Այսօրվանից մեկնարկել է «Թատերական շաբաթը», որի մասին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հայտարարել էր օրեր առաջ:
Նոր նախաձեռնության շրջանակում թատրոններում իրականացվում են տարաբնույթ կրթամշակութային ծրագրեր, ինտերակտիվ ներկայացումներ, հանդիպումներ, շրջայցեր դպրոցահասակ երեխաների համար։
«Թատերական շաբաթի» մեկնարկին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է Երևանի պետական կամերային թատրոն, որտեղ հյուրընկալվել էին Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտները:
Կամերային թատրոնի տնօրեն, ռեժիսոր Լուսինե Երնջակյանի ուղեկցությամբ դպրոցականները ներկա են եղել «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացման փորձին, հանդիպել թատրոնի դերասանների հետ, ծանոթացել փորձասենյակներում և հարդարման սենյակներում իրականացվող աշխատանքներին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ողջունել է դպրոցականներին՝ նշելով, որ նախաձեռնության նպատակը թատերական կյանքը, թատրոնի հետնաբեմը, պատմությունն ու գործունեությունն իր ողջ ներկապնակով հասանելի դարձնելն է, որը դպրոցահասակների շրջանում կմեծացնի հետաքրքրությունը թատերական արվեստի նկատմամբ: Դանիել Դանիելյանն առանձնահատուկ շեշտել է՝ «Թատերական շաբաթվա» ընթացքը համընկնում է դպրոցականների գարնանային արձակուրդի հետ, ինչը հիանալի հնարավորություն է երեխաների համար այցելել թատրոններ, հաղորդակցվել մշակութային կյանքին, նոր գիտելիքներ ձեռք բերել թատերական արվեստի վերաբերյալ:
Կամերային թատրոնի տնօրեն, ռեժիսոր Լուսինե Երնջակյանի խոսքով՝ «Թատերական շաբաթ» նախաձեռնությունն իրենց համար ևս շատ ոգևորող է. «Համոզված ենք՝ նոր սերունդը պետք է սիրի թատրոնը, ոգևորվի և ներսից ծանոթանա այս ամենին: Ցավոք, մեր թատրոնում քիչ են այն ներկայացումները, որոնք հարմար կլինեն դիտելու երեխաներին, բայց անգամ այդ պարագայում մեր հանդիսատեսի շարքերում շատ են լինում երեխաները: «Թատերական շաբաթը» ևս մեկ ճանապարհ է՝ ծանոթանալու մեր ապագա հանդիսատեսի հետ»:
Հաշվի առնելով թատրոնի փոքր տարածքը՝ Կամերայինում շեշտը կդրվի հենց դերասանների հետ հանդիպումների վրա: Լուսինե Երնջակյանն Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի սաներին նաև հրավիրել է ապրիլի 3-ին դիտելու «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացումը: Ռեժիսորի նախաձեռնությամբ ներկայացումից հետո ևս աշակերտների հետ քննարկում կանցկացվի: Նրա խոսքով՝ «Թատերական շաբաթի» շրջանակում Կամերային թատրոնում յուրաքանչյուր օր նախատեսված են շրջայցեր և հանդիպումներ դպրոցականների համար:
Կամերային թատրոնի դերասան և ռեժիսոր Արշալույս Հարությունյանը ևս ողջունել է դպրոցականներին և կարևորել նմանօրինակ նախաձեռնությունների իրականացումը: «Ինչպես նշում է Ստանիսլավսկին՝ հանդիսատեսի համար թատրոնը, սովորաբար, սկսվում է հանդերձարանից: Այս նախաձեռնությամբ թատրոնի հրաշքն ու առեղծվածը հանդիսատեսի համար բացահայտվում են նոր հնարավորությամբ. երեխաներն այս տարիքից կարող են մուտք գործել թատրոնի «խոհանոց»: Կարծում եմ՝ այս փոքրիկ դետալներն ու ներկայացումների ստեղծման հետ առնչվող նուրբ ու կարևոր արտադրական գործընթացն ավելի մեծ սեր կառաջացնեն դեպի թատրոն: Ուրախ կլինենք նպաստելու թատրոնի հետ ձեր կապի ձևավորմանը»,- դիմելով թատրոն այցելած դպրոցականներին՝ ասել է Արշալույս Հարությունյանը:
Դերասանուհի Քեթրին Մանասյանը դպրոցականների հետ հանդիպմանը պատմել է, որ Կամերային թատրոնում հանդիսատեսը նույնականացվում է դերասանի հետ՝ դառնալով ներկայացման ակտիվ մասնակից: Դերասանուհին համոզմունք է հայտնել՝ փոքր տարիքից բացահայտելով այս զարմանահրաշ աշխարհը՝ երեխաներն իրենց ամբողջ կյանքի ընթացքում կմնան սիրահարված թատրոնին:
Հանդիպման ընթացքում Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի աշակերտները նշել են՝ մեծ ոգևորությամբ են որոշել մասնակցել «Թատերական շաբաթվան»՝ նախաձեռնությունը կարևորելով նաև մասնագիտական կողմնորոշման առումով: Դպրոցականները նաև տարաբնույթ հարցեր են ուղղել Կամերային թատրոնի դերասաններին և ռեժիսորական կազմին՝ մասնագիտական աշխատանքի բարդությունների, դերասանական գործի առանձնահատկությունների և այլնի հետ կապված:
Նշենք, որ «Թատերական շաբաթ» ծրագրին երեխաները կարող են մասնակցել ինչպես դպրոցական խմբերով, այնպես էլ ընտանիքների հետ՝ նախապես պայմանավորվելով տվյալ թատրոնի հետ: Նախաձեռնությունը կլինի շարունակական հաջորդ տարիների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ