ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ պատվիրակությունը ծանոթացել է ՄԿՈւ ոլորտում գերմանական փորձին

Մարտի 19, 2024
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Մարտի 10-16-ը ՀՀ պատվիրակությունը ճանաչողական այց է կատարել Գերմանիա:

Պատվիրակության կազմում էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, ԱԺ պատգամավորներ, ԿԳՄՍ նախարարության, Կրթության տեսչական մարմնի, Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնի, ոլորտում գործող տեղական և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Այցը կազմակերպվել էր ԳՄՀԸ-ի (GIZ) կողմից:

Ճանաչողական այցի նպատակն էր ծանոթանալ Գերմանիայի ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացված բարեփոխումներին, ուսումնասիրել մասնավոր հատվածի դերը և դուալ կրթության փորձը:

Պատվիրակության առաջին կանգառը Գայզենհայմի Ռայնգաու արհեստագործական դպրոցն էր, որտեղ հայկական կողմը ծանոթացել է մասնագիտական կրթության և վերապատրաստման հաստատությունների կառավարման գերմանական մոդելին, մասնավորապես՝ առանձին մասնագիտությունների ուսուցման ֆինանսավորման հաշվարկի մեխանիզմներին, ինչպես նաև հաստատություններում ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման փորձին:

Ֆրանկֆուրտի Գյոթեի համալսարանի ուսուցիչների կրթության կենտրոնում պատվիրակության անդամները ծանոթացել են ՄԿՈւ ոլորտում ուսուցիչների հավաքագրման, վերապատրաստման և ատեստավորման, կարիերային առաջընթացի ծրագրին: Ներկայացվել է համալսարանի փորձը՝ կրթության և վերապատրաստման, իսկ անհրաժեշտության դեպքում՝ նաև պիլոտային կամ փորձնական ծրագրերի միջոցով:

Պատվիրակության հաջորդ կանգառը Հեսսեյան ուսուցչական ակադեմիա (HLA) էր, որը պատասխանատու է Հեսսե նահանգում ուսուցիչների վերապատրաստման և նրանց շարունակական ուսուցման համար: Ուսուցիչների ակադեմիան աշխատում է դպրոցների որակի բարելավման ուղղությամբ և խորհրդատվություն տրամադրում Կրթության և մշակույթի նախարարությանը դպրոցական համակարգի հետագա զարգացմանն ուղղված միջոցառումների վերաբերյալ: Համալսարանում ներկաները ծանոթացել են ուսուցիչների և վերապատրաստողների մասնագիտական զարգացման ծրագրերին:

Բոննում ՀՀ պատվիրակության անդամներն այցելել են Մասնագիտական կրթության և ուսուցման դաշնային ինստիտուտ (BIBB): Այստեղ ներկայացվել են ոչ ֆորմալ կրթության ճանաչման և վավերացման, գնահատման և աուդիտի պլանավորման, ինչպես նաև ուսումնառության վերջնարդյունքների վավերացման գործընթացները:

Ճանաչողական այց է կայացել նաև Մաննհայմի Աշխատանքի կիրառական ուսումնառության համալսարան, որտեղ ՀՀ ներկայացուցիչները ծանոթացել են կարիերայի խորհրդատվության և աշխատանքի տեղավորման գերմանական փորձին: Մասնավորապես՝ ներկայացվել են Զբաղվածության գործակալության դերն ու աշխատանքային մեթոդները, երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման ձևերն ու մեթոդները:

Պատվիրակության հաջորդ այցը Ֆրանկֆուրտի արհեստագործական պալատ (HWK) և Վեյթերշտադտում գտնվող Մասնագիտական ուսուցման և տեխնոլոգիական կենտրոն էր: Այստեղ ներկայացվել են միջանկյալ և ավարտական քննությունների կազմակերպման, հավաստագրման ընթացակարգերը և մեթոդները:

Սոցիալական գործընկերությանը և պետություն-մասնավոր հատված համագործակցությանը պատվիրակության անդամները ծանոթացել են Հայդելբերգի ABB ուսումնական կենտրոնում: Այստեղ ներկայացվել են պահանջարկի վրա հիմնված ուսուցման և որակավորման ծրագրերը գերմանական տնտեսության համար:

Բոլոր հանդիպումների ընթացքում ծավալվել է մտքերի փոխանակում՝ գերմանական փորձի տեղայնացման, համապատասխան լուծումների և փորձի կիրառման շուրջ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…