ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը (300-ամյակ)

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան  Աբդուլ  Համիդ

ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը (300-ամյակ):

2017 թվականի ապրիլի 28-ին  ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի  Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի VIIԲ դասարանում պատմության, հասարակագիտության ուսուցչուհի Թեհմինե  Նաղդալյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց  բաց տեսադաս,որին ներկա էին տնօրինությունը, ուսուցչներ, ծնողներ: Ցուցադրվեցին հետաքրքիր տեսաֆիլմեր, ներկայացվեց բեմականացում: 

Մխիթար Սեբաստացին երբեք չի սահմանափակվել միայն հոգևոր, կրոնական խնդիրներով, ծավալել է իր նախադեպը չունեցող գործունեություն,որի արդյունքում Միաբանությունը վերածվել է գիտամշակութային հաստատության: Սկզբում մերժվել է օտարազգիների անդամակցությունը` միշտ վառ պահելով սերը հայ ազգի նկատմամաբ:Մխիթարյան Միաբանության գործունեությունն առավել ընդգրկուն է և բազմաբնույթ` Սուրբ Գրքի հրատարակումից մինչև շերամապահական ձեռնարկություններ. այսինքն` աստվածաբանությանն ու աշխարհիկ կյանքին, խնդիրներին տրվել են ակադեմիական նշանակություն, որի առջև անգամ խոնարհվել է մեծն Նապոլեոնը: Սուրբ Ղազար ոտք են դրել եվրոպական գրեթե բոլոր միապետերը և թագուհիները, արվեստի ու մշակույթի նշանավոր գործիչները:Այն հիացրել է Վագներին, Ռոսինիին, Ալեքսանդր Դյումային, Վիկտոր Հյուգոյին, իսկ Բայրոնը կղզու ձիթենիների տակ գրեց իր «Մանֆրեդը»:

Տպավորված էին բոլորը:

 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)