Ժամանակակից համաշխարհայնացման փոխհաջորդումը, արագընթաց զարգացումը և մշակույթային փոխազդեցությունների ակտիվացումը ենթադրում են համանման փոփոխություններ, սոցիալական բոլոր համակարգերում:
Դպրոցում նորարարական գործւնթացի արդյունքում կրթության բովանդակության կազմակերպման ձևերի, ուսուցման և դաստիարակության մեթոդների ընտրությունը պայմանավորվում է մանկավարժի ստեղծագործական հմտություններով:
ՀՊՉ-ի ներդրման արդյունքների ուսումնասիրության նպատակով, դպրոցի 2-րդ «բ» և 2-րդ «գ» դասարանների դասվարներ Արևիկ Հայրապետյանի և Արմինե Մարտիրոսյանիի համագործակցությամբ մայրենի առարկայից անցկացվեց գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների զարգացման ամփոփիչ- համատեղ դաս:
Որպես նորարարության վարկած ընտրվեց դասարանախմբերի համատեղության և դասվարների իրար հաջորդող մուտքերի դեդուկտիվ մեթոդը:
- Դաս-էքսկուրսիան ընթացավ գերազանց արդյունքներով,- դպրոցի տնօրենությունը այսպիսի գնահատականի արժանացրեց փորձի ներդրումը:
Դասին ներկա էր «Հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և ուսուցչի օգնականների դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովում» ծրագրի ղեկավար, վաստակաշատ դասվար Լուսինե Բալայանն, ով նպատակային վերլուծությամբ ամփոփեց թե՛ դասվարների մոդուլավորումը, թե՛ ուսուցչի օգնականներ Մ. Գրիգորյանի և Ա. Հարությունյանի համագործակցությունը:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց