Այսօրվանից մեկնարկել է «Թատերական շաբաթը», որի մասին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հայտարարել էր օրեր առաջ:
Նոր նախաձեռնության շրջանակում թատրոններում իրականացվում են տարաբնույթ կրթամշակութային ծրագրեր, ինտերակտիվ ներկայացումներ, հանդիպումներ, շրջայցեր դպրոցահասակ երեխաների համար։
«Թատերական շաբաթի» մեկնարկին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է Երևանի պետական կամերային թատրոն, որտեղ հյուրընկալվել էին Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտները:
Կամերային թատրոնի տնօրեն, ռեժիսոր Լուսինե Երնջակյանի ուղեկցությամբ դպրոցականները ներկա են եղել «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացման փորձին, հանդիպել թատրոնի դերասանների հետ, ծանոթացել փորձասենյակներում և հարդարման սենյակներում իրականացվող աշխատանքներին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ողջունել է դպրոցականներին՝ նշելով, որ նախաձեռնության նպատակը թատերական կյանքը, թատրոնի հետնաբեմը, պատմությունն ու գործունեությունն իր ողջ ներկապնակով հասանելի դարձնելն է, որը դպրոցահասակների շրջանում կմեծացնի հետաքրքրությունը թատերական արվեստի նկատմամբ: Դանիել Դանիելյանն առանձնահատուկ շեշտել է՝ «Թատերական շաբաթվա» ընթացքը համընկնում է դպրոցականների գարնանային արձակուրդի հետ, ինչը հիանալի հնարավորություն է երեխաների համար այցելել թատրոններ, հաղորդակցվել մշակութային կյանքին, նոր գիտելիքներ ձեռք բերել թատերական արվեստի վերաբերյալ:
Կամերային թատրոնի տնօրեն, ռեժիսոր Լուսինե Երնջակյանի խոսքով՝ «Թատերական շաբաթ» նախաձեռնությունն իրենց համար ևս շատ ոգևորող է. «Համոզված ենք՝ նոր սերունդը պետք է սիրի թատրոնը, ոգևորվի և ներսից ծանոթանա այս ամենին: Ցավոք, մեր թատրոնում քիչ են այն ներկայացումները, որոնք հարմար կլինեն դիտելու երեխաներին, բայց անգամ այդ պարագայում մեր հանդիսատեսի շարքերում շատ են լինում երեխաները: «Թատերական շաբաթը» ևս մեկ ճանապարհ է՝ ծանոթանալու մեր ապագա հանդիսատեսի հետ»:
Հաշվի առնելով թատրոնի փոքր տարածքը՝ Կամերայինում շեշտը կդրվի հենց դերասանների հետ հանդիպումների վրա: Լուսինե Երնջակյանն Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի սաներին նաև հրավիրել է ապրիլի 3-ին դիտելու «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացումը: Ռեժիսորի նախաձեռնությամբ ներկայացումից հետո ևս աշակերտների հետ քննարկում կանցկացվի: Նրա խոսքով՝ «Թատերական շաբաթի» շրջանակում Կամերային թատրոնում յուրաքանչյուր օր նախատեսված են շրջայցեր և հանդիպումներ դպրոցականների համար:
Կամերային թատրոնի դերասան և ռեժիսոր Արշալույս Հարությունյանը ևս ողջունել է դպրոցականներին և կարևորել նմանօրինակ նախաձեռնությունների իրականացումը: «Ինչպես նշում է Ստանիսլավսկին՝ հանդիսատեսի համար թատրոնը, սովորաբար, սկսվում է հանդերձարանից: Այս նախաձեռնությամբ թատրոնի հրաշքն ու առեղծվածը հանդիսատեսի համար բացահայտվում են նոր հնարավորությամբ. երեխաներն այս տարիքից կարող են մուտք գործել թատրոնի «խոհանոց»: Կարծում եմ՝ այս փոքրիկ դետալներն ու ներկայացումների ստեղծման հետ առնչվող նուրբ ու կարևոր արտադրական գործընթացն ավելի մեծ սեր կառաջացնեն դեպի թատրոն: Ուրախ կլինենք նպաստելու թատրոնի հետ ձեր կապի ձևավորմանը»,- դիմելով թատրոն այցելած դպրոցականներին՝ ասել է Արշալույս Հարությունյանը:
Դերասանուհի Քեթրին Մանասյանը դպրոցականների հետ հանդիպմանը պատմել է, որ Կամերային թատրոնում հանդիսատեսը նույնականացվում է դերասանի հետ՝ դառնալով ներկայացման ակտիվ մասնակից: Դերասանուհին համոզմունք է հայտնել՝ փոքր տարիքից բացահայտելով այս զարմանահրաշ աշխարհը՝ երեխաներն իրենց ամբողջ կյանքի ընթացքում կմնան սիրահարված թատրոնին:
Հանդիպման ընթացքում Էջմիածնի Էօրնեկեան դպրոցի աշակերտները նշել են՝ մեծ ոգևորությամբ են որոշել մասնակցել «Թատերական շաբաթվան»՝ նախաձեռնությունը կարևորելով նաև մասնագիտական կողմնորոշման առումով: Դպրոցականները նաև տարաբնույթ հարցեր են ուղղել Կամերային թատրոնի դերասաններին և ռեժիսորական կազմին՝ մասնագիտական աշխատանքի բարդությունների, դերասանական գործի առանձնահատկությունների և այլնի հետ կապված:
Նշենք, որ «Թատերական շաբաթ» ծրագրին երեխաները կարող են մասնակցել ինչպես դպրոցական խմբերով, այնպես էլ ընտանիքների հետ՝ նախապես պայմանավորվելով տվյալ թատրոնի հետ: Նախաձեռնությունը կլինի շարունակական հաջորդ տարիների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ