Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոցում մարտի 15-17-ն անցկացվել է գնդակային հրաձգության Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը:
Հայաստանի առաջնությանը շուրջ 80 հրաձիգ է մասնակցել։
Առաջնության արդյունքներով ՀՀ սպորտի վարպետի նորման վազող թիրախ ձևում լրացրել են Հայկ Մինասյանը և Անահիտ Սարգսյանը։
Մրցանակակիրները և հաղթող մարզիկի անձնական մարզիչները ստացել են դրամական պարգևներ: Մարզիկներն արժանացել են նաև մեդալի և հավաստագրի:
Առաջնությունում գրանցվել են հետևյալ արդյունքները.
Օդամղիչ հրացան, 10մ, 60 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գագիկ Նիկողոսյան (անձնական մարզիչ՝ Անդրանիկ Այվազյան),
2-րդ տեղ՝ Հրաչ Բաբայան
3-րդ տեղ՝ Դավիթ Խաչատրյան,
Օդամղիչ հրացան, 10մ, 60 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Սեդա Գաբրիելյան (անձնական մարզիչ՝ Անդրանիկ Այվազյան),
2-րդ տեղ՝ Միլենա Միասարյան,
3-րդ տեղ՝ Աստղիկ Ղուկասյան,
Օդամղիչ ատրճանակ, 10մ, 60 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ ՝ Բենիկ Խլղաթյան (անձնական մարզիչ՝ Արմեն Սիմոնյան),
2-րդ տեղ՝ Արմեն Գևորգյան,
3-րդ տեղ՝ Նորայր Առաքելյան,
Օդամղիչ ատրճանակ, 10մ, 60 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Էլմիրա Կարապետյան (անձնական մարզիչ՝ Սեյրան Նիկողոսյան),
2-րդ տեղ՝ Լիլիթ Մկրտչյան,
3-րդ տեղ՝ Նարե Գաբրիելյան,
Վազող թրախ, նորմալ վազք, 10մ, 30+30 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոռ Խաչատրյան (անձնական մարզիչ՝ Հովհաննես Մարգարյան),
2-րդ տեղ՝ Հովհաննես Մարգարյան,
3-րդ տեղ՝ Հայկ Մինասյան,
Վազող թրախ, նորմալ վազք, 10մ, 30+30 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոհար Հարությունյան (անձնական մարզիչ՝ Էդգար Բաղդասարյան),
2-րդ տեղ՝ Անահիտ Սարգսյան,
3-րդ տեղ ՝ Արուսյակ Գրիգորյան,
Վազող թրախ, խառը վազք, 10մ, 20+20 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոռ Խաչատրյան (անձնական մարզիչ՝ Հովհաննես Մարգարյան),
2-րդ տեղ՝ Հովհաննես Մարգարյան,
3-րդ տեղ՝ Հայկ Մինասյան,
Վազող թրախ, խառը վազք, 10մ, 20+20 կրակոց, աղջիկների պայքարում
1-ին տեղ՝ Գոհար Հարությունյան (անձնական մարզիչ՝ Էդգար Բաղդասարյան),
2-րդ տեղ՝ Արուսյան Գրիգորյան,
3-րդ տեղ ՝ Անահիտ Սարգսյան։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ