ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համագործակցության հնարավորություններ՝ ԱՄՆ ՄԶԳ-ի «Սոցիալական պաշտպանություն, ներառում և հզորացում» ծրագրի շրջանակում

Մարտի 13, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է «Դիմոքրասի ինթերնեշնլ» (Democracy International) միջազգային կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Լիզբեթ Զոնեվելդի գլխավորած պատվիրակությանը:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կազմակերպության կողմից ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Սոցիալական պաշտպանություն, ներառում և հզորացում» ծրագրի շրջանակում կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում համագործակցության հեռանկարները:

Ծրագրի նպատակն է բարելավել խոցելի խմբերի պայմանները՝ իրավական կարգավորումների, բարելավված ծառայությունների, պետության, ՀԿ-ների և մասնավոր ոլորտի հետ ակտիվ համագործակցության միջոցով։

«Դիմոքրասի ինթերնեշնլ» միջազգային կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Լիզբեթ Զոնովելդին ընդգծել է՝ ծրագրի կարևորագույն բաղադրիչներից մեկը խոցելի խմբերի համար ներառման, սոցիալական պաշտպանության և հզորացման ծառայությունների բարելավումն է: Առաջնային նպատակ է, որ սոցիալական պաշտպանության էկոհամակարգն ունենա խոցելի բնակչության, այդ թվում՝ երեխաների, երիտասարդների, բռնի տեղահանված քաղաքացիների կարիքները հասկանալու մեխանիզմներ և տրամադրի համապատասխան ռեսուրսներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է՝ նախարարության աջակցությամբ բազմաթիվ ծրագրեր են իրականացվում, որոնք ուղղված են երիտասարդների կարողությունների բացահայտմանը, քաղաքացիական կրթության զարգացմանը, նոր հմտությունների ձեռքբերմանը: Արթուր Մարտիրոսյանը հատկապես ընդգծել է մարզաբնակ երիտասարդների ներուժի բացահայտման, կարողությունների զարգացման, ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպման և քաղաքացիական կրթության հնարավորությունների ընդլայնումը: Այս առումով նախարարության կողմից իրականացվող ծրագրերից նա առանձնացրել է երիտասարդական կենտրոնների հիմնումը և դրա շրջանակում հնարավոր համագործակցությունը՝ ընդգծելով, որ դրանք հանդիսանում են նաև խոցելի խմբերի երիտասարդներին ծառայությունների մատուցման կենտրոններ։

«Մինչև 2026 թվականը նախատեսվում է ստեղծել 25 երիտասարդական կենտրոն. արդեն ունենք գործող 4-ը՝ ՀՀ տարբեր մարզերում: Կենտրոնների նպատակն է նպաստել մարզաբնակ երիտասարդության ներուժի բացահայտմանը, համակողմանի զարգացմանը, ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպմանը: Երիտասարդական կենտրոնը լինելու է այն միջավայրը, որտեղ երիտասարդները կարող են հանդիպել և քննարկել իրենց հուզող հարցերը, նոր գաղափարների իրագործման ճանապարհները»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է, որ մարտի վերջին համանման կենտրոնների բացում է նախատեսվում Արագածոտնի մարզի Ապարան և Տավուշի մարզի Դիլիջան համայնքներում:

«Սոցիալական պաշտպանություն, ներառում և հզորացում» ծրագրի ղեկավարը բարձր է գնահատել ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնողականությունն ու շարունակական աշխատանքները կրթական և երիտասարդական ոլորտներում իրականացվող բարեփոխումներում և դիտարկել համագործակցության հնարավորություններն ինչպես երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման, այնպես էլ կրթության և մշակույթի ոլորտներում խոցելի խմբերի ներգրավմանն ուղղված միջոցառումներում:

Նշենք, որ ծրագրի արդյունավետ իրականացման համար նախատեսվում է ստեղծել Բազմաոլորտ խորհրդատվական մարմին (ԲԽՄ)՝ կազմված պետական, մասնավոր և հասարակական ոլորտի կառույցների ներկայացուցիչներից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…