ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել միջին մասնագիտական կրթության համակարգում ներդրվող «IMPROVET կարողությունների հզորացում» ծրագրի պաշտոնական բացման միջոցառմանը:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավարի տեղակալ Յան Պլեշինգերը և Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի ազգային գրասենյակի համակարգող Լանա Կառլովան:
Ծրագիրն իրականացվում է ԵՄ «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում՝ Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնի, Գյումրու պետական բժշկական քոլեջի, Լիոնի SEPR կամպուսի, Իտալիայի Apro Formazione ուսումնական կենտրոնի, HovakimyanLab ատամնատեխնիկական լաբորատորիայի համատեղ ջանքերով՝ ի նպաստ Հայաստանում մասնագիտական կրթության զարգացման։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և կարևորել ծրագրի ներդրումը ՄԿՈւ ոլորտում՝ այն որակելով որպես կարողությունների զարգացման լավագույն ճանապարհ. «Վստահ եմ, որ այս ծրագիրը, որը ՄԿՈւ համակարգում «էրազմուս+»-ի շրջանակում ներդրվող 2-րդ ծրագիրն է, ոլորտում նոր ակտիվություն է բերելու: Հատկապես կարևորում եմ երեք երկրների՝ Հայաստանի, Ֆրանսիայի և Իտալիայի ուսումնական հաստատությունների ընդգրկվածությունը և ծրագրի շրջանակում համագործակցությունը: Սա եվրոպական լավագույն փորձին ծանոթանալու հնարավորություն է, որը կարող է նպաստել նաև դասավանդողների կարողությունների զարգացմանը և կրթական ծրագրերի բովանդակության վերանայմանը»:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև ՄԿՈՒ ոլորտի բարեփոխումներին՝ ընդգծելով, որ ներկայում մշակվում են մասնագիտական կրթության կազմակերպման նոր մոտեցումներ: Նրա խոսքով՝ ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ հաստատել է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքը, որը ոլորտում ապահովելու է նոր կարգավորումներ, մասնավորապես՝ ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա է դրվելու աշխատանքի վրա հիմնված դուալ կրթության մոդելը, իրականացվելու է հաստատությունների քարտեզագրում, սահմանվելու է մասնագիտությունների ինքնարժեք, վերանայվելու է կրթաթոշակային քաղաքականությունը և այլն:
Նշենք, որ «IMPROVET կարողությունների հզորացում» ծրագիրն իրականացվում է երեք ուղղությամբ՝ «Ատամնատեխնիկական գործ» մասնագիտության մեջ թվային տեխնոլոգիաների ներդրում, մասնագիտական կողմնորոշման նոր մոտեցումներ՝ թվային գործիքների կիրառմամբ, սոցիալ-առողջապահական աջակցողի մասնագիտության ներդրում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ