գործուն աջակցությամբ: Անցյալ տարի ֆրանսերենի խորացված ուսուցում և առանձին ֆրանկոֆոն ծրագիր իրականացնող դպրոցների թվին ավելացավ ևս մեկը՝ Անդրանիկ Մարգարյանի անվան թիվ 29 ավագ դպրոցը: Այս դպրոցները հանդես կգան որպես ռեսուրս-կենտրոններ՝ այլ դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստման համար»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ ընդգծելով, որ ֆրանկոֆոնիայի միջազգային համագործակցության շրջանակում Հայաստանը մասնակցում է նաև տարբեր ձևաչափերով հանդիպումներին:
ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է նաև Ֆրանսիայի դեսպանատան հետ նոր նախաձեռնությունը, որը հնարավորություն կտա Հայաստանում ֆրանսերեն դասավանդող ուսուցիչների վերապատրաստողների կայուն խումբ ունենալ՝ շարունակաբար աշխատելով ուսումնական նյութերի զարգացման ուղղությամբ:
Հայաստանը 2027 թ. կընդունի ֆրանկոֆոն խաղերը
Արթուր Մարտիրոսյանը հիշեցրել է՝ մեր երկիրը 2027 թվականին պատրաստվում է ընդունել Ֆրանկֆոնիայի միջազգային խաղերը. «Ավելի քան 50 երկրներից ակնկալում ենք շուրջ 4000 մասնակիցների: Վստահ ենք՝ շատ հետաքրքիր ծրագիր է սպասվում սպորտային և մշակութային առումով: Ընդ որում՝ Հայաստանը, իր ազգային առանձնահատկություններից ելնելով, 3 նոր մրցաձև է առաջարկել, օրինակ՝ շախմատը: Ֆրանսերենի զարգացման առումով ևս շատ անելիքներ ունենք մինչև 2027 թվականը, որպեսզի կարողանանք հավուր պատշաճի հյուրընկալել այդ մեծամասշտաբ միջոցառումը»:
«Հայաստանը ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության սիրված անդամ է»
ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Օլիվիե Դըկոտինյին ողջունել է ներկաներին և ընդգծել Հայաստանի ակտիվ մասնակցությունը. «Հայաստանը ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության ակտիվ, շատ ազդեցիկ և սիրված անդամ երկիր է: Հայաստանի համար Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության անդամ լինելը ոչ միայն քաղաքական և տնտեսական, այլև մշակութային մեծ բաղադրիչ է պարունակում»:
Դեսպանը հիշեցրել է՝ հոկտեմբերի 4-ին Ֆրանսիայում տեղի է ունենալու կազմակերպության հերթական գագաթաժողովը, որին մասնակցելու է նաև Հայաստանը։
30 միջոցառում՝ Երևանում, Գյումրիում, Գավառում և Վանաձորում
«Ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակում տեղի կունենան ավելի քան 30 միջոցառումներ՝ կինոյի, թատրոնի, ժամանակակից արվեստի, երաժշտության ժանրերում։ Կարևոր է, որ միջոցառումները տեղի են ունենալու ոչ միայն մայրաքաղաքում, այլև Գյումրիում, Գավառում և Վանաձորում։ Ֆրանկոֆոնիան միայն մայրաքաղաքի և էլիտայի համար չէ. այն Հայաստանում ուղղված է բոլորին՝ անկախ նրանց գտնվելու վայրից»,- ասել է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպանը:
Նա շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ կառավարությանը և, մասնավորապես, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը՝ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա միջոցառումների անցկացման գործում ցուցաբերած ահռելի ջանքերի և պատրաստակամության համար:
Ֆրանկոֆոնիան նաև արժեքների տարածում է
Հայաստանում Շվեյցարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան, ֆրանկոֆոն դեսպանների խմբի նախագահ Լուկաս Ռոզենկրանցի խոսքով՝ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությունը զարգացնում է անդամ պետությունների միջև մշակութային, կրթական և տնտեսական համագործակցությունը:
«Ֆրանկոֆոնիան նաև արժեքների տարածում է՝ համերաշխություն, բազմազանություն, փորձի փոխանակում, հանձնառություն: Հենց դրանք մեծ կարևորություն ունեն այն պառակտված և տարաձայնություններով լի աշխարհում, որտեղ ապրում ենք: Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության հիմնական նպատակն է անդամ երկրների միջև կիսել բոլոր արժեքները, զարգացնել քաղաքական, մշակութային և տնտեսական գործակցությունը: Յուրաքանչյուր երկիր իր ավանդն է ներդնում։ Հայաստանն այն երկրներից է, որի ավանդը հատկապես հատկանշական է՝ հաշվի առնելով երկրի չափն ու լեզվակիրների թիվը։ Հայաստանի փորձը ցույց է տալիս, թե ինչպես կարելի է ստեղծել համամարդկային արժեքներ»,- ասել է դեսպանը:
Հայաստան կայցելի ֆրանսիացի գրող Սիլվեն Թեսոնը
Ֆրանկոֆոնիայի միջոցառումների շրջանակում Երևան կայցելի հայտնի ֆրանսիացի գրող Սիլվեն Թեսոնը։ Մարտի 18-ին Ազգային գրադարանում տեղի կունենա նրա ստեղծագործության մոտիվներով նկարահանված «Սև ճանապարհին» ֆիլմի ցուցադրությունը։ Այնուհետև կկազմակերպվի քննարկում Թեսոնի մասնակցությամբ։ Միջոցառումների ամբողջական ցանկը կհրապարակվի առաջիկա օրերին:
Ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակի ծրագիրն այս տարի յուրահատուկ է. նշվում է բոլոր ժամանակների ամենահայտնի ֆրանկոֆոն երգիչներից մեկի՝ Շառլ Ազնավուրի 100-ամյակը։ Այս կարևոր հոբելյանը Ֆրանսիայի և Հայաստանի համատեղ առաջարկով և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Ֆրանկոֆոն պետությունների խմբի միաձայն աջակցությամբ ընդգրկվել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հռչակավոր մարդկանց և կարևոր իրադարձությունների տարելիցների 2024-2025 թվականների օրացույցում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ